Xboxlife forum

Star Wars : Battlefront

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf Badstue » 31. okt 2015 17:00



Herlig lille top 10 over sjove beta-episoder! Luke-splatter er selvfølgelig også med :mrgreen: :mrgreen:
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge

+2

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf propagandapanda » 7. nov 2015 19:07

Hvad sker der for at der ikke er en single-player campaign? FAIL.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561

+2

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf DanniLaursen » 7. nov 2015 22:57

Hvad skal vi også bruge det til.... Den skal bare skydes af i multiplay...
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555

+1

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf heinstach » 7. nov 2015 23:17

propagandapanda skrev:Hvad sker der for at der ikke er en single-player campaign? FAIL.


Hvis det er sandt, så røg spillet lige fra most wanted til least wanted på min liste :-(
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf TerrificFalcon » 7. nov 2015 23:50

Der er ikke nogen singleplayer-kampagne, men der er da en form for singleplayerkomponenter, ikke? I form af deres "Missions", altså.

Nu har kampagnen i disse typer spil (de tidligere Battlefront, Ringenes Herre-udgaven, osv.) bare aldrig været særlig stærk - det har altid været modificerede multiplayer-missioner med bots, hvorpå der er påklistret en historie. En form for ligegyldigt tack-on, synes jeg.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf propagandapanda » 8. nov 2015 08:41

Multiplayer er et ligegyldigt tack-on. Jeg har hverken tid eller lyst til at dedikere +1000 timer til at spille det samme og det samme og det samme......og lidt mere af det samme igen.

For mig er det vigtigt med afveksling af det man spiller - at få en fed oplevelse med et spil, og så prøve noget nyt. Ligesom jeg også altid vil foretrække at se en film, frem for en serie.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf Clinkie » 8. nov 2015 12:18

^ og vi er heldigvis allesammen vidt forskellige og gudskelov for det.

Måske du ikke skal røre et multiplayer-only spil så? :mrgreen: Fallout 4 udkommer på tirsdag, mon ikke det kan 'hit the spot'?
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292

+1

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf TerrificFalcon » 8. nov 2015 13:29

propagandapanda skrev:Multiplayer er et ligegyldigt tack-on. Jeg har hverken tid eller lyst til at dedikere +1000 timer til at spille det samme og det samme og det samme......og lidt mere af det samme igen.

For mig er det vigtigt med afveksling af det man spiller - at få en fed oplevelse med et spil, og så prøve noget nyt. Ligesom jeg også altid vil foretrække at se en film, frem for en serie.


Multiplayer er ikke et ligegyldigt tack-on, når 95% af udviklernes ressourcer er gået til denne del af spillet O:)

Det er bare helt cool, at Star Wars: Battlefront slet ikke er et spil for dig, og fedt at du kan se det, før du køber det. Jeg vil skidegerne anbefale dig, at kigge på nogle indie-spil, som fx Laserlife og Thomas Was Alone. Man får svært ved at klemme 1000 timer ud af dem, men de er skidegode spil, der uden problemer kan gennemføres henover en weekend, og så koster de sgu heller ikke så meget.
Det er godt, at vi alle sammen gerne må lede efter forskellige oplevelser, når vi vil underholdes :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf he1nz » 9. nov 2015 08:36

heinstach skrev:
propagandapanda skrev:Hvad sker der for at der ikke er en single-player campaign? FAIL.


Hvis det er sandt, så røg spillet lige fra most wanted til least wanted på min liste :-(



Det er af samme grund taget af min ønskeliste!

Jeg syntes i det hele taget at det er en kedelig udvikling der er gang i med de store titler, der vælger multiplayer only vejen.. især når de stadig vil have fuld pris for dem. I SW's tilfælde er det vist 749,- inkl. season pass til 2016 #-o

Jeg tror sku det er ved at være på tide at jeg genoptager overvejelse af en gamer pc igen..
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095

+1

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf Firephreakk » 9. nov 2015 10:14

Jeg har selv betalt mange penge for Ultimate Edition til Xbox. 915 kroner mener jeg.

Det er sindssygt mange penge - alt for mange i mine øjne, men jeg er uhelbredelig fanboy, når det kommer til Star Wars.

Set i lyset af det, så er jeg skuffet over, der ikke er en singleplayer - Det er for lang tid siden, at der har været et godt singleplayer Star Wars spil. (Hvor blev du af 1313?)

Jeg ved dog også, at jeg kommer til at bruge hovedparten af min tid i multiplayer-delen, så for mig er det det, jeg betaler for. Dog for meget.

Dice er gode til multiplayer, men jeg har ikke været synderligt drevet af deres story mode i Battlefield serien.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf Zt3pH » 9. nov 2015 14:44

Taget udvikler og beta i betragtning er jeg faktisk forundret over, at så mange er skuffet over den manglende single player kampagne...

Den her type spil skriger da også på at spille det med mange online :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723

+1

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf JohnH » 9. nov 2015 16:47

Det er et Battlefield spil = Multiplayer ... og prisen er jo som man vil, enten koster det meget fra start eller også koster det senere via dlc m.m.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf citysleeps » 12. nov 2015 21:17

Jeg er faktisk glad for at der ikke er single-player, det får jeg rigeligt af i Fallout og Rise of the Tomb Raider ligenu. Det er fedt med et spil man lige kan bruge 15/20 minutter på som et lille break fra andre spil.

Spiller på de 10 timer som man får af EA Access lige nu, og shit det holder, præcis som i betaen! Stemningen er fantastisk og combat delen er ligetil og simpel, men alligevel nok til at bevare underholdningen. Tror jeg skifter mit FIFA fix ud med et Star Wars fix fremover :- )
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+2

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf citysleeps » 16. nov 2015 23:26

Jeg kan ikke komme ind i spillet nu, den siger "You're too early". Udkommer jo i morgen, men jeg har 10 timers trial med EA Access, og har indtil videre kun brugt omkring 4/5 timer. Andre der kan komme ind?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf citysleeps » 16. nov 2015 23:33

Falsk alarm, jeg var åbenbart bare blevet logget ud af min konto *facepalm*
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster