Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mike JezZ » 10. jun 2015 10:43

tue69 skrev:Efter at den gamle Xbox 360 er blevet koblet til i dag, fik jeg hele to nye achievements i Mass Effect. Er igang med at køre et Engineer spil.

Jeg bliver simpelthen aldrig træt af det spil. Og jeg bliver tilsvarende aldrig træt af min Xbox 360. Både den og Mass Effect er et glædeligt gensyn.


Er en X360 stadig værd at købe? Har masser af XO spil, men har efterhånden også fået en del fede 360 spil efter jeg har erhvervet min XO...

Bare trist den stadig koster 1500 for 500 gb, og at der ikke er Bluray drev i.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf tue69 » 10. jun 2015 10:53

Mike JezZ skrev:
tue69 skrev:Efter at den gamle Xbox 360 er blevet koblet til i dag, fik jeg hele to nye achievements i Mass Effect. Er igang med at køre et Engineer spil.

Jeg bliver simpelthen aldrig træt af det spil. Og jeg bliver tilsvarende aldrig træt af min Xbox 360. Både den og Mass Effect er et glædeligt gensyn.


Er en X360 stadig værd at købe? Har masser af XO spil, men har efterhånden også fået en del fede 360 spil efter jeg har erhvervet min XO...

Bare trist den stadig koster 1500 for 500 gb, og at der ikke er Bluray drev i.


Om den er prisen værd kommer nok lidt an på, hvor mange man mangler at spille. Men 1.500 lyder godt nok dyrt. Jeg gav i sin tid (2013) kr. 300 for min, inklusiv en enkelt controller og 120 GB harddisk og det var rigeligt til mig. Det var godt nok på DBA så er selvfølgelig afhængig af at den ikke eksploderer.

Men for mig har det været hele gensynet værd. Jeg har ikke rørt min PS4 siden jeg satte min Xbox 360 op og for mig er det, at trævle det gamle Mass Effect igennem virkeligt et billede af, at jeg mangler noget på current gen at spille. Jeg kunne jo kaste mig ud i The Witcher, men det tiltaler mig ikke, og så mangler jeg Dying Light, men det er simpelthen så bugged, så det gider jeg ikke.

Mass Effect kan sagtens tåle en tur mere, så for en stund er jeg Xbox-spiller igen :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mike JezZ » 10. jun 2015 10:59

Hehe. Har heller ikke rørt min PS4, men rør min XO dagligt :P

Jeg foretrækker at købe for ny, og de er desværre stadig ret dyre for nye.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf tue69 » 10. jun 2015 11:23

Mike JezZ skrev:Hehe. Har heller ikke rørt min PS4, men rør min XO dagligt :P

Jeg foretrækker at købe for ny, og de er desværre stadig ret dyre for nye.


Ah okay. Jeg kan se at du kan få en Elite Jasper model med nogle spil i omegnen af kr. 500. Den bør ikke smelte sammen med RROD.

Fra ny kommer du nok til at bøde det tredobbelte ja, og det er det nok ikke rigtigt værd.

Jeg overvejer om jeg skal snuppe en måneds guld, men det bliver nok først når jeg når til Mass Effect 3. Multiplayerdelen kan sagtens tåle et gensyn :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Twinkling » 10. jun 2015 11:50

Mike JezZ skrev:Hehe. Har heller ikke rørt min PS4, men rør min XO dagligt :P

Jeg foretrækker at købe for ny, og de er desværre stadig ret dyre for nye.


Alternativt kan du købe en brugt hos gamestop.. de ekstra penge er godt givet ud for at kunne få en ny hvis den skulle gå i stykker - de yder 2 års garanti så vidt jeg ved, men spørg i butikken. Jeg går ud fra du ikke skal bruge den længere end 2 år, og derefter kan du enten sælge eller kyle den ud.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf FoxHoundDK » 4. jul 2015 18:13

FIk gennemført Bloodborne, et værdigt spil og ikke mindst et af de bedste spil jeg nogensinde har prøvet!
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 1. aug 2015 18:37

Gennemførte Battlefield: Hardline.

Jeg er helt vild skuffet. Ikke et særlig godt spil, og langt fra Battlefield-standarden...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf spif2001 » 4. aug 2015 12:48

Gennemførte Borderlands pre-sequel i går på X1.

Var også lige ved at nakke invincible udgaven af sidste boss bagefter solo - men røg på det næst-sidste fjæs :( :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 10. aug 2015 19:55

Gennemførte State of Decay... Lige udover bugs, og elendig stemmeskuespil - så var det sgu et ganske underholdende spil. Kunne godt have ønsket lidt mere variation, og quests. Men ellers, rigtig sjovt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mikael Nielsen » 11. aug 2015 18:59

fik gennemført ori and the blind forrest, holda op den var svært. det er da heldig man får en frisk ori hvergang man dør, for man dør mange,mange gange. men rigtig godt lavet spil, med masser af atmosfære.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf MutantFoodStamp » 12. aug 2015 19:05

Fik 100% i Lego Batman 3: Beyond Gotham, slet ikke et dårligt spil. Så mangler jeg bare DLC banerne så jeg kan få 1300/1300 GS :)
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 22. aug 2015 03:38

Fik endelig taget mig sammen til at gennemføre Dead Rising 3 for et par dage siden. Rigtig fedt spil!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 29. aug 2015 17:49

Jeg fik gennemført Magnetic: Closed Cage for 3. og 4. gang - så mangler jeg ikke så meget for at gennemføre det de 7 (plus en halv) gange, som er påkrævet for at se alle slutninger og dermed få alle achievements.
Faktisk et ret hæderligt spil! Lidt kort, MEGET Portal-inspireret, men ellers både sjovt og fedt. Helt klart et man skal holde øje med, og kraftigt overveje, når det kommer til at være på tilbud.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 30. aug 2015 21:24

Fik gennemført "Ender of Fire" på PS4 med 2 venner lokalt i går... Forfærdeligt spil...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf BuBubbi » 2. sep 2015 17:05

Fik et par Achievements i Badland som fik mig op på 42000 gamerscore. :D

Billede
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron