Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 16. jun 2015 15:13

Shenmue 3, når/hvis fruen hører det, så skal vi have en PS4.

Kan se at det er Yu Suzuki selv, der står bag kickstarteren, så er der en god chance for, at det ikke bliver et nyt Duke Nukem (alt for meget hype, og levede ikke op til de tårnhøje forventninger).
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 16. jun 2015 15:18

Slimjay DK skrev:Sony kunne vel også ha' smidt alle pengene efter det og droppet PC versionen og så tage 549 kr for det. Ved kickstarter kan man få det for under 200 kr, når det en dag kommer på marked.

Det kan også være at Sony har forsøgt at købe det, men udvikleren har sagt nej, fordi han / dem mener de kan få mere ud af det på denne her måde ..

Hvem ved :)


Sony har ikke haft pengene :) De har åbenbart lavet en street fighter deal med square omkring FF VII remake. De hjælper/betaler til projektet. Det kommer så først til playstation, senere til pc - og aldrig til xbox.


http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... count=1028
Nu ved jeg ikke hvor meget i kender til Kagari, men hun har været pålidelig de sidste mange år med SE info(arbejder for dem åbenbart).

Reaktion på FFVII
https://www.youtube.com/watch?v=j1vSYIHlMp8
En hulens masse her.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... ount=12762

Shemue 3 gå amok reaktion fra gametrailers.


nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 16. jun 2015 15:38

nakka skrev:Shemue 3 gå amok reaktion fra gametrailers.



Billede
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436

+4

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Muggs » 16. jun 2015 16:30

Hold nu, hold nu...
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 16. jun 2015 16:40

Hvorfor er det de gå helt amok over det spil forstå det ikke lige ??
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+3

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf fodbod1232 » 16. jun 2015 16:55

GameTrailers er en PS4 højborg ligesom Neogaf.

fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 16. jun 2015 16:59

fodbod1232 skrev:GameTrailers er en PS4 højborg ligesom Neogaf.


Okay så giver det mere mening for det er da godt nok ikke nåde jeg ville gå helt amok over
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 16. jun 2015 17:14

hackNICE1112@ skrev:Hvorfor er det de gå helt amok over det spil forstå det ikke lige ??


Shenmue var en spilserie på Dreamcast, og som du kan se på IkkNico er Dreamcast fanboys fuldstændig tossede :wink:
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Dr_Gonzo » 16. jun 2015 17:17

Nu har jeg fået set både MS og Sony's show. Hands down, synes jeg at Sonys show var bedst. De har flere spil der falder i min smag end MS. Faktisk var det eneste eksklusive spil der blev præsenteret til Xbox, som jeg kommer til at se frem til Gears of War. Både Uncharted og Horizon ser super fedt ud. Og The Last Guardians flotte kunstneriske grafik, får mig helt op at ringe - hvis bare gameplayet bliver halvt så godt ICO, kommer jeg i gamer-heaven.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Erroneus » 16. jun 2015 17:53

fodbod1232 skrev:GameTrailers er en PS4 højborg ligesom Neogaf.

Hvis du kendte de personer i den video, så vil du vide at de bestemt ikke er Sony fanboys, nærmere er de Nintendo fanboys, hvis de overhovedet er fanboys af noget. Ud over det, så er Shenmue fra Dreamcast og 2'eren findes endda også til Xbox. Så det har intet med PlayStation og Sony at gøre, de er bare begejstret over de endelig får en 3'er til deres yndligsspilserie, hvor sidste spil udkom i 2001.

Det er fint nok, hvis man ikke er til et spil eller en spilserie, jeg er heller ikke til Shenmue overhovedet, men lad værd med at nedgøre andre folk, fordi de er.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 16. jun 2015 18:14

Nu hvor Activision og Sony er gået i seng sammen, er det så PS4, der er den nye dudebro/mt. Dew og Doritos platform, hvor alle filthy casuals samles?


Redman DK skrev:
hackNICE1112@ skrev:Hvorfor er det de gå helt amok over det spil forstå det ikke lige ??


Shenmue var en spilserie på Dreamcast, og som du kan se på IkkNico er Dreamcast fanboys fuldstændig tossede :wink:

RPG'ere er bare så keeeeeeeeeeeeedelige
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 16. jun 2015 18:24

IkkNico skrev:Nu hvor Activision og Sony er gået i seng sammen, er det så PS4, der er den nye dudebro/mt. Dew og Doritos platform, hvor alle filthy casuals samles?


Jeg fik faktisk en pakke fra Sony i dag med en pose doritos og en 1 liters Dew i. Udover det fulgte der også en unge med der skriger "Noob", "Fuckin' lagger!" og "Broooo" på kommando.

IkkNico skrev:RPG'ere er bare så keeeeeeeeeeeeedelige


Fuldstændig tossede.
Senest rettet af Redman DK 16. jun 2015 19:53, rettet i alt 1 gang.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 16. jun 2015 18:51

Shenmue my ass
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 17. jun 2015 07:37

Xbox Head Phil Spencer Announces Killer Instinct for Windows ...

Det i sig selv er jo en god nyhed for nogle, men hvad der er mere interessant er :

The game will support cross-play between Windows and Xbox One, and if you get the PC version, all the DLC you got on Xbox One will be there on Windows as well.

http://www.dualshockers.com/2015/06/16/ ... l-spencer/
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 17. jun 2015 10:17

Krisgebis skrev:Er dog ikke fan af, at de pimper et kickstarter projekt på scenen


For at gøre det endnu mere ulækkert. Så er sony NU hoppet med på vognen, og hjælper med udviklingen af spillet. Noget de åbenbart først ville, hvis kickstartermålet blev nået. Lidt Meh, og pæn dårlig praksis, og noget jeg faktisk er en smule nervøs for. Skal vi som forbrugere nu betale for udviklingen af størstedelen af de spil der laves?
Det var det samme med Bloodstained

Men pcfolker er vel glad for sony? Takket være dem, så for de:
No man skys
Street fighter
FF VII remake
Shenmue 3

iøvrigt spil xboxfolket ikke for..
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron