Xboxlife forum

Forza 6 - Time Trial #2

Spil med fart på

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Morten Skou » 11. okt 2015 16:50

Så har jeg fået lavet verificeringen - og ud fra de oplysninger som vi har, så er det Dean MoR der har vundet, skarpt forfulgt af Brandstrup.

Billede

* FutureLosty er markeret, da han havde indrapporteret en tid på 2:21.560, men tiden var 2:21.561. Gætter på at der er tale om en tastefejl, det har ikke gjort nogen forskel uanset, da tiden er ren og placeringen holdes :wink:

Dean MoR havde allerede kørt på banen med en BMW M3 GT3 og sat en bedre tid, derfor fremgår han sådan på leaderboardet. Han tog som bekendt et screenshot der viser hans tid med Aston Martin DBR9 her:
Billede

Tidsforskellene som I selv har meldt ind så således ud:
Billede

Værd at bemærke er det, at jeg kan se, at der flere brugere som har sat en tid på banen med den rigtige bil, men som ikke har postet tiden herinde. Der er også en enkelt bruger: ThundercallDK, som ikke har tilføjet mig hans venneliste og derfor kan jeg ikke verficere tiden han har sat.

Som der står i første indlæg så er kravene for at deltage:
- Tilføj 'skou' din til venneliste, så jeg kan verificere at din tid er korrekt
- Post dine tider herinde, så vi ved at du rent faktisk deltager

Du deltager IKKE hvis du ikke har tilføjet mig til din venneliste, eller glemmer at poste tiderne herinde.

Lige så vigtigt er det, at du kun poster dine rene tider. Har du ikke sat en ren tid, så er du ikke med i ekstra lodtrækningen - det er kun rene tider der gælder.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Morten Skou » 11. okt 2015 17:19

Så er vinderne annonceret - og næste omgang Xboxlife Time Trial er skudt i gang!

Læs mere her:
http://www.xboxlife.dk/news/forza-motor ... 12644.html

Vinderne får en PB med koderne i løbet af næste uge.

Super godt kørt alle! :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf JohnH » 11. okt 2015 18:01

Tillykke med det, godt gået, men hvorfor er jeg ikke vist på din liste, jeg har kørt langsomst og vil krediteres for det .... :wink: (mener da at det er den rigtige tid jeg har skrevet på side 3 i denne tråd?)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf CvKM » 11. okt 2015 18:15

Yaaaay! :-D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Morten Skou » 11. okt 2015 18:18

JohnH skrev:Tillykke med det, godt gået, men hvorfor er jeg ikke vist på din liste, jeg har kørt langsomst og vil krediteres for det .... :wink: (mener da at det er den rigtige tid jeg har skrevet på side 3 i denne tråd?)


Jeg har taget screenshots af alle dem jeg kunne se der havde kørt på den pågældende bane (de to der er streget ud, er to der ikke havde postet i tråden). Du har ikke sat noget op med ikke at dele oplysninger eller lignende?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron