Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 17. sep 2015 15:06

Ok, hvad med gameplay-hastigheden? Har set nogen brokke sig over, at det går hurtigere i den fulde version?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Fnapz » 17. sep 2015 15:20

Det synes jeg bestemt ikke, det minder rigtig meget om hinanden, det er virkelig svært! :)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 17. sep 2015 15:55

Her er mit starter-hold:
Billede

Det er jeg yderst tilfreds med, eftersom det er finansieret via de par gratis pakker jeg har fået, og der er endda 5k at lege med endnu :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Jetsonboy » 17. sep 2015 18:27

Hjælp, har købt Xbox onde 1tb med fifa16 og har downloadet spillet, har også 1 års er access som skriver det kun er en 10timer prøve periode??
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 17. sep 2015 18:38

Early access er kun 10 timer, sidste år var det 5, så klart en forbedring der.... når du har brugt 10 timer kan du først spille det igen, når spillet launcher...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Jetsonboy » 17. sep 2015 18:52

BulletEyeDk skrev:Early access er kun 10 timer, sidste år var det 5, så klart en forbedring der.... når du har brugt 10 timer kan du først spille det igen, når spillet launcher...

Mange tak :-)
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 17. sep 2015 18:59

Angående trading, har jeg ikke nogle gode her og nu tips, men hvis man har tålmodighed er der mange spillere, som vil stige i værdi i løbet af de næste par uger. I takt med at flere og flere får adgang til spillet, vil efterspørgslen efter spillere blive større, hvorfor priserne stiger. Udbuddet af spillere stiger naturligvis også, men dette vil ikke have betydning for priserne, idet der kommer flere og flere coins på markedet, hvilket skaber inflation. Et par eksempler:

Rüdiger og Bruno Peres kan begge fås for under 1500. Det er to spillere jeg forventer rammer et niveau på 4-5k+.
Rüdiger er en 80+ pace CB, som der altid er en stor efterspørgsel efter. Han har gode link-muligheder. Både med andre Romaspillere, Serie A spillere, og hybrid med bundesliga, Boateng fx. Han er desværre ikke rare, men det var han heller ikke sidste år, hvor han var nonrare silver.

Bruno Peres er så vidt jeg kan se, den hurtigste brasilianske HB. Hurtige backs er altid populære. Han bliver en af de mest fortrukkene HBs fra Serie A, som bliver en vanvittigt populær liga i år (pt har han dobbelt så mange likes, som nr 2 af HBs i Serie A på Futhead). Derudover giver han også andre gode link-muligheder med i hybrids grundet populariteten blandt brasilianere.

Håber det kan bruges :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 17. sep 2015 19:23

Jeg har haft god held med at købe high pace bronze og sølvspillere og så liste dem i 12-24 timer. En del af dem ryger i løbet af natten hvor markedet er mere tamt.

Fokuserer primært på englændere, idet de tre lavere ligaer i spillet ofte er populære blandt britiske FIFA-spillere, og på bronzeniveau får pace nok fortsat noget at skulle have sagt.

Men som YCMS skriver, så kan man også investere langsigtet. Jeg er enig med hans valg af spillere. Man skal dog gøre sig klart, at spillerne ikke bliver ved med at stige. Så de første 2-3 uger skal bare udnyttes.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 17. sep 2015 20:41

Efter 5 timer er jeg kun på 70% download af fifa. Der må være pres på ligenu..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 17. sep 2015 22:37

Kan man downloade spillet via EA Access og spille de 10 timer, eller skal man have en download-kode til det fulde spil? Jeg har nemlig forudbestilt det på skive.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Baltzardo » 18. sep 2015 01:58

Kimkjaer skrev:
og fedt med et dansk hold Baltzardo =D>



Tak ;D

har lige updatet det lidt

https://www.easports.com/uk/fifa/ultima ... x:FFA16XBO
Add mig på friendlist
Baltzardo
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Moulle » 18. sep 2015 07:11

YCSMS skrev:Kan man downloade spillet via EA Access og spille de 10 timer, eller skal man have en download-kode til det fulde spil? Jeg har nemlig forudbestilt det på skive.


Det kan du sagtens selvom du har bestilt det på skive :-)
Moulle
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 18. sep 2015 07:30

Draft er sgu ret fedt - vandt en enkelt kamp der, og mødte så en ret god spiller

Må indrømme jeg så tænkte at det nok ikke gav det vilde rent præmiemæssigt, men der lå så lige 3 guldpakker og ventede på mig, mener 1 af dem ikke var en alm. pakke.

Trak i en af disse pakker en 86'er Müller, jeg tror det er første år, jeg så tidligt i sæsonen har trukket en forholdsvis god spiller.

Undrede mig over de vilde præmier i Draft - indtil jeg så kunne se, at det kun er første "tur" der er gratis, de næste forsøg med draft koster 15000 coins eller 300 point.

Men helt sikkert en game mode jeg kommer til at bruge en del 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 18. sep 2015 09:45

Draft er helt klart et sjovt og tiltrængt element. Men jeg forudser en rigtig dyr omgang, hvis draft er noget man ønsker at spiller jævnligt. Jeg vandt min første kamp og tabte i straffe i min anden kamp. Fik ligeledes 3 guld pakker, dog ingen med nogen betydelig salgsværdi. Hvis mit pack held fra '15 fortsætter forudser jeg et kæmpe underskud ved at spille draft, men det ændrer ikke på at draft nok bliver den mest underholdene og fair spilfunktion i fifa.

Desuden, er der nogen der har spiller single player draft og ved om kampene er "nemmere" eller om gevinsten er dårligere?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf NielsenDk » 18. sep 2015 10:16

citysleeps skrev:Desuden, er der nogen der har spiller single player draft og ved om kampene er "nemmere" eller om gevinsten er dårligere?

Jeg har ikke fået spillet det endnu, kun lavet holdet. Det første man skal er at vælge sværhedsgrad og præmier afhænger af, hvilket sværhedsgrad man vælger.
NielsenDk
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron