Xboxlife forum

Mass Effect trilogien på vej til XO/PS4

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Re: Mass Effect trilogien på vej til XO/PS4

Indlægaf Zt3pH » 11. jun 2015 13:49

Jeg ville klart købe det...! Fik aldrig gennemført de sidste kapitler i serien, så jeg havde da faktisk lidt håbet på en genudgivelse :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Mass Effect trilogien på vej til XO/PS4

Indlægaf Slimjay DK » 11. jun 2015 13:52

Spændende .. har aldrig spillet Mass Effect :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Mass Effect trilogien på vej til XO/PS4

Indlægaf tue69 » 11. jun 2015 13:57

Slimjay DK skrev:Spændende .. har aldrig spillet Mass Effect :)


Det er også en fejl :) Etteren lider under forældelse, men fortsættelserne er stadigvæk sublime.

Nu håber jeg bare at vi får lidt information under E3.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Mass Effect trilogien på vej til XO/PS4

Indlægaf ALIE » 11. jun 2015 14:22

tue69 skrev:
Slimjay DK skrev:Spændende .. har aldrig spillet Mass Effect :)


Det er også en fejl :) Etteren lider under forældelse, men fortsættelserne er stadigvæk sublime.

Nu håber jeg bare at vi får lidt information under E3.


Etteren havde måske ikke den bedste Action . men det fortalte historien bedre og var et langt bedre RPG ind fortsættelserne
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect trilogien på vej til XO/PS4

Indlægaf tue69 » 11. jun 2015 14:30

ALIE skrev:
tue69 skrev:
Slimjay DK skrev:Spændende .. har aldrig spillet Mass Effect :)


Det er også en fejl :) Etteren lider under forældelse, men fortsættelserne er stadigvæk sublime.

Nu håber jeg bare at vi får lidt information under E3.


Etteren havde måske ikke den bedste Action . men det fortalte historien bedre og var et langt bedre RPG ind fortsættelserne


Ja, der var ikke meget RPG i de andre. Jeg tror at den historiemæssige del skyldes, at 1'eren sætter hele scenen for alle tre spil historiemæssigt.

2'eren er mere relationsbaseret mens 3'eren fungerer som et klimaks. Det er i det første spil at al den lækre baggrundshistorie kommer med.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Mass Effect trilogien på vej til XO/PS4

Indlægaf ALIE » 11. jun 2015 14:37

2ern var malplaceret . collectors var en vigtig del af historien, men syndes ikke at hele 2ern var nødenigt .
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect trilogien på vej til XO/PS4

Indlægaf tue69 » 11. jun 2015 14:46

ALIE skrev:2ern var malplaceret . collectors var en vigtig del af historien, men syndes ikke at hele 2ern var nødenigt .


Mjah både og. Historiemæssigt bringer 2'eren ikke meget med sig, men relationerne figurerne imellem skabes for alvor i 2'eren. Og det er næsten det bærende punkt i hele spillet.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Mass Effect trilogien på vej til XO/PS4

Indlægaf citysleeps » 16. okt 2015 16:18

EA HAS NO INTEREST OR TIME FOR HD REMAKES
"When publishers release old games on new platforms, EA COO Peter Moore told IGN, “It feels like pushing stuff out because you’ve run out of ideas.”

http://www.ign.com/articles/2015/10/16/ ... 291500000e

Det må så betyde sidste søm i kisten for Mass Effect "HD"
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Mass Effect trilogien på vej til XO/PS4

Indlægaf Rechain » 16. okt 2015 16:51

Måske kan der være godt salg i remakes, men lige nu har jeg ikke købt de sidste par remakes da jeg har haft nok i de nye spil. Har ikke tid til at gen-spille de (rigtig gode titler faktisk!) igen, da jeg afventer de nye som er på vej :D ser i hvertfald meget frem til mere NYT Mass Effect 8) remakes, lad dem bare komme..hvis der er godt salg i dem til de nye konsoller, men det skal ikke gå udover kvaliteten og udviklingstiden på de nye titler :wink:

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+1

Re: Mass Effect trilogien på vej til XO/PS4

Indlægaf bOOmer DK » 30. maj 2016 17:48

Mass Effect findes jo nu til Xbox One. Nogen der ved eller har hørt noget om 2´eren og 3´eren også kommer? :)
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Re: Mass Effect trilogien på vej til XO/PS4

Indlægaf SmashingBull » 31. maj 2016 20:54

Jeg læste forleden de havde løst problemet med multi disc, så det ville undre mig hvis ikke en stor sælgende spil serie som Mass effekt ville blive genskabt, men en mere end det har jeg ikke hørt.
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Foregående

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron