Xboxlife forum

E3 2015

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: E3 2015

Indlægaf ALIE » 15. jun 2015 22:44

EA var da ikke synderlig interessant. Mass Effect hurtigt i starten,Mirrors Edge og Battlefront .
ellers var det da en kedelig fornøjelse.

jo need for speed ser lovende ud, ved bare ikke om kamera svinget vær gang bilen drejer bliver trættene i længen.

måske det var bedre for sports fans :) men at bruge så langt til på ja den bedste Soccer Player :) høre bare ikke hjemme her.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 22:46

tue69 skrev:Hvis man kender Sony ret så presser de lige en efterlignings-løsning ind i deres program nu. Wannabes :D


haha ja, det er derfor deres show altid ligger så meget senere. De har det oprindelige plan A show og så har de det improviseret Plan B show.

Så har de lige tid til at se hvordan folk reagere på MS :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: E3 2015

Indlægaf tue69 » 15. jun 2015 22:47

Slimjay DK skrev:
tue69 skrev:Hvis man kender Sony ret så presser de lige en efterlignings-løsning ind i deres program nu. Wannabes :D


haha ja, det er derfor deres show altid ligger så meget senere. De har det oprindelige plan A show og så har de det improviseret Plan B show.

Så har de lige tid til at se hvordan folk reagere på MS :lol:


Man har dem nogle gange mistænkt for det i al fald.

Bare vent, bagudkompatabilitet med 20 titler, i hørte det her først ;)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+2

Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 22:57

Yup, og exclusivt Titanfall 2 samt Resident Evil 7 .. hehe
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2015

Indlægaf ALIE » 15. jun 2015 23:19

Hvorfor er hun tilbage :cry:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030

+1

Re: E3 2015

Indlægaf CaptainKicker » 15. jun 2015 23:26

ALIE skrev:EA var da ikke synderlig interessant. Mass Effect hurtigt i starten,Mirrors Edge og Battlefront .
ellers var det da en kedelig fornøjelse.

jo need for speed ser lovende ud, ved bare ikke om kamera svinget vær gang bilen drejer bliver trættene i længen.

måske det var bedre for sports fans :) men at bruge så langt til på ja den bedste Soccer Player :) høre bare ikke hjemme her.


Det var meget sløjt. Selv ikke engang FIFA fik mig op af stolen. Battlefront ser lovende ud, men min hype er faldet meget pga. Fallout 4.

Ubisofts indtil videre er OK, men ikke mere.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: E3 2015

Indlægaf ALIE » 15. jun 2015 23:37

CaptainKicker skrev:
ALIE skrev:EA var da ikke synderlig interessant. Mass Effect hurtigt i starten,Mirrors Edge og Battlefront .
ellers var det da en kedelig fornøjelse.

jo need for speed ser lovende ud, ved bare ikke om kamera svinget vær gang bilen drejer bliver trættene i længen.

måske det var bedre for sports fans :) men at bruge så langt til på ja den bedste Soccer Player :) høre bare ikke hjemme her.


Det var meget sløjt. Selv ikke engang FIFA fik mig op af stolen. Battlefront ser lovende ud, men min hype er faldet meget pga. Fallout 4.

Ubisofts indtil videre er OK, men ikke mere.


Hvorfor er hun der igen :(
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3 2015

Indlægaf Jetsonboy » 16. jun 2015 00:14

Shut up and take my money ubisoft. The division, og ghost recon :-D
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418

+1

Re: E3 2015

Indlægaf Rechain » 16. jun 2015 00:17

Er lidt i tvivl om The Division, men Ghost Recon er jeg på!! :D og især også AC - Syndicate..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: E3 2015

Indlægaf Akandreasen » 16. jun 2015 00:22

Generelt en fed energi hos ubi + mere pace i showet end det søvndyssende EA show.
Det lugter også af et fedt år for os med hang til virtuelle guns :D
- The Division
- Regnbuesex siege
- TC:Ghostrecon Wildlands

Edit: Oh yeah! og For Honor! - Helt klart et spil jeg kommer til at holde øje med! og ham gutten der præsenterede det var for badass! 8)
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: E3 2015

Indlægaf ALIE » 16. jun 2015 00:42

Nyt south park RPG. missede jeg det på grund af hun fik mig til at sove?

http://www.ign.com/articles/2015/06/15/ ... ont%20page)&utm_content=4&utm_campaign=Spotlight
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3 2015

Indlægaf CaptainKicker » 16. jun 2015 02:15

Spændende at det der Last Guardian nu endelig kommer. Har svært ved at se gameplayet i det, men det kunne være en cool film.

Edit: upopulær mening, men syntes godt nok ikke der er meget der fanger mig i deres show. Lidt trist da jeg desperat mangler gode spil til min støvet PS4. Generelt meh...

Edit: tv, tv, tv... Er det godt når Sony gør det, Team Neogaf?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: E3 2015

Indlægaf nakka » 16. jun 2015 03:09

CaptainKicker skrev:Spændende at det der Last Guardian nu endelig kommer. Har svært ved at se gameplayet i det, men det kunne være en cool film.

Edit: upopulær mening, men syntes godt nok ikke der er meget der fanger mig i deres show. Lidt trist da jeg desperat mangler gode spil til min støvet PS4. Generelt meh...

Edit: tv, tv, tv... Er det godt når Sony gør det, Team Neogaf?


Tja sony har vist flere NYE AAA titler. Herudover er en heavy combo af TLG, FFVII Remake og shenmue 3 (ingen xbox i deres kickstarter hmm) VIRKELIG noget der slå gnister. Et nyt hitman og Final fantasy.. jaja det er ikke Et piratspil fra RARE.

Der er INGEN diskution. E3 er vundet af sony (hvis der skal findes en vinder).

Herudover (Ved black ops fremvisningen) så fyldte morpheus og vue mindre end hololens ;)
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: E3 2015

Indlægaf CaptainKicker » 16. jun 2015 03:17

Håber du joker... Det var et skuffende show ift de seneste år. Siger ikke at MS har vundet, men jeg fortryder at blive oppe og se showet. Gaaaab.

Hitman kommer i øvrigt til Xbox.. Og Shenmue? FF7 remake(kommer også til Xbox)? Virkelig?..

I øvrigt smart af MS, at de har opgivet COD dealen. Ligner snart ikke Black Ops, og den serie er virkelig "gone to hell".
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: E3 2015

Indlægaf ALIE » 16. jun 2015 03:22

final Fantasy 7 kan ikke tro mine øjne. og Sheamus kickstarter, No man's sky, og hvad hed det gorilla spil? det så fedt ud. Ikke dårligt sony.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron