Xboxlife forum

Forza 6 - Time Trial #2

Spil med fart på

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Brandstrup » 5. okt 2015 07:27

runekc skrev:Skou: hvis man køber bilen så kan man justere på sit setup, hvad siger reglerne om det?


Synes det skal være uden pit setup, da det bliver mere fair for alle at køre i den præcis samme bil. Tuning gør jo de helt store forskelle :)
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf runekc » 5. okt 2015 08:00

Brandstrup skrev:
runekc skrev:Skou: hvis man køber bilen så kan man justere på sit setup, hvad siger reglerne om det?


Synes det skal være uden pit setup, da det bliver mere fair for alle at køre i den præcis samme bil. Tuning gør jo de helt store forskelle :)


Enig men det kan man bare ikke "styre" og man kan heller ikke se det på leaderboardet hvis der bliver "pillet".
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Rasbred » 5. okt 2015 08:08

runekc skrev:
Brandstrup skrev:
runekc skrev:Skou: hvis man køber bilen så kan man justere på sit setup, hvad siger reglerne om det?


Synes det skal være uden pit setup, da det bliver mere fair for alle at køre i den præcis samme bil. Tuning gør jo de helt store forskelle :)


Enig men det kan man bare ikke "styre" og man kan heller ikke se det på leaderboardet hvis der bliver "pillet".


så skulle skou jo lave et tune hvor der ikke er pillet ved :) også skal folk hente det tune..

så kan man jo på leaderboards se hvilket tune der er brugt og hvem der har lavet det tune..

men det kræver jo så folk ejer bilen :)

men synes helt klart osse bilerne skal være standard..
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Jake242 » 5. okt 2015 09:35

Rasbred skrev:så skulle skou jo lave et tune hvor der ikke er pillet ved :) også skal folk hente det tune..

så kan man jo på leaderboards se hvilket tune der er brugt og hvem der har lavet det tune..

men det kræver jo så folk ejer bilen :)

men synes helt klart osse bilerne skal være standard..


Et Skou tune... det kunne være festeligt:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Morten Skou » 5. okt 2015 10:37

Som det er lige nu, så skal bilerne bare være standard, så alle kan være med + at vi kan afvikle tingene uden at jeg skal bruge en masse tid på det. Måske kan vi senere hen, kigge på at lave et seperat sæt time trials, for dem som måtte have lyst til at måtte tune.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf andeo1707 » 5. okt 2015 11:52

Morten Skou skrev:Som det er lige nu, så skal bilerne bare være standard, så alle kan være med + at vi kan afvikle tingene uden at jeg skal bruge en masse tid på det. Måske kan vi senere hen, kigge på at lave et seperat sæt time trials, for dem som måtte have lyst til at måtte tune.


Jeg tror dog det de andre henviser til er at man kan købe bilen og tune indstillingerne = optimere til den enkelte bane man skal køre uden at du kan se det på leaderbordet. Fx kan man fintune denne Aston til at være mere gearet til det antal sving og længden af lige strækninger end den er sat til standard fx ved at pille i gearskifte etc.

Hvis folk vil snyde sig til en præmie så har jeg det sådan, så må de da også gerne det. Det er deres eget image. Det står tydeligt i reglerne at det skal være rent-a-car.
Billede
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf runekc » 5. okt 2015 11:56

andeo1707 skrev:
Morten Skou skrev:Som det er lige nu, så skal bilerne bare være standard, så alle kan være med + at vi kan afvikle tingene uden at jeg skal bruge en masse tid på det. Måske kan vi senere hen, kigge på at lave et seperat sæt time trials, for dem som måtte have lyst til at måtte tune.


Jeg tror dog det de andre henviser til er at man kan købe bilen og tune indstillingerne = optimere til den enkelte bane man skal køre uden at du kan se det på leaderbordet. Fx kan man fintune denne Aston til at være mere gearet til det antal sving og længden af lige strækninger end den er sat til standard fx ved at pille i gearskifte etc.

Hvis folk vil snyde sig til en præmie så har jeg det sådan, så må de da også gerne det. Det er deres eget image. Det står tydeligt i reglerne at det skal være rent-a-car.


Fuldstændig enig men når der kan "snydes" bliver der snydt, desværre.
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Jake242 » 5. okt 2015 16:36

Første tid sat. 2:24.918 der er godt nok lidt langt op til 2:18.xxx :-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Brandstrup » 5. okt 2015 18:27

2.18,263
Håber på en tid omkring 2.17,5xx
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Morten Skou » 5. okt 2015 18:32

runekc skrev:
andeo1707 skrev:
Morten Skou skrev:Som det er lige nu, så skal bilerne bare være standard, så alle kan være med + at vi kan afvikle tingene uden at jeg skal bruge en masse tid på det. Måske kan vi senere hen, kigge på at lave et seperat sæt time trials, for dem som måtte have lyst til at måtte tune.


Jeg tror dog det de andre henviser til er at man kan købe bilen og tune indstillingerne = optimere til den enkelte bane man skal køre uden at du kan se det på leaderbordet. Fx kan man fintune denne Aston til at være mere gearet til det antal sving og længden af lige strækninger end den er sat til standard fx ved at pille i gearskifte etc.

Hvis folk vil snyde sig til en præmie så har jeg det sådan, så må de da også gerne det. Det er deres eget image. Det står tydeligt i reglerne at det skal være rent-a-car.


Fuldstændig enig men når der kan "snydes" bliver der snydt, desværre.


Det er jo meningen at de her time trials skal være sjove - og at alle kan være med. Hvis der så er en der vil ødelægge det ved at snyde, så er det jo super ærgerligt. Finder vi ud af det, så bliver vedkommende jo bare udelukket fra fremtidige konkurrencer. Sker det igen og igen, så er der jo ingen grund til at fortsætte med at lave sjove ting som det her med præmier.

Så jeg håber da at folk lader være med at snyde ved ikke at følge reglerne og lade være med at tune. Det har (så vidt jeg ved) heldigvis ikke været et problem med vores tidligere turneringer. Så jeg krydser fingre og tror på det bedste i folk .

Med det sagt, så er det da faktisk lidt skod, at man ikke kan se om der er brugt standard bil eller om den er tunet - og at vi ikke kan forhindre det på nogen måde?

I øvrigt så er det super fedt at se, at der er så mange der gerne vil være med!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Brandstrup » 5. okt 2015 18:36

Den eneste måde vi kan forhindre folk i at snyde, er at de køber bilen, og bruger et TUNE du har lavet Skou. Når man så ser tiden på leaderboards, vil der stå; Tuned by Skou
Det kræver så bare at folk kan købe den pågældende bil, og det TUNE du laver er et standard TUNE. Ved ikke om man evt skal ændre luftrykket 0,1 eller noget for at gemme et.
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Morten Skou » 5. okt 2015 18:40

Brandstrup skrev:Den eneste måde vi kan forhindre folk i at snyde, er at de køber bilen, og bruger et TUNE du har lavet Skou. Når man så ser tiden på leaderboards, vil der stå; Tuned by Skou
Det kræver så bare at folk kan købe den pågældende bil, og det TUNE du laver er et standard TUNE. Ved ikke om man evt skal ændre luftrykket 0,1 eller noget for at gemme et.


Men så er vi væk fra princippet om, at alle skal kunne være med :) Er bilerne for dyre, så bliver nogle jo udelukket. Så det tror jeg ikke er vejen frem.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Losty » 5. okt 2015 18:45

2:21,560 er min den bedste tid. Vil tro at jeg kan barbere et sekund yderligere af, men så heller ikke mere :)
Med rat vil jeg tro at det er muligt (med mine skills) at komme under 2:20,xxx

Imponerende at i kan komme så langt ned!
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Brandstrup » 5. okt 2015 18:50

Morten Skou skrev:
Brandstrup skrev:Den eneste måde vi kan forhindre folk i at snyde, er at de køber bilen, og bruger et TUNE du har lavet Skou. Når man så ser tiden på leaderboards, vil der stå; Tuned by Skou
Det kræver så bare at folk kan købe den pågældende bil, og det TUNE du laver er et standard TUNE. Ved ikke om man evt skal ændre luftrykket 0,1 eller noget for at gemme et.


Men så er vi væk fra princippet om, at alle skal kunne være med :) Er bilerne for dyre, så bliver nogle jo udelukket. Så det tror jeg ikke er vejen frem.


Meget enig, dog får man jo også penge ved at eje bilen når man kører :) Tror det er det eneste løsning mod evt. snyd. Men som skrevet tidligere, så bliver den pågældende vel banlyst fra alle fremtidige konkurrence osv. herinde i communityet.
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Jake242 » 5. okt 2015 18:52

02:21.204 som bedste tid pt. Tror sagtens jeg kan komme ned på 02:20.xxx... Jagter pt RuneKC DK da jeg kan se ham på friendslist og ved han følger reglerne:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron