Xboxlife forum

S: 12 mdr. live

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

S: 12 mdr. live

Indlægaf ronnow1000 » 19. okt 2015 09:42

Hej, jeg har fået 12 mdr. live, men eftersom jeg ingen xbox har er det ikke til megen brug for mig.

Prisen lyder på 200,-
ronnow1000
Niveau 4
 
Indlæg: 499

Handelskarakterer:
31
Skriv handelskommentar

Re: S: 12 mdr. live

Indlægaf Strutten » 19. okt 2015 10:18

Den vil jeg købe :)
Strutten
Niveau 0
 
Indlæg: 25

Handelskarakterer:
11
Skriv handelskommentar

Re: S: 12 mdr. live

Indlægaf BaronAce » 19. okt 2015 10:28

Byder 220,-
BaronAce
Niveau 2
 
Indlæg: 190
By: København NV.

Handelskarakterer:
372
Skriv handelskommentar

Re: S: 12 mdr. live

Indlægaf ronnow1000 » 19. okt 2015 11:08

SOLGT
ronnow1000
Niveau 4
 
Indlæg: 499

Handelskarakterer:
31
Skriv handelskommentar

Re: S: 12 mdr. live

Indlægaf Strutten » 19. okt 2015 13:03

Wtf? Så man kan ikk byde igen? Thumbs down dude..
Strutten
Niveau 0
 
Indlæg: 25

Handelskarakterer:
11
Skriv handelskommentar

Re: S: 12 mdr. live

Indlægaf angak » 19. okt 2015 13:32

Strutten skrev:Wtf? Så man kan ikk byde igen? Thumbs down dude..

Gå på cdkeys.com og køb. Koster typisk ~210 kroner
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby

Handelskarakterer:
310
Skriv handelskommentar

Re: S: 12 mdr. live

Indlægaf JohnH » 19. okt 2015 13:44

Strutten skrev:Wtf? Så man kan ikk byde igen? Thumbs down dude..


Hvor skriver han man kan byde på prisen ?? "Prisen lyder på 200,-" #-o
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

Handelskarakterer:
280
Skriv handelskommentar
+1

Re: S: 12 mdr. live

Indlægaf Ronny73 » 19. okt 2015 16:27

dårlig stil at give dårlig handels kommentar. prisen var fast og ikke et hbo
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg

Handelskarakterer:
80
Skriv handelskommentar

Re: S: 12 mdr. live

Indlægaf ronnow1000 » 20. okt 2015 21:49

angak skrev:
Strutten skrev:Wtf? Så man kan ikk byde igen? Thumbs down dude..

Gå på cdkeys.com og køb. Koster typisk ~210 kroner



Derfor, at tage en højere pris ville være at snyde dig. .. så fjern venligst den dårlige anmeldelse!
ronnow1000
Niveau 4
 
Indlæg: 499

Handelskarakterer:
31
Skriv handelskommentar

Re: S: 12 mdr. live

Indlægaf Strutten » 21. okt 2015 09:28

Snyde mig ? Hvad om det var 300 eller 350 ? Det er stadig billigere end på live, plus han byder 220,- (directed til jer andre samt OP) ergo det er et bud.. Hvis pris var fast som i påpeger, jamen så skulle jeg jo ha haft købt den? Og ja jeg skrev stortset instant - men var uheldig og en anden byder 220,- igen et bud og han sælger instant, så i stedet kunne du jo ha skrevet om jeg ville give 230 eller whatever, igen jeg skrev (den vil jeg købe)? I det mindste give et hint, og du kan da ikk vurdere om jeg skulle blive snydt wut? Deraf dårlig karakter.. Den er solgt, samt jeg fandt en anden (tak fot linket angak).. Case closed

Ps: PRISEN LYDER PÅ
Strutten
Niveau 0
 
Indlæg: 25

Handelskarakterer:
11
Skriv handelskommentar

Re: S: 12 mdr. live

Indlægaf Ronny73 » 21. okt 2015 09:35

Strutten skrev:Snyde mig ? Hvad om det var 300 eller 350 ? Det er stadig billigere end på live, plus han byder 220,- (directed til jer andre samt OP) ergo det er et bud.. Hvis pris var fast som i påpeger, jamen så skulle jeg jo ha haft købt den? Og ja jeg skrev stortset instant - men var uheldig og en anden byder 220,- igen et bud og han sælger instant, så i stedet kunne du jo ha skrevet om jeg ville give 230 eller whatever, igen jeg skrev (den vil jeg købe)? I det mindste give et hint, og du kan da ikk vurdere om jeg skulle blive snydt wut? Deraf dårlig karakter.. Den er solgt, samt jeg fandt en anden (tak fot linket angak).. Case closed

Ps: PRISEN LYDER PÅ


jeg så på sagen forkert. du har ret du skulle have haft den når det ikke var hbo sry
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg

Handelskarakterer:
80
Skriv handelskommentar

Re: S: 12 mdr. live

Indlægaf Strutten » 21. okt 2015 09:42

Ingen problem makker slet ik.:)
Strutten
Niveau 0
 
Indlæg: 25

Handelskarakterer:
11
Skriv handelskommentar

Re: S: 12 mdr. live

Indlægaf Strutten » 21. okt 2015 17:21

Flot at OP/TC giver mig en dårlig karakter, dude jeg har hverken solgt eller sælger noget.. Og købte heller ej af dig.. Men ja at du ikke kan handle på ordenlig vis er dælme da ikke mit problem, og så at du stikker mig en dårlig karakter på hvilket grundlag dude- why fordi du fik en for dårlig "behandling" ? Hvis du lige læser min besked, så ville du osse kunne se, det var lidt ligesom dig der "handlede" forkert - og jeg fik fat i en anden big deal huh? Men det er direkte dårlig stil af dig makker.

Ps; du skriver selv ind til min "dårlige" karakter som du så fint har givet mig, at jeg ikke acceptere at det gik til drn anden side ? Hva fanden er det så lige jeg skrev? At det var fint og jeg fandt en anden? Men hvis der er bud på, så giver man lige en chance for den til at reagerer? Og du solgte instant - deraf ret dårlig måde at handle på, hvis prisen var fast, hvorfor solgte du den så ikke her ? "Prisen lyder på" byder 220" osv ? Det er sku fa normal kutyme?.. Anyway case closed - samt fandt en anden.. Du kunne snildt ha været foruden dude..
Strutten
Niveau 0
 
Indlæg: 25

Handelskarakterer:
11
Skriv handelskommentar

Re: S: 12 mdr. live

Indlægaf ronnow1000 » 21. okt 2015 18:19

Kom over det, hvis du ikke mener jeg har formuleret mig klart nok, fred være med det.

Tag og find dig noget reelt at gå op i.
ronnow1000
Niveau 4
 
Indlæg: 499

Handelskarakterer:
31
Skriv handelskommentar

Re: S: 12 mdr. live

Indlægaf Strutten » 21. okt 2015 18:49

Aha hvor grineren alligevel, men hva fanden here goes - så vidt jeg kan se bliver du jo ved læs dog forhøvlet da - er du virkelig så butthurt over den dårlige karakter? Og Hvem fanden har tisset op din sukkermad? Sådan helt ærligt ? Husk nu, Du gav mig en ikke værdig karakter og så skal jeg give noget reelt at gå op i ? Men det er dig som ikke har formuleret dig ordenligt, som du siger det og det er fint nok - alligevel skal du være nedladende ? Tamt dude tamt.. Tag dog og læs I stedet, skrev det var fint og jeg var uheldig ikk at få den ? Hva folk ikke bilder sig ind idag .. Beyond me.. Flovt no offense..
Strutten
Niveau 0
 
Indlæg: 25

Handelskarakterer:
11
Skriv handelskommentar

Næste

Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron