Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mrnybroe » 14. aug 2015 06:59

BulletEyeDk skrev:Så har jeg oprettet et løb til tirsdag den 18-08-2015 kl.2100, i alt ca. 1 times kørsel...
NB. vær opmærksom på at time progression er 20x, dvs. vi har næsten en hel døgn cyklus på selve løbet...

Lettere skiftende tørvejr og "performance impacting" på i stedet for "full damage", da vi i sidste løb havde mrnybroe, der var tilskuer efter 3 omgange... så hellere at man stadigvæk kan liste bilen i pit og deltage i resten af løbet.

Håber i er friske ? 8) - tilmelding på pCARS siden... vil du gerne være med og har du ikke tidligere kørt med os, så skriv i tråden her, eller send mig en besked...


Ser spændende ud !!
Så skal der sgu trænes i weekenden.
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 14. aug 2015 07:16

BoblereN skrev:Nu kommer jeg lige med en lille idé yderligere til sitet.

Kunne man når man går ind på et færdig løb, under "LØBS RESULTAT" tilføje en kolonne med pointudelingen fra netop det løb?
Det vil være hurtigt og nemt at overskue, hvor mange der faktisk har øget deres rangpoint fra netop det løb, og hvor mange der har tabt rangpoint :)

*EDIT man kunne eventuelt ændre den kolonne der hedder "LAP TIME" hvor der ikke er noget med "POINTS"


Det kan man helt sikkert... du kommer med gode idéer, tak for det... har ikke glemt din seneste notering vedr. practice times opdatering hvor man kun ser for bilen og ikke gruppen.

Dog vil jeg nok gerne som det første have styr på selve opdateringen, da der kan spares noget manuel "beregningstid" ifm. opdateringerne...

Men det er helt sikkert noteret... 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 14. aug 2015 21:14

Nu er der lagt et par practice tider op for GT3 på Imola. Jeg mangler lidt at sammenligne med, så jeg ved ikke helt hvordan de er, men jeg tror de er konkurrence dygtige. :)

Det er tæt på at kampvognen bliver kørt i garage. RUF'en er jo super at køre. Jeg får dog lidt stress af alle de gearskift i forhold til AMG'en :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 14. aug 2015 21:18

ShumwayDK skrev:Nu er der lagt et par practice tider op for GT3 på Imola. Jeg mangler lidt at sammenligne med, så jeg ved ikke helt hvordan de er, men jeg tror de er konkurrence dygtige. :)

Det er tæt på at kampvognen bliver kørt i garage. RUF'en er jo super at køre. Jeg får dog lidt stress af alle de gearskift i forhold til AMG'en :D

Jeg kører 1:48:xx i RUF :P
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 14. aug 2015 23:29

Damn, så tog SMS lige fusen på alle og lukkede patch3.0 på gaden idag, dog kun til PC og PS4... damn hvorfor skal MS være så længe om det... :cry:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 15. aug 2015 08:18

Ja. Den kom noget før end jeg havde ventet. Det er fedt.
Men pænt irriterende at MS tilsyneladende skal bruge så meget længere tid på at godkende skidtet i forhold til Steam og Sony
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 15. aug 2015 10:46

MS venter nok med at godkende den til forza 6 er på gaden :P
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 15. aug 2015 12:37

Ahh så længe kan de vidst ikke trække den omend man godt kunne forestille sig at de havde en god grund til ikke at forhaste sig, he he
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 15. aug 2015 12:43

I øvrigt har jeg brugt lidt tid på at lave nogle finjusteringer mht. andelen af tildelte rangpoint ifm. afholdte løb.

Der var nogle ting, som godt kunne forbedres, selve basis udregningen ud fra hvilke conditions et enkelt løb er kørt under, er der ikke pillet ved.
Det jeg har set på er selve den % mæssige andel hver enkelt kører skal have alt efter placering og kvalifikation... jeg mangler stadig lidt finpudsning, men ellers ser det faktisk rigtig godt ud...
Der vil med denne justering blive givet knap så mange rangpoint, forskellen mellem de enkelte tildelinger vil være mindre, og så vil risikoen for negativ point tildeling være væsentlig minimeret.

I og med databasen indeholder alle data på de kørte løb ind til videre, regner jeg med at beregne alle løb med denne nye tildelings algoritme, det bør ikke ændre på selve rangliste placeringen for den enkelte, men nok kun point mæssigt.

Hvornår denne udrulning sker har jeg ikke helt overblik over, men så er i varslet ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf JohnH » 15. aug 2015 13:16

Så fik jeg samlet min 'Simulator v. 1.0' , der mangler lidt finjustering, maling, måtter osv. , men indtil videre sidder man godt i den, må se om det hjælper på mine køreevner også :lol:

Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+3

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 15. aug 2015 13:22

Det ser sgu godt ud det der John, gad også godt at have et decideret sæde, det har vi bare slet ikke pladsen til, så må nøjes med sofaen ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 15. aug 2015 13:35

Jeg vil gerne oprettes på siden - holder vi noget samlet træning her i weekenden eller hvad har folk lyst til?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 15. aug 2015 13:47

Benja190782 skrev:Jeg vil gerne oprettes på siden - holder vi noget samlet træning her i weekenden eller hvad har folk lyst til?


Tror ikke der er planlagt noget. Men jeg regner med at jeg laver en trænings session på mandag.
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 15. aug 2015 14:03

Benja190782 skrev:Jeg vil gerne oprettes på siden - holder vi noget samlet træning her i weekenden eller hvad har folk lyst til?


Har sendt dig en besked...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ATOM-DK » 15. aug 2015 17:44

Her er et par skud af 'kontoret'
Er ved at køre bremsen ind så den passer mig og så skal der testes på XBOX.
Billede
Billede
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+3

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron