Xboxlife forum

XO preview invite

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: XO preview invite

Indlægaf JohnH » 6. okt 2015 20:20

JohnH skrev:Jeg tog også lige chancen, er ved at installere det nu, så må vi se ... [-o<


Jeg kan lide det :D , ingen problemer indtil videre , alt kører og det ser drøngodt ud, skal bare lige vænne mig til menusystemet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: XO preview invite

Indlægaf Jay » 6. okt 2015 20:44

er selv medlem af programmet, men vil ikke vente 72 timer på at kunne ansøg igen, så vil heller vente på det nå det kommer til min Xbox one :)
Jay
Niveau 0
 
Indlæg: 20
By: Odense


Re: XO preview invite

Indlægaf Bavi » 6. okt 2015 22:32

Jeg har ikke haft andet end bøvl med det nye dashboard. Har meldt mig helt ud af preview programmet. Men kan desværre ikke komme tilbage til det gamle dash og vente på at de udgiver det nye til alle. :/
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: XO preview invite

Indlægaf DePeCHe DK » 6. okt 2015 23:00

Xbox 360 spillene, Zuma og Defence Grid er nu på engelsk på Xbox One med The NewXboxOneExperience
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: XO preview invite

Indlægaf Novotex » 7. okt 2015 05:11

Bavi skrev:Jeg har ikke haft andet end bøvl med det nye dashboard. Har meldt mig helt ud af preview programmet. Men kan desværre ikke komme tilbage til det gamle dash og vente på at de udgiver det nye til alle. :/
De skriver da at man godt kan komme ud hvis man fortryder.

If you’ve taken the New Xbox One Experience update but find you want to return to the current Xbox One experience, we are providing an option to do so. To go back to the existing experience, follow these steps:

Launch the Xbox Preview Dashboard
Choose Registration
Choose Change on your enrolled console
Select your preferred option:
Preview – Existing Xbox One Experience will place your console back on the existing Preview experience, but leave you in the Preview program.
Remove will remove your console from the program entirely.
After selecting your option, your console’s removal will be processed within 72 hours.

NOTE: Regardless of the option you choose, opting out of the New Xbox One Experience Preview after taking the update will restore factory defaults on your console, and erase all locally stored accounts, apps, games, saved games, settings, and home Xbox associations. We encourage all users to download/copy your favorite games to External Hard disks to ensure a quick recovery option in the event of data loss from a removal.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle

+3

Re: XO preview invite

Indlægaf Bavi » 7. okt 2015 06:44

Novotex skrev:De skriver da at man godt kan komme ud hvis man fortryder.


Ah! Super! Så må jeg vente tre døgn på at komme tilbage til det gamle dash... Det np! :roll: :wink:
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: XO preview invite

Indlægaf Rexter » 7. okt 2015 10:12

Nogen der vil give mig en invite? Send privat besked så giver jeg de oplysninger der skal bruges.
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Re: XO preview invite

Indlægaf JohnH » 7. okt 2015 18:52

Ok jeg har sgu et problem med opdateringen alligevel.... mit Thrustmaster TX rat kan ikke få kontakt med konsollen ?
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: XO preview invite

Indlægaf mortnDK » 7. okt 2015 20:12

Hvor er screenshot og record that som lå i snapmenuen før?
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: XO preview invite

Indlægaf JohnH » 7. okt 2015 20:20

mortnDK skrev:Hvor er screenshot og record that som lå i snapmenuen før?


Dobbelttryk på xboxknappen, tryk Y for screenshot eller X for video
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: XO preview invite

Indlægaf Novotex » 7. okt 2015 22:14

JohnH skrev:Ok jeg har sgu et problem med opdateringen alligevel.... mit Thrustmaster TX rat kan ikke få kontakt med konsollen ?


Det har stået i release noterne for de sidste par versioner under known issues, rat kan i øjeblikket ikke bruges til at navigere med.

Racing Wheels:
Racing wheels cannot be used to navigate home or system dialogs.


http://forums.xbox.com/xbox_early_access/update_preview/update_preview_forums/nxoe_1509/f/5543/t/2047302.aspx
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Re: XO preview invite

Indlægaf JohnH » 8. okt 2015 06:07

Novotex skrev:
JohnH skrev:Ok jeg har sgu et problem med opdateringen alligevel.... mit Thrustmaster TX rat kan ikke få kontakt med konsollen ?


Det har stået i release noterne for de sidste par versioner under known issues, rat kan i øjeblikket ikke bruges til at navigere med.

Racing Wheels:
Racing wheels cannot be used to navigate home or system dialogs.


http://forums.xbox.com/xbox_early_access/update_preview/update_preview_forums/nxoe_1509/f/5543/t/2047302.aspx


Tak for info må bare undvære det så....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: XO preview invite

Indlægaf BuBubbi » 8. okt 2015 08:17

Ærgeligt at høre i har så mange problemer med det nye UI.

Her kører det virkeligt super flydende.
Det er hurtigt, snap menuen er der med det samme.

Det eneste jeg har opdaget der ikke virker, er styringen via Smartglass fra min iPhone/iPad.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C

+1

Re: XO preview invite

Indlægaf mortnDK » 8. okt 2015 13:40

Novotex skrev:
JohnH skrev:Ok jeg har sgu et problem med opdateringen alligevel.... mit Thrustmaster TX rat kan ikke få kontakt med konsollen ?


Det har stået i release noterne for de sidste par versioner under known issues, rat kan i øjeblikket ikke bruges til at navigere med.

Racing Wheels:
Racing wheels cannot be used to navigate home or system dialogs.


http://forums.xbox.com/xbox_early_access/update_preview/update_preview_forums/nxoe_1509/f/5543/t/2047302.aspx


Fandt ud af at det skal være i et spil :)
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: XO preview invite

Indlægaf MartinSnow » 10. okt 2015 15:01

Jeg ville sætte stor pris på en invite, hvis der er nogen der, har lyst til at sende en afsted! :)
MartinSnow
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Munkebo


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster

cron