Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 17. aug 2015 12:06

cigi silk skrev:Sorry - Tue, jeg går ikke så meget op i det.
Det var vist Blauwy som jeg havde en voldsom diskution med som endte i et vædemål omkring 4K spil og ikke dig :-).

Og i øvrigt tak for budet!


Af ren nysgerrighed er det så et evigheds væddemål du har gang i med Blauwy ? :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 17. aug 2015 12:07

hackNICE1112@ skrev:Nogle der hved hvad det der zombiU kommer til at koste på Xbox one :-) det skulle udkomme i morgen men kan ikke rigtig find nogle pris nogle steder :-)



Tvivler lidt på den titel .. var det "fede" med ZombieU ikke måden man brugte Wii U controlleren på .. :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 17. aug 2015 12:09

betale ikke 500 kr for det spil 250 så er det ok :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Major Oblivious » 17. aug 2015 12:16

Har haft lidt mere gang i mine konsoller end normalt her i weekenden, primært fordi at MGS: PP lander om 14 dage \:D/ \:D/

Men må altså sige det virker på mig som om MS har brugt væsentlig mere tid på at optimere UI og gøre det hele lækkert. Hvor PS4´eren på mange måder virker som den samme out-of-the-box maskine jeg købte i starten af ´14.
Aner ikke om XB1´eren nogensinde når samme regnekrafts-kapacitet som PS4´eren, men den blev jo også udviklet med et andet fokus for øje..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 17. aug 2015 12:31

hackNICE1112@ skrev:betale ikke 500 kr for det spil 250 så er det ok :-)



Det kan så erhverves på Wii U til 69,95 kr :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 17. aug 2015 12:35

Major Oblivious skrev:Har haft lidt mere gang i mine konsoller end normalt her i weekenden, primært fordi at MGS: PP lander om 14 dage \:D/ \:D/

Men må altså sige det virker på mig som om MS har brugt væsentlig mere tid på at optimere UI og gøre det hele lækkert. Hvor PS4´eren på mange måder virker som den samme out-of-the-box maskine jeg købte i starten af ´14.
Aner ikke om XB1´eren nogensinde når samme regnekrafts-kapacitet som PS4´eren, men den blev jo også udviklet med et andet fokus for øje..


Ja, UI'en er vigtig .. den spiller jeg mest på :D

Det ser ud til at den nye UI der kommer til Xbox One er mere "keep it simple", så det ser jeg frem til ... Så da jeg i sin tid snakket om det var en rode butik, så var der nok noget om snakken, siden de laver det helt om.

lækkert !
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Major Oblivious » 17. aug 2015 12:47

Slimjay DK skrev:
Major Oblivious skrev:Har haft lidt mere gang i mine konsoller end normalt her i weekenden, primært fordi at MGS: PP lander om 14 dage \:D/ \:D/

Men må altså sige det virker på mig som om MS har brugt væsentlig mere tid på at optimere UI og gøre det hele lækkert. Hvor PS4´eren på mange måder virker som den samme out-of-the-box maskine jeg købte i starten af ´14.
Aner ikke om XB1´eren nogensinde når samme regnekrafts-kapacitet som PS4´eren, men den blev jo også udviklet med et andet fokus for øje..


Ja, UI'en er vigtig .. den spiller jeg mest på :D

Det ser ud til at den nye UI der kommer til Xbox One er mere "keep it simple", så det ser jeg frem til ... Så da jeg i sin tid snakket om det var en rode butik, så var der nok noget om snakken, siden de laver det helt om.

lækkert !


Jeg er ikke længere med i preview-programmet, så har ikke set den UI de smider ud senere. Mente mere at den nuværende er blevet meget hurtigere end det sløve møg jeg forlod tilbage i november ´14 ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 17. aug 2015 13:02

ahh ok .. det er så heller ikke ude i preview endnu ..

Har bare set denne her :

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Baltzardo » 17. aug 2015 13:03

Slimjay DK skrev:
hackNICE1112@ skrev:betale ikke 500 kr for det spil 250 så er det ok :-)



Det kan så erhverves på Wii U til 69,95 kr :mrgreen:


Ja og så 2000 kr på en wii u. Så er det noget billigere på xbox one...
Add mig på friendlist
Baltzardo
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 17. aug 2015 13:22

Baltzardo skrev:
Slimjay DK skrev:
hackNICE1112@ skrev:betale ikke 500 kr for det spil 250 så er det ok :-)



Det kan så erhverves på Wii U til 69,95 kr :mrgreen:


Ja og så 2000 kr på en wii u. Så er det noget billigere på xbox one...


No Shit Sherlock ....


Nu er vi så nogle der har en Wii U =D>
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Baltzardo » 17. aug 2015 15:11

Slimjay DK skrev:
No Shit Sherlock ....


Nu er vi så nogle der har en Wii U =D>


Men nu handler det ikke altid om dig... kunne ligesom være at ham der spørg efter det ikke har en wii u... #-o
Add mig på friendlist
Baltzardo
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 17. aug 2015 15:20

Det har jeg ikke :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 17. aug 2015 16:09

Glæder mig usigeligt til det nye UI. Det nuværende er langsomt og ikke særligt brugervenligt. Jeg havde fornøjelsen af en times tid med en PS4 i weekenden, og det var et UI, der er til at have med at gøre. Til gengæld synes jeg stadig controlleren er forfærdelig (bortset fra sticks'ene, de slår XBO ditto)


cigi silk skrev:Jeg besluttede mig dengang også for at jeg nu havde skrevet mine holdninger så rigeligt, og at tiden nok skulle vise hvad der nu bliver sandt. Det er jo et forsøg at kigge ud i fremtiden baseret på analyser og indicier, men det var mit bud. Og jeg holder stadig 100% fast i det jeg har skrevet, herunder mulighed for 4K spil på Xbox One.

Al respekt for det.
Vi 2 har nok ikke helt samme forventing til fremtiden på XBO, men som du selv er inde på, så er alt hvad vi foretager os til syvende og sidst gætterier baseret på den info, der er tilgængelig nu.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 17. aug 2015 16:14

Baltzardo skrev:
Slimjay DK skrev:
No Shit Sherlock ....


Nu er vi så nogle der har en Wii U =D>


Men nu handler det ikke altid om dig... kunne ligesom være at ham der spørg efter det ikke har en wii u... #-o


Ja, og så var det jo godt at du kunne hjælpe ham med at lægge 2 og 2 sammen.

1:0 til dig =D>
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 17. aug 2015 16:27

Player 3 enters the game ...

http://z.jd.com/project/details/20791.html

Billede
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google Adsense [Bot] og 25 gæster