Xboxlife forum

Forza 6 - Time Trial #2

Spil med fart på

Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Morten Skou » 4. okt 2015 14:56

Billede

Det kommer til at fungere sådan her:

Xboxlife Time Trial #1

1) Tilføj mig (Mit gamertag er: skou) til din venneliste. På den måde kan jeg verificere hvilke tider du har kørt.

2)
Vælg: Free Play
Vælg: Rent Car
Find: 2006 Aston Martin Racing DBR9

Derefter finder du følgende bane:
Circuit de spa - Full Circuit (Day) 4.35mi.

Andre indstillinger:
Under "Game Options" skal du sætte "Max Drivatars" til 0, på den måde har du ikke nogle modstandere der kan ødelægge tiderne for dig. Da der skal være mulighed for at alle kan deltage, så må man køre med de assists som man har lyst til. For at kunne sætte en ren tid, så skal du fjerne alle "mods" fra bilen.

Din tid skal sættes inden lørdag den 10. oktober klokken 20.00.

Post dine tider løbende i denne tråd, så andre deltagere kan se hvad de skal jagte! Har du tidligere kørt på banen med en anden bil og sat en bedre tid, så er det desværre nødvendigt at du poster et screenshot / billede af din tid med ovenstående indstillinger. Du kan uploade billedet til : http://share.xboxlife.dk - og derefter indsætte det her i tråden.

Uanset, så er er du meget velkommen til at poste screenshots af dine tider / video af din gennemkørsel, så vi andre kan se hvordan det går, og så vi har muligheden for at jagte hinanden igennem ugen.

Jeg opdaterer dette indlæg med hurtigste tid.

Præmierne:
Denne gang er der præmier på højkant:

1. pladsen får 12 måneders Xbox Live guld.

I blandt alle resterende deltagere, som har sat en ren tid, trækker vi lod om 1 x 12 månedes Xbox Live guld.

Giv gas! 8)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+7

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Rasbred » 4. okt 2015 15:39

super fed bil og bane :D

jeg når at hente utrolig meget tid i løbet af banen.. men den sidste chikane er jo endnu værre end den første på monza :D haha skal nok blive godt at få den ned i tid :D og får man beskidt omgang i den sidste chikane er næste omgang også beskidt :D :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Bettenelle » 4. okt 2015 16:21

Det er en lækker bane og bil der er valgt :D
Har kørt længe med tider på 02:25-02:26 stykker, men så kom den ned under 02:25 :D
Så en tid der hedder 02:24.750
Bettenelle
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Aalborg

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf DrGetHigh DK » 4. okt 2015 16:30

så fik jeg sat min første tid, 2,18,701 - er det en mulighed at sende screenshot over xbox til dig Skou, eller slal billedet ind i tråden her??
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf TeddyBamboo » 4. okt 2015 16:41

Tog lige et par omgange. Kom ned på 2:20:281 så har jeg da fået sat en tid.
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Morten Skou » 4. okt 2015 16:42

DrGetHigh DK skrev:så fik jeg sat min første tid, 2,18,701 - er det en mulighed at sende screenshot over xbox til dig Skou, eller slal billedet ind i tråden her??


Billedet skal ind i tråden, ellers bliver det for meget administration for mig :) Men det er jo kun hvis du har sat en anden tid på banen med en anden bil som er bedre at det er nødvendigt. Ellers kan jeg jo se det på leaderboardet i spillet :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf runekc » 4. okt 2015 16:48

DrGetHigh DK skrev:så fik jeg sat min første tid, 2,18,701 - er det en mulighed at sende screenshot over xbox til dig Skou, eller slal billedet ind i tråden her??


Nå ok.... Ja så behøver jeg nok ikke køre mere! God tid allerede nu, hvad er den så ikke på lørdag!!! =D>
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Morten Skou » 4. okt 2015 16:57

runekc skrev:
DrGetHigh DK skrev:så fik jeg sat min første tid, 2,18,701 - er det en mulighed at sende screenshot over xbox til dig Skou, eller slal billedet ind i tråden her??


Nå ok.... Ja så behøver jeg nok ikke køre mere! God tid allerede nu, hvad er den så ikke på lørdag!!! =D>


Ja, så er der ligesom noget at jagte =D>
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf muskelgigt » 4. okt 2015 19:20

2:18.649
Kæft det fed :)
muskelgigt
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Kolding


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf muskelgigt » 4. okt 2015 19:31

Hva vil det sige hvis man har en trekant ude foran sin tid? Vil det så sige at min tid ikk er ren?? Har ingen mods på bilen :)
muskelgigt
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Kolding


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf CvKM » 4. okt 2015 19:37

Hvis det er en trekant med et udråbstegn i, så er din tid uren ja. Der skal ikke være noget ud for tiden overhovedet. :-) Det kan være at du har, ufrivilligt, lavet et cut på et sving (corner cutting) eller at du har ramt curben med din skærm på bilen ganske, ganske svagt. Alt er muligt. Men skidt pyt, prøv da igen! :-)

Jeg prøver her i aften, regner jeg med. :-D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf JohnH » 4. okt 2015 19:52

Husk at slå alle mods fra! hvis der bare er en så giver det uren tid.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Brandstrup » 5. okt 2015 00:28

Skou, må man ikke også sætte tiden under Rivals; Så kan man køre ubegrænset antal omgange, uden AI kører og der kan man stadig "rent" bilen ??
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf runekc » 5. okt 2015 00:30

Skou: hvis man køber bilen så kan man justere på sit setup, hvad siger reglerne om det?
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Rasbred » 5. okt 2015 05:16

Brandstrup skrev:Skou, må man ikke også sætte tiden under Rivals; Så kan man køre ubegrænset antal omgange, uden AI kører og der kan man stadig "rent" bilen ??


Tror det er ligemeget. Bare det er en "rent car" også uden modstanderer. :-)

Ellers kan man jo bare sætte den til 50 omgange :-) så går der lige lidt inden man har kørt færdig
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster