Xboxlife forum

Forza Motorsport 6

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 6. aug 2015 16:41

iflg press release da Porsche kom til FH2 står følgende

http://forzamotorsport.net/en-us/news/f ... nsion_pack

Racing fans rejoice – Porsche is coming to Forza Horizon 2! Arriving on June 9 for Xbox One, the Forza Horizon 2 Porsche Expansion will bring ten amazing Porsche models for the first time to an Xbox One Forza game. With Porsche models like the 1989 944 Turbo, the 2003 Carrera GT, and, perhaps the most exciting Porsche in recent memory, the 2014 Porsche 918 Spyder, the Porsche Expansion Pack will give fans the chance to explore southern Europe in some of the legendary German manufacturer’s most beloved cars.

In addition to an amazing lineup of cars, the Forza Horizon 2 Porsche Expansion will include 10 new Porsche-themed Bucket List events in Forza Horizon 2, 10 exclusive Porsche Rivals events, and 15 achievements worth a total of 500 Gamerscore points on Xbox Live.

Bringing Porsche to Forza Horizon 2 is fantastic news for Xbox fans and, even better, it’s just the start! We're excited to share that we are working together with Porsche and EA to deliver the Porsche experience to Forza Motorsport 6 players in 2016. We'll have more details to share in the future on the integration.

The Forza Horizon 2 Porsche Expansion now available on Xbox One for $10 in the Xbox Store or through the Forza Hub app for Xbox One. Here’s the list of cars included in the expansion:


så ingen hemmeligheder der :) de kommer
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf BulletEyeDk » 6. aug 2015 16:49

Ahh det havde jeg slet ikke set.. ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 8. aug 2015 22:08

lidt billeder af menuen..

synes det ser rigtig godt ud faktisk..

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf BulletEyeDk » 9. aug 2015 10:08

Det ser godt ud... det er også helt sikkert, at det vil være meget mere finpoleret og et friskt UI end vi f.eks har set ved pCARS.

Bliver spændende at få dette spil imellem hænderne ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Morten Skou » 9. aug 2015 12:19

Kom markedspladsen egentlig nogensinde til at virke i Forza Motorsport 5? Eller står den stadig som "coming soon"? :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Losty » 9. aug 2015 12:34

Nogen der har forudbestilt ultimate edition? Spillet ser jo fantastisk ud, og forza serien plejer at være lig med kvalitet.
Må nok sige at jeg blev slemt skuffet af pCARS, så håber virkelig at FM6 vil stille mit racerhjerte tilfreds.
Dog er 700Kr lidt meget, men forhåbentlig det værd.
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 9. aug 2015 12:40

Losty skrev:Nogen der har forudbestilt ultimate edition? Spillet ser jo fantastisk ud, og forza serien plejer at være lig med kvalitet.
Må nok sige at jeg blev slemt skuffet af pCARS, så håber virkelig at FM6 vil stille mit racerhjerte tilfreds.
Dog er 700Kr lidt meget, men forhåbentlig det værd.


jeg har forudbestilt ultimate :) den koster dog 805 :)

glæder mig helt sindsygt til at komme igang med det =D>
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Losty » 9. aug 2015 12:41

Ah yeah, og 100 US dollars på den amerikanske store.
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Losty » 9. aug 2015 20:33

Nu er det bestilt, så glæder mig til at se hvad de kan præsentere med det nye spil. Så skal der bare lige købes et rat - er det stadigvæk 458 Italia rattet der er bedst fra Thrustmaster?
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf mortnDK » 9. aug 2015 20:50

Losty skrev:Nu er det bestilt, så glæder mig til at se hvad de kan præsentere med det nye spil. Så skal der bare lige købes et rat - er det stadigvæk 458 Italia rattet der er bedst fra Thrustmaster?


Yes :) Det hedder også TX. Bare husk at 458 Spider rattet er uden Force Feedback
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf TeddyBamboo » 9. aug 2015 21:21

Er det også sikkert at os der har bestilt ultimate edition i DK får det den 10/9?
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Losty » 9. aug 2015 22:31

Det kan du se hvis du går ind på din pre-order på xboxen.
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf ATOM-DK » 10. aug 2015 07:45

Har også bestilt Ultimative Edition.

Er igang med at grinde Cr i Forza 4 for at nå 300 biler i garagen, i forsøg på at nå 15 mil i Forza 6.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Callista » 10. aug 2015 08:07

Jeg har nok til at få det meste kan jeg se.. men jeg takker nu nej til det..
Jeg har aldrig brudt mig om ideen at man bare får det hele foræret i starten.. synes det er et åndsvagt koncept.. jeg vil starte fra Scratch igen, ligesom jeg gjorde i det andre..
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 10. aug 2015 09:13

ATOM-DK skrev:Har også bestilt Ultimative Edition.

Er igang med at grinde Cr i Forza 4 for at nå 300 biler i garagen, i forsøg på at nå 15 mil i Forza 6.




Bare køb en masse ens billige biler. Det må gerne være samme type bil alle 300.

Jeg kan måske hjælpe med nogen CR. Kigger lige hvad jeg har når jeg kommer hjem engang.

Jeg har nået 300 biler i alle spil. Og får 25 mill når forza 6 rammer :-D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron