Xboxlife forum

FIFA 16 demo tråden

For sport fanatikere.

FIFA 16 demo tråden

Indlægaf Benja190782 » 5. sep 2015 09:46

Så er FIFA 16 demo'en lige om hjørnet - EA siger selv at demo'en kommer mellem d. 8 og 10 september, alt efter lokation og platform.

-men er der ikke noget med, at Xbox Marketplace altid bliver opdateret på en bestemt dag i ugen?

Den 8. september er en tirsdag og hvis jeg ikke tager meget fejl, er det netop om tirsdagen Marketplace altid bliver opdateret - er det ikke korrekt?

Uanset hvad, glæder jeg mig som sindsyg til at prøve demo'en - især fordi mine forventninger ikke har været nær så høje, som de sidste par år. :D

Hold med i FIFA 16 demo:
Chelsea FC
Manchester City
FC Barcelona
Real Madrid
Borussia Dortmund
Borussia Mönchengladbach
Paris Saint Germain
Inter Milan
River Plate
Seattle Sounders FC
Det kvindelige tyske landshold
Det kvindelige amerikanske landshold

Stadioner i FIFA 16 demo:
Borussia-Park
Santiago Bernabeu
CenturyLink Field

Spilindstillinger:
Halvlegslængde: 4 minutter
Sværhedsgrad: Professionel/verdensklasse
Sæson: Efterår
Vejr: Regn/solskin
Tidspunkt for kick-off: Dag/nat
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 16 demo tråden

Indlægaf Benja190782 » 8. sep 2015 05:54

Så er demo'en begyndt at dukke op i UK osv.

Er der nogen som har prøvet den?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 16 demo tråden

Indlægaf BuBubbi » 8. sep 2015 09:04

Er kun ude på PlayStation ind til videre..
EA skriver på Twitter når den er ude på Xbox.

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status ... 6566153216
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: FIFA 16 demo tråden

Indlægaf Benja190782 » 8. sep 2015 09:35

Okay, men er der ikke noget med at man kan hente den lidt før inde på xbox.com via sin PC, altså før den dukker op på Xbox Live Marketplace?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 16 demo tråden

Indlægaf BuBubbi » 8. sep 2015 09:45

Benja190782 skrev:Okay, men er der ikke noget med at man kan hente den lidt før inde på xbox.com via sin PC, altså før den dukker op på Xbox Live Marketplace?

Det kræver jo altså at de har frigivet den et eller andet sted i verden før man kan.
Hvis ikke de har det kan man jo selvfølgelig ikke bare finde den på Xbox.com, for så havde jeg da siddet og spille Just Cause 3 og Black Ops 3 nu.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: FIFA 16 demo tråden

Indlægaf BuBubbi » 8. sep 2015 10:03

Den er oppe nu.
Så hent hent hent. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: FIFA 16 demo tråden

Indlægaf Benja190782 » 8. sep 2015 10:11

Okay cool! Tak!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 16 demo tråden

Indlægaf BuBubbi » 8. sep 2015 11:05

Tror der er pres på serverne lige nu.
Her sidder man med en 300 Mbit/s forbindelse og er nået fra 66%-70% på 45 minutter. :cry:

Billede
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: FIFA 16 demo tråden

Indlægaf Benja190782 » 8. sep 2015 17:04

Kæft det føles fedt! Langt mere realistisk - tror faktisk online bliver sjovt i år!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 16 demo tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 8. sep 2015 17:06

Benja190782 skrev:Kæft det føles fedt! Langt mere realistisk - tror faktisk online bliver sjovt i år!


Kunne være rart hvis EA lod os spille uden at tildele handicaps osv. i kampene... krydser fingre for fifa16 er et skridt i den rigtige retning
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+3

Re: FIFA 16 demo tråden

Indlægaf citysleeps » 8. sep 2015 20:48

Har spillet tre kampe indtil videre, og kan godt nok ikke mærke meget forskel ift. 15'eren. Hmm. Må fordybe mig lidt mere i kampene og se om det ændrer noget.
Er dog lidt skuffet over at man vælger at genbruge grafikken fra sidste udgave. Stadion, tilskuer og miljøet ligner 100% det samme som i 15. Bilerne i stadion-introerne er stadig bare en firkantet kasse (ligegyldigt ift. gameplay, men synes nu godt man kunne lave en forbedring all-around:)
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 16 demo tråden

Indlægaf lionel » 8. sep 2015 21:21

citysleeps skrev:Har spillet tre kampe indtil videre, og kan godt nok ikke mærke meget forskel ift. 15'eren. Hmm. Må fordybe mig lidt mere i kampene og se om det ændrer noget.
Er dog lidt skuffet over at man vælger at genbruge grafikken fra sidste udgave. Stadion, tilskuer og miljøet ligner 100% det samme som i 15. Bilerne i stadion-introerne er stadig bare en firkantet kasse (ligegyldigt ift. gameplay, men synes nu godt man kunne lave en forbedring all-around:)


Ditto. Er lidt skuffet må jeg indrømme, første gang der har været så små ændringer synes jeg, selvom jeg godt ved EA plejer at være pænt dovne hvert år mht. FIFA. Men det eneste der er ændret er skuddene, og dommeren som sprayer på græsset..

Edit: Og tempoet er blevet langsommere selvfølgelig. Hvilket jeg heller ikke er en stor fan af.
Billede
lionel
Niveau 5
 
Indlæg: 1158


Re: FIFA 16 demo tråden

Indlægaf CaptainKicker » 9. sep 2015 01:36

Positiv overrasket over demoen. Forhåbentlig ændre de ikke for meget i det fulde spil.

Har spillet mod en kammerat hele dagen - så forvent at jeg smider en video op med vores bedste mål engang i morgen ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 16 demo tråden

Indlægaf Cena » 9. sep 2015 05:22

Er også en smule skuffet på det grafiske. Fuldstændig genbrug fra sidste år :( Gameplay mæssigt er der heller ikke mange ændringer bortset fra tempoet. Men skal nok få spillet det en masse timer alligevel. Glæder mig til FUT draft.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 16 demo tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 9. sep 2015 07:37

Har haft demoen startet op i ca. 30 min, hvor jeg har spillet den obligatoriske første kamp, og forsøgt mig med FUT draft, samt spillet en kamp deri.

FUT draft ser spændende ud, dejligt med lidt fornyelse der.

Gameplay mæssigt minder spillet en del om fifa15, det eneste jeg lige har observeret er flere nye spiller bevægelser og animationer ved tacklinger. Lyden på stadion og især boldberøringerne er meget nemmere at høre vs. fifa15

Det grafiske UI ser friskt ud, så mon ikke det også har fået en lille overhaling der.

Glæder mig til en ny sæson af fifa :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron