Xboxlife forum

Gears of War: Ultimate Edition

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf hackNICE1112@ » 27. aug 2015 20:21

Kan det måske være fordi at det først udkommer i morgen her hjemme :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Morten Skou » 27. aug 2015 20:29

Mike JezZ skrev:Seriøst hvad sker der...

Har game share med min Xbox one. Jeg kan starte ALLE mine Xbox one spil undtagen gears of war ultimate. Den siger installation almost complete login with your account who bought this game.

Hvorfor kan jeg starte ALLE spil undtagen gears? Jeg ved der kan gå ged i det, så man ikke kan spille nogle af sine spil overhoved på sin konto - men jeg kan spille alt andet end gears of war? Som den siger ready to install?!?!


Har du købt spillet i samme land som din konto, eller fra en anden butik? Kan det være sådan noget?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Mike JezZ » 27. aug 2015 21:05

Jeg købte det på den amerikanske butik :( oh well virker forhåbentligt i morgen... !
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Slimjay DK » 27. aug 2015 21:38

Mike JezZ skrev:Jeg købte det på den amerikanske butik :( oh well virker forhåbentligt i morgen... !


Hvis du har købt det på US og din maskine står til DK, så virker det ikke endnu .. men hvis din maskine står til US også , så burde det virke ganske fint.

Men jeg prøvede faktisk det samme med B/C af Perfect Dark Zero .. jeg satte skiven i og så hentede den små 6.4GB online, men kunne ikke starte det, der skrev den "installation almost complete login with your account who bought this game." .. slettede så lortet og prøvede igen og så virkede det fint. :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Mitzurugi » 28. aug 2015 08:00

Jeg er helt ny på området med digitale spil, så er der nogen som kan svare på om denne version virker i DK?
http://www.amazon.com/Gears-War-Ultimat ... 642&sr=1-1
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Slimjay DK » 28. aug 2015 08:43

Mitzurugi skrev:Jeg er helt ny på området med digitale spil, så er der nogen som kan svare på om denne version virker i DK?
http://www.amazon.com/Gears-War-Ultimat ... 642&sr=1-1


De fleste af os køber spillene digitalt fra US via xbox.com, og der er prisen den sammen, så hvorfor ikke bare gøre det ?

Det er jo ikke nemmere at købe fra Amazon.com med et dansk VISA og dansk adresse ... Jeg har måtte oprette fake adresse og bruge VPN når jeg skal handle PSN Pre-paid cards på Amazon.com til brug på den Amerikanske PSN , ellers får jeg ikke lov til at handle.

Når det så er sagt så kan jeg ikke se hvorfor koden ikke skulle virke, hvis du som minimum bare har sat din konsol til US....

Bububbi har lavet en ganske god Guide til handel på US Storen .. http://blogs.xboxlife.dk/bubbibubbi
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf mrlenniboy » 28. aug 2015 09:05

det kan være det er mig, men pvp delen er da godt nok kedelig, alle render jo bare rundt med en shotgun som forvirrede mus på crack, hvad er det der gjorde det så godt??
Billede
mrlenniboy
Niveau 1
 
Indlæg: 85
By: Randers


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Mike JezZ » 28. aug 2015 09:06

Jeg tror faktisk at jeg kom til at købe Gears of War via min Xbox App på min iPhone... Dvs jeg nok har købt det på dansk :oops:

Men fuck it, det er alligevel fredag i dag så det burde jo virke i dag :D

Mitzu XO er universal, du skal bare gå ind på xbox.com og redeeme koden, ligesom hvis man købte US gift cards.

mrlenniboy skrev:det kan være det er mig, men pvp delen er da godt nok kedelig, alle render jo bare rundt med en shotgun som forvirrede mus på crack, hvad er det der gjorde det så godt??


Hvis riflerne var ligeså kraftig som shotguns up close, så var der vidst ingen idé i at bruge shotguns vel ;)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf mrlenniboy » 28. aug 2015 09:09

Mike JezZ skrev:Jeg tror faktisk at jeg kom til at købe Gears of War via min Xbox App på min iPhone... Dvs jeg nok har købt det på dansk :oops:

Men fuck it, det er alligevel fredag i dag så det burde jo virke i dag :D

Mitzu XO er universal, du skal bare gå ind på xbox.com og redeeme koden, ligesom hvis man købte US gift cards.

mrlenniboy skrev:det kan være det er mig, men pvp delen er da godt nok kedelig, alle render jo bare rundt med en shotgun som forvirrede mus på crack, hvad er det der gjorde det så godt??


Hvis riflerne var ligeså kraftig som shotguns up close, så var der vidst ingen idé i at bruge shotguns vel ;)

næ men det er da ikke sjovt der er jo ingen variation i det
Billede
mrlenniboy
Niveau 1
 
Indlæg: 85
By: Randers


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Mike JezZ » 28. aug 2015 09:32

Hvis du gerne vil bruge Lancer / Hammerburst online skal du bare lade være med at rushe for meget rundt. Shotgun er som sagt kun effektivt tæt på.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf mrlenniboy » 28. aug 2015 09:35

men man kan jo ikke engang skifte loadout
Billede
mrlenniboy
Niveau 1
 
Indlæg: 85
By: Randers


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Slimjay DK » 28. aug 2015 09:42

mrlenniboy skrev:det kan være det er mig, men pvp delen er da godt nok kedelig, alle render jo bare rundt med en shotgun som forvirrede mus på crack, hvad er det der gjorde det så godt??



Sådan har det altid været .. det er derfor du skal overraske dem med en kædesav i ryggen :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Mike JezZ » 28. aug 2015 09:45

mrlenniboy skrev:men man kan jo ikke engang skifte loadout


Du har vidst en smoke, lancer, shotgun, og pistol som standard mener jeg :)

Kan man ikke skifte Lanceren ud med Hammerburst, eller var det først i de senere titler?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Macheta » 28. aug 2015 12:49

Jeg leder efter, en, to eller flere til at begynde på spillets campaign engang senere idag - højst sandsynligt omkring 4-5 tiden eller senere. Alt efter hvad der passer med folk, som kunne være friske. Someone, please! ;)
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Aaliyahchili » 28. aug 2015 13:53

Nogen der ved hvornår/hvordan man kan få Gears 1-3 + judgement.... ?

BTW damn i missed this game...
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron