Xboxlife forum

Forza 6 - Time Trial #4

Spil med fart på

Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf Morten Skou » 18. okt 2015 21:12

Billede

Xboxlife Time Trial #4

I Forza 6 Time Trial #4 tager vi en tur til en legendarisk bane i England, hvor den skal have fuld gas i en legendarisk engelsk bil.

Sådan gør du for at deltage i konkurrencen:

1) Tilføj mig (Mit gamertag er: skou) til din venneliste. På den måde kan jeg verificere hvilke tider du har kørt.

2)
Vælg: Free Play
Vælg: Rent Car
Find: 1967 Brabham BT24

Derefter finder du følgende bane:
Silverstone Grand Prix Circuit (Nummer 1 bane, 3.19miles - sol).

3) Sæt dine rene tider og post dem her i tråden

Andre indstillinger:
Under "Game Options" skal du sætte "Max Drivatars" til 0, på den måde har du ikke nogle modstandere der kan ødelægge tiderne for dig. Da der skal være mulighed for at alle kan deltage, så må man køre med de assists som man har lyst til. For at kunne sætte en ren tid, så skal du fjerne alle "mods" fra bilen. Det er ikke tilladt at køre / sætte tider i online multiplayer. Der må ganske enkelt ikke være andre biler på banen.

Din tid skal sættes og skrives i denne tråd, inden søndag den 25. oktober klokken 20.00.

Post dine tider løbende i denne tråd, så andre deltagere kan se hvad de skal jagte, så er det sjovere for alle!

Har du i forvejen sat en hurtigere tid på banen i en anden bil, så skal man fremover dokumentere sin tid via "Record this"-funktionen (en video optager er også fint hvis man har sådan en), og så dele den på sin profil, så jeg kan se den på Xbox.com. Man optager de sidste ca. 30 sekunder, ved at trykke to gange hurtigt på Xbox Guide knappen på controlleren, derefter trykker man på X, så gemmes der automatisk en optagelse. Tag også et screenshot af slutresultatet efter løbet.

Det er IKKE tilladt at tune bilen, den skal være helt som når man lejer den.

Alle krav som er skrevet herover skal være opfyldt, før du deltager i konkurrencen.

Præmierne:
Denne gang er der også præmier på højkant:

1. pladsen får 12 måneders Xbox Live guld.

I blandt alle resterende deltagere, som har sat en ren tid, trækker vi lod om 1 x 12 månedes Xbox Live guld.

Giv gas! 8)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf Morten Skou » 18. okt 2015 21:56

Bemærk:
Vi har lavet en lille regelændring på baggrund af feedback fra et par af jer.

Kort fortalt:
Fra starten har der været lidt kritik af, at et screenshot med sin tid fra spillet ikke var den bedste måde at dokumentere sin tid på. For eksempel er det relativt nemt at forfalske et screenshot, bilen kan være tunet, eller man kan have kørt bag en anden person på banen, og dermed have haft mindre vindmodstand, hvilket kan resultere i en bedre tid - der er mange tænkelige scenarier.

Samtidig, så bliver vi også nødt til at indføre, at det ikke er tilladt at køre / sætte tider online pga. ovenstående. Der må ganske enkelt ikke være andre biler på banen. Egentlig var det jo også beskrevet hvordan man skulle køre, altså "Free Play" -> Rent a car. Ingen tuning og ingen mods.

Har man i forvejen sat en hurtigere tid på banen i en anden bil, så må man derfor fremover dokumentere sin tid via "record this" (en video optager er også fint hvis man har sådan en), og så dele den på sin profil, så jeg kan se den på Xbox.com. Man optager de sidste ca. 30 sekunder, ved at trykke to gange hurtigt på Xbox Guide knappen på controlleren, derefter trykker man på X, så gemmes der automatisk en optagelse. Tag også gerne et screenshot. Her burde vi så kunne se tiden.

Det var mere oplagt, at man bare lavede et "save replay", som jeg så kunne fremsøge via Forza TV, men der har de været så geniale ikke at inkludere tiderne, men kun kameraer + telemetri osv. Det virker også lidt ugennemtænkt, at man ikke kan filtrere på tider sat af bestemte biler på bestemte baner. Men det er desværre det som vi har at arbejde med.

Jeg vil gerne lige fremhæve, at vi ikke har nogen mistanke om at nogen har snydt. Men for at sikre at det er også er sjovt for alle fremover, så laver vi denne lille justering af reglerne. Tager vi nogen i at snyde, så vil det selvfølgelig betyde livsvarig udelukkelse fra alt herinde.

Er der nogen der kan se problemer i ovenstående eller har bedre ideer, så sig endelig til - meningen er at det skal være sjovt for alle, helst uden at det er for besværligt at deltage eller administrere.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf runekc » 19. okt 2015 11:56

2:13.753 tiden er sat med "manuel" gear, det var sjovere med H-gear og kobling men også næsten 4 sekunder langsommere, øv.
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia

+2

Re: Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf Rasbred » 19. okt 2015 15:07

Slap da af en skøjte prinsesse bil :-D

Jeg kan slet ikke komme hurtigt rundt på den bane. Den er sku svær denne her gang.

Fik dog langt om længe sat en tid. Men der er godt nok et stykke op til toppen stadig.

02:22:106
Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+3

Re: Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf JohnH » 19. okt 2015 16:34

Ja den er noget livlig den bil, måtte køre med fuld bremseassist på bare for at kunne køre en ren runde ....

Første tid: 02:22.667

Mø prøve lidt mere når jeg ikke er så træt :?
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf Morten Skou » 19. okt 2015 19:02

Argh... lavede en på 2.22.606, men ramte græsset meget lidt 2 meter før mål :-( :-(

Min rene blev på 2.24.615
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf Losty » 19. okt 2015 19:12

Første tid blev til 2:14,682.
Prøver igen en anden dag :)
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf Morten Skou » 19. okt 2015 19:18

Så fik jeg den ned på 2:19:502!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf Novotex » 19. okt 2015 19:55

2:14:317 indtil videre, spændende bil :shock:
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Re: Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf Morten Skou » 19. okt 2015 19:57

Novotex skrev:2:14:317 indtil videre, spændende bil :shock:


Jeg tænkte at den var lidt sjov, fordi det ikke er en bil man ellers ville køre i :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf Morten Skou » 19. okt 2015 20:02

Jeg har iøvrigt lige oprettet afstemning til hvilke biler vi skal køre i til Time Trial #5 (altså den næste).

I kan stemme her:
viewtopic.php?f=10&t=92729
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf Rasbred » 20. okt 2015 19:35

Morten Skou skrev:Så fik jeg den ned på 2:19:502!



fik sku slået dig her til aften :mrgreen:
02:19:128

og havde en omgang mere oppe i armet som var 1.5 sek bedre.. men i aller sidste sving giver jeg for meget gas og den skred ud for mig :( så uren omgang der...

Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

Re: Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf kejseren87 » 21. okt 2015 12:14

fik sat en tid den lyder på 2,06,965, gameklip også optaget og gemt
Billede
kejseren87
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf Atomichippo » 21. okt 2015 14:48

2:16,458

damn den er levende den gamle gryde....mændene der kørte ræs dengang havde vidst et dødsønske :)
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: Forza 6 - Time Trial #4

Indlægaf Future11 » 21. okt 2015 17:14

Det blev så til en tid på 02:15.233 herfra i skøjteprinsessen!
Billede
Future11
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster