Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 12. aug 2015 16:32

Det bliver SÅ godt når nakka eller s ser det indlæg.
Fuck jeg glæder mig :mrgreen:

Billede
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+2

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 12. aug 2015 17:00

Jeg har set folk skifte konsol over flere konsolgenerationer, over en enkelt generation og nogle gange også undervejs i en generation af konsoller.

Nu har jeg så også set et konsolskiftet fra start til slut på et indlæg her på siden, imponerende!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 13. aug 2015 13:55

patr4651 skrev:ingen usb support, ikke en skid..
Så GO XBOX ONE !! haha


Ingen usb support er fandme også for latterligt. Du skulle have set mig i ansigtet den første gang jeg ville sætte min controller til opladning i PS4en, for kun at finde ud af at de to usb porte malet på, og ikke kan bruges.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436

+4

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 13. aug 2015 14:04

patr4651 skrev:Personligt er jeg til Xbox , da jeg kun havde en Ps1 , og skiftede til Xbox , Xbox 360 , One,


Utroligt du så kun har lidt over 2k i gamerscore.

tue69 skrev:Jeg har set folk skifte konsol over flere konsolgenerationer, over en enkelt generation og nogle gange også undervejs i en generation af konsoller.

Nu har jeg så også set et konsolskiftet fra start til slut på et indlæg her på siden, imponerende!


:lol:
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf HN » 14. aug 2015 19:32

Har lige købt en Xbox one efter 5år med PlayStation. Har i nogle tips eller gode råd?
Lige prøvet mit gamle Xbox 360 bruger og den virker endnu, selv om det er længe siden den har været i brug.
Billede
HN
Niveau 3
 
Indlæg: 230
By: Esbjerg

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf JohnH » 14. aug 2015 20:29

HN skrev:Har lige købt en Xbox one efter 5år med PlayStation. Har i nogle tips eller gode råd?
Lige prøvet mit gamle Xbox 360 bruger og den virker endnu, selv om det er længe siden den har været i brug.


Velkommen tilbage, hvis du skal bruge Xbox Gold, så gælder dette tilbud stadig, 12 måneder for lidt over 200 kr, virker perfekt.

viewtopic.php?f=21&t=92292
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Lasborg » 14. aug 2015 20:44

Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf JohnH » 14. aug 2015 21:18

Lasborg skrev:God artikel fra polygon om crackdowns brug ag skyen
http://www.polygon.com/2015/8/11/9132195/crackdown-3-multiplayer-cloud-xbox-one-gamescom-2015


Håber de har eller vil hæve antallet af cloudservere, for der bliver vist brug for det ......

'The deeper the destruction, the bigger the explosions, the more power Crackdown 3 required. When the server's horizontal bar maxed out, it added another, represented by a progress bar beneath it. And another. And another. The game didn't so much as hitch as the buildings fell and more and more servers made it happen.'
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Lasborg » 15. aug 2015 07:51

Mon ikke Microsoft har nok i deres azure netværk? Og jeg er sikker på at de sikkert også stocker lidt op i forhold til xbox ones brug af skyen.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf HN » 15. aug 2015 11:02

Har købt en brugt xbox one med fifa 15.
kan jeg bruge spillet på min bruger eller er den låst til den der har downloade den?
Billede
HN
Niveau 3
 
Indlæg: 230
By: Esbjerg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 15. aug 2015 11:14

Mener at du sagtens kan bruge spillet, men vælger sælger at logge ind med sin profil et andet sted, og lave en anden XBO til sine hjemmekonsol, tror jeg du mistwer adgangen til det spil ... Tror.

Det var sådanne situationer vi kunne have undgået, hvis ikke børnene havde fået et hysterisk anfald efter XBO annonceringen. Så havde vi haft online checks, brugtmarked for digitale spil og du kunne have fået licensen til FIFA 15 med da du købte konsollen.


Helt urelateret så fandt jeg denne usjove video fra MS (tydelig skjult markedsføring af SWBF). Det interessante er ikke vidoen, men reaktionerne på den, især hvis man kigger på en anden 2 år gammel og ligeledes usjov video fra Sony, der bliver modtaget helt anderledes positivt (af førnævnte hysteriske børn antager jeg)

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1096707
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=582216
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf x8BiTw0LFx » 16. aug 2015 10:21

Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 0
 
Indlæg: 43

+2

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf JohnH » 16. aug 2015 12:38

x8BiTw0LFx skrev:Spændende tider for Xbox One: http://www.gamezone.com/news/dx12-addin ... ne-3423420


.. Og pc ;-)

DX12 adding 20% performance increase on PC, even more on Xbox One

Dog langt fra hvad de har snakket om tidligere....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 16. aug 2015 14:29

JohnH skrev:
x8BiTw0LFx skrev:Spændende tider for Xbox One: http://www.gamezone.com/news/dx12-addin ... ne-3423420


.. Og pc ;-)

DX12 adding 20% performance increase on PC, even more on Xbox One

Dog langt fra hvad de har snakket om tidligere....

Jeg lærer nok aldrig at forstå den holdning.

Positive nyheder ... Skynd jer, skynd jer, fokuser på det negative.

Hvorfor?

Nu har vi hørt på fanboys grine af DX12 og skyen de sidste 2 år, men faktum er at flere udviklere har omtalt DX12 positivt og vi har også set det praksis, fx Fox Engine der performer væsentligt bedre på XBO efter byg med DX12. Vi har set skyen demonstreret, både tech-demo og en pre-alpha af et rigtigt spil. Det er muligt at det ikke er 400% boost, men hvorfor filan dog fokusere på det, i stedet for at kigge på at der rent faktisk sker fremskridt, nye tiltag og forbedringer, der kan (bemærk kan) få afgørende betydning for spil fremover?


Og lige for at skære det helt ud i pap, så betyder ovenstående kommentar IKKE, at jeg ikke længere er på 'Show me the games' holdet. Man kan sagtens have den holdning og samtidig glæde sig over, og ikke mindst tro på, nye tekniske tiltag. Bitter erfaring har lært mig, at jeg er nødt til at skrive sådan en disclaimer, man skulle jo nødig være for positiv overfor den konsol man selv ejer, så er man jo en fanboy/får (men i det mindste sidder jeg ikke på andre fora og fremhæver enhver lille fejl på konkurrentens produkt som en kæmpe mangel).
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+3

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 16. aug 2015 16:39

Det er vel ikke fokus på det negative, men nok mere produktet af den erfaring her på sitet der hedder, at man nok lige skal spise brød til, før at Life's Xbox-Nostradamus gik amok. Det er næsten en skam at kongen abdicerede før at crackdown udviklerne kom med deres 20 konsoller postulat, det havde været "interessant" at se hvad debatten havde fået ud af analyser på det område.

Det samme kan i øvrigt siges om andre med omvendte konsol-fortegn, det skal Xbros da bestemt ikke have for sig selv.

Nej spøg til side, jeg skal nok styre mig :) Selvfølgelig er det noget pjat. Man skal bare glæde sig over at konsollerne bevæger sig fremad. Det er tiltrængt og det er fedt, uanset om det er Xbox One eller ps4.

Men 20 procent mere på Xbox One (mindst). Fedt! Så kan det være at én af Current gen konsollerne strækker sig over de majestætiske 30 fps. Og nej, det var ikke en Xbox One kritik ift ps4, for sidstnævnte præsterer jo typisk heller ikke andet end låst 30 frames.

(Nørj jeg er en gammel sur mand efterhånden) ;)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster