Xboxlife forum

Gears of War: Ultimate Edition

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Macheta » 24. aug 2015 18:44

Jeg er ligeledes på - selvfølgelig er jeg det!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002

+1

Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Mike JezZ » 25. aug 2015 13:52

Denne uge er der 50% rabat på GoW 3 DLC , jeg overvejer stærkt at købe det fordi man får GoW 3 med ultimate edition, og har hørt at det skulle være den bedste MP der er!

Nogle der evt. kunne finde på det samme? Man får vidst ikke Season Pass med i BC versionerne med Ultimate Edition vel?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Aaliyahchili » 26. aug 2015 17:41

Har lige modtaget mit fra Elgiganten...må man begynde at spille spillet nu eller skal man vente til fradag, da det først udkommer der....??
Gider ikke at blive banned..... :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)

+1

Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Morten Skou » 26. aug 2015 17:46

Det er ude i USA, så jeg ville ikke være bekymret :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Macheta » 26. aug 2015 18:41

Nogle eller én der er frisk på at tage campaign fra på fredag i Co-op, og gennemfører det hen over weekenden, stille og roligt?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Aaliyahchili » 26. aug 2015 18:57

Morten Skou skrev:Det er ude i USA, så jeg ville ikke være bekymret :)



Takker for svar :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Slimjay DK » 27. aug 2015 07:43

Mike JezZ skrev:Denne uge er der 50% rabat på GoW 3 DLC , jeg overvejer stærkt at købe det fordi man får GoW 3 med ultimate edition, og har hørt at det skulle være den bedste MP der er!

Nogle der evt. kunne finde på det samme? Man får vidst ikke Season Pass med i BC versionerne med Ultimate Edition vel?


Har de ikke netop taget det bedste fra serien og implementeret i Ultimate edition ?

https://gearsofwar.com/en-us/games/gear ... e/xbox-one
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Mike JezZ » 27. aug 2015 08:56

Slimjay DK skrev:
Mike JezZ skrev:Denne uge er der 50% rabat på GoW 3 DLC , jeg overvejer stærkt at købe det fordi man får GoW 3 med ultimate edition, og har hørt at det skulle være den bedste MP der er!

Nogle der evt. kunne finde på det samme? Man får vidst ikke Season Pass med i BC versionerne med Ultimate Edition vel?


Har de ikke netop taget det bedste fra serien og implementeret i Ultimate edition ?

https://gearsofwar.com/en-us/games/gear ... e/xbox-one


Der er da ikke horde mode osv. i ultimate edition?

Ultimate Edition er jo blot GoW 1 HD med al DLC, men de bc titler man får, har vel ikke al dlc inkluderet?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Reinhold » 27. aug 2015 09:25

Mike JezZ skrev:
Slimjay DK skrev:
Mike JezZ skrev:Denne uge er der 50% rabat på GoW 3 DLC , jeg overvejer stærkt at købe det fordi man får GoW 3 med ultimate edition, og har hørt at det skulle være den bedste MP der er!

Nogle der evt. kunne finde på det samme? Man får vidst ikke Season Pass med i BC versionerne med Ultimate Edition vel?


Har de ikke netop taget det bedste fra serien og implementeret i Ultimate edition ?

https://gearsofwar.com/en-us/games/gear ... e/xbox-one


Der er da ikke horde mode osv. i ultimate edition?

Ultimate Edition er jo blot GoW 1 HD med al DLC, men de bc titler man får, har vel ikke al dlc inkluderet?


Nej, der er ikke Hordemode. Det er de samme spiltyper som i det oprindelige - plus tre nye (altså nye, som at de ikke var med i den originale): Team Deathmatch; King of The Hill og 2v2 Gnasher Execution.

De spiller fantastisk og man kan seriøst mærke de der 60 fps :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Slimjay DK » 27. aug 2015 10:43

ahh ingen horde .. øv
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf mrlenniboy » 27. aug 2015 14:12

Aaliyahchili skrev:Har lige modtaget mit fra Elgiganten...må man begynde at spille spillet nu eller skal man vente til fradag, da det først udkommer der....??
Gider ikke at blive banned..... :)

du kan vel ikke blive banned for at spille et spil tidligt, det er jo ikke din skyld du har fået det tidligt
Billede
mrlenniboy
Niveau 1
 
Indlæg: 85
By: Randers


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Bateman » 27. aug 2015 16:10

Nogen der er friske på multiplayer i aften efter kl 24.00? Tænker på at samle et squad på 4 mand.

Add BATEY DK
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 344


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Macheta » 27. aug 2015 16:35

Bateman skrev:Nogen der er friske på multiplayer i aften efter kl 24.00? Tænker på at samle et squad på 4 mand.

Add BATEY DK


jeg er down!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf TU I Raven » 27. aug 2015 18:57

Bateman skrev:Nogen der er friske på multiplayer i aften efter kl 24.00? Tænker på at samle et squad på 4 mand.

Add BATEY DK


Jeg kan godt være klar, men er nok kun på en lille times tid. Da job også skal passes.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Gears of War: Ultimate Edition

Indlægaf Mike JezZ » 27. aug 2015 20:13

Seriøst hvad sker der...

Har game share med min Xbox one. Jeg kan starte ALLE mine Xbox one spil undtagen gears of war ultimate. Den siger installation almost complete login with your account who bought this game.

Hvorfor kan jeg starte ALLE spil undtagen gears? Jeg ved der kan gå ged i det, så man ikke kan spille nogle af sine spil overhoved på sin konto - men jeg kan spille alt andet end gears of war? Som den siger ready to install?!?!
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster