Xboxlife forum

Fallout 4 Tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf spif2001 » 8. nov 2015 20:04

Jeg har opdateret afsnittet om Perks i mit blog indlæg omkring Fallout 4 stats:

http://blogs.xboxlife.dk/spif2001/9388/ ... laret.html

Jeg har manglet oplsysning om tvungen Perk rækkefølge, og har på det offcielle forum fundet ud af ud, af at Perks ikke kræver at man tager dem i rækkefølge, mens Ranks gør. Se nærmere i blog'en ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 8. nov 2015 20:30

jeg er kommet i tvivl om hvilken konsol jeg skal tage det til :(

hvilke forskelle er der på PS4 VS Xbox one mhb fallout 4 ??

jeg ved der er lidt med mods og hvornår de kommer.. at de kommer første til Xbox.. men ellers er jeg i tvivl..

kan vel nå at lave det om endnu i gamestop...
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Ink129 » 8. nov 2015 21:07

Rasbred skrev:jeg er kommet i tvivl om hvilken konsol jeg skal tage det til :(

hvilke forskelle er der på PS4 VS Xbox one mhb fallout 4 ??

jeg ved der er lidt med mods og hvornår de kommer.. at de kommer første til Xbox.. men ellers er jeg i tvivl..

kan vel nå at lave det om endnu i gamestop...


Spillet kører 1080p og 30 FPS på begge platforme, så det er ikke det, du skal vælge det ud fra. Xbox One har dog været Bethesda's lead platform at udvikle på - om det reelt set kommer til at have en betydning angående performance i forhold til PS4'eren, det må tiden vise. Så hvis du ønsker at købe spillet til den platform, hvor det kører bedst, så kan det umiddelbart kun vurderes, hvilken platform det er, en dag eller to efter launch.

Måske der er noget forskelligt forudbestillings-DLC til de to platforme - det er jeg dog umiddelbart ikke klar over.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Bavi » 8. nov 2015 23:21

Der kommer mods till Xbox udgaven. Det kommer der vel ikke til ps4?
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf spif2001 » 8. nov 2015 23:27

Bavi skrev:Der kommer mods till Xbox udgaven. Det kommer der vel ikke til ps4?

Mods kommer også til PS4 - Først til PC, så til Xbox One, og til sidst til PS4. Hvornår? Who knows...

https://bethesda.net/#en/events/game/fa ... 5/09/08/22
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Rasmusdc » 9. nov 2015 08:16

Rasbred skrev:jeg er kommet i tvivl om hvilken konsol jeg skal tage det til :(

hvilke forskelle er der på PS4 VS Xbox one mhb fallout 4 ??

jeg ved der er lidt med mods og hvornår de kommer.. at de kommer første til Xbox.. men ellers er jeg i tvivl..

kan vel nå at lave det om endnu i gamestop...


jeg ville nok tage det til PS4, hvis det skal være mellem konsollerne. PC for mig vil stadig være den ledende platform, 60+fps 4k og jeg vil vædde med at der er en del mere modding.

Med mindre du har et HAD forhold til PS4 controlleren, jeg bryder mig ikke om den, og forsøger at købe så meget jeg kan til XB1, men jeg må indrømme efter at have set den enorme forskel i f.eks. BLOPS3 som jeg så ikke spiller, og nogle af de nedskaleringer der er, så føler jeg ikke rigtigt at XB1´s lidt bedre chip arkitektur med lidt mere low level cache, reelt kompensere for PS4´s hurtigere grafikram.

Men det er gætterier, der er en del spil som rent faktisk har kørt mere flydende på XB1 end PS4, Selv unity som var slem, kørte bedre på XB1, og for mig er den flydende oplevelse vigtigere end om det er 900p eller 1080p

Er dog selv ENORMT skuffet over HALO, synes næsten spillet ser ringere ud end den forrige i deres jagt på 60fps. popping textures, synlige elendige shaders.. det ser ikke godt ud.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf spif2001 » 9. nov 2015 08:26

Hvis mods er lige meget, så køb det til den konsol du bedst kan lide at spille på.

FPS er låst til 30 i Fallout 4 på begge konsoller:
http://www.technobuffalo.com/2015/10/20 ... framerate/
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf L1TTL3GiRL » 9. nov 2015 08:40

Er det bare mig? Eller ser det virkelig skidt ud?

Har nu kigget streams og haft det på skærmen nogle timer nu og må indrømme at det ser ud af lort..

Jeg er selv kæmpe fanboy af serien men er dybt skuffet over det jeg ser lige nu..

Havde regnet med det ville bliver under medium for tror ikke de kan leve op til hypen..

Og det ser ud til jeg har ret..

Jeg har slettet min forudbestilling..

Men håbet er der stadigvæk <3
L1TTL3GiRL
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: Taastrup


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf SvAmP » 9. nov 2015 09:16

Tror bare det er dig :) synes det ser så fedt ud har aldrig glædet mig så meget til et spil før : )
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf L1TTL3GiRL » 9. nov 2015 09:20

SvAmP skrev:Tror bare det er dig :) synes det ser så fedt ud har aldrig glædet mig så meget til et spil før : )



Nej det ikke kun mig der har det sådan..

Jeg kigger aldrig på et spil som en fanboy jeg kigger på det som hvad det er..

Faktisk er der utrolig mange ting at nævne allerede med hvad der virkelig ser ud til at slet ikke fungere..

Det fyldt med gliches og WOW AI er totalt dum med iq på -10

Men håber for dig at du kan se igennem alt det og stadigvæk nyde spillet..

Jeg sprænger over..
L1TTL3GiRL
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: Taastrup


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf A42Merlin » 9. nov 2015 09:29

Jeg tror ikke man skal drage nogle konklusioner på et stream, men mere når man sidder med det i hænderne.
Jeg kigger mere på anmeldelser istedet for.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf L1TTL3GiRL » 9. nov 2015 09:32

Så det bedre at tage stilling til noget igennem 5 minutters review en at kigge på det blive spillet i 4 timer?

Det giver da slet ikke mening .. Kun hvis man er en som kan lide noget fordi en anden siger det godt :p

Men enig i at i sidste ende handler det om at selv spille det og se om det noget for en..

nu må vi se :)

Håber stadigvæk det bedste
L1TTL3GiRL
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: Taastrup


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf spif2001 » 9. nov 2015 09:39

Jeg vil ikke se en masse streams, da jeg helst vil have så få spoilers som muligt.

Review embargoen bliver også løftet her kl 14 dansk tid, så der er ikke længe til at vi kan få mange menneskers mening om det hele.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+1

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 9. nov 2015 10:04

Nå lavede det om til Xbox istedet for ps4 :-)

Det var ingen problem i gamestop. De havde rigeligt hjemme af begge udgaver.

Gjorde valget udfra det med mods, man får fallout3. Også at jeg synes bedst om Xbox controlleren.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Macheta » 9. nov 2015 10:04

Nogle der var friske på at chatte imorgen omkring formiddags-tid, når spillet så småt er blevet installeret og klar til at blive spillet? I mit tilfælde kan jeg først købe det 9:30 når Fona åbner, også skynder jeg mig direkte hjem - i maskinen med det, også bliver det installeret. Og derfor syntes jeg det kunne være fedt at starte på spillet, samtidig med at man snakker med andre der også skal igang med det for første gang. Meld gerne ud folkens også adder jeg jer lige.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron