Xboxlife forum

E3 2015

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: E3 2015

Indlægaf Mini DK » 15. jun 2015 21:05

spændt på hvordan man så skal downloade digitale spil man havde, havde bla Hexic HD og Jetpac Refuelled købt digitalt
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 21:05

IkkNico skrev:
Slimjay DK skrev:Så den skal downloade spillet digitalt selvom du har skiven, eller henter den bare en lille smule "godkend" data ?

Fordi hvis den henter hele spillet, så giver det jo ikke mening at ikkNico skriver : Sagde Sepncer ikke, at det stod enhver udvikler frit for at godkende sit 360 spil til XBO, så skulle MS nok sørge for resten (som i øvrigt ikke krævede noget arbejde fra MS).

Fordi det må da kræve arbejde for MS ??

Hvorfor det?

Lige nu kan jeg på 15 minutter starte omkring 5000 virtuelle servere op i Amazons sky, bare ved at afvikle et script. Jeg skal ikke gøre noget som helst, for forarbejdet er gjort med scriptet ... Og det er vel at m ærke 5000 virtuelle servere klar med de settings jeg vil have og skal bruge til min opgave (dette er i øvrigt ikke en tænkt situation, men noget jeg kan gøre på mit job)

Det samme kan meget vel gøre sig gældende for b/c.
MS har brugt de seneste 12-24 mdr til at udvikle en b/c emulator, der kan afvikle ethvert XB360 disc image. Når en udvikler giver grønt lys for sit spil, så skal et forbrænder script (eller lign) blot konvertere spillet helt uden at MS behøver gøre mere. Når alt er klar kan et postscript pushe spillet ud til Storen.
Herfra kan slutbrugerne, så downloade så snart de har bevist, at de rent faktisk ejer en 360 udgave af spillet.

Power of the cloud min ven, power of the cloud (det er ikke sci-fi) ;)

... Tænk i øvrigt hvad dette kan betyde for brugtspil handlen.


*edit*
Og på Alies indlæg lyder det som om, man blot installerer sit spil på en virtuel XB360, der så afvikler det.


Helt sikkert, det lyder dejligt nemt .. Er det så derfor at MS har valgt ikke at godkende sine egne titler endnu ? Hvis de har brugt de sidste 12/24 mdr på det og det er så nemt, så kan man jo undres over hvorfor der "kun" selvom det er i preview er 19 titler fra noget der minder om årstallet 2007.

Samtidigt kan man tænke over hvorfor deres lort er nede når nu de har the power of the cloud, bare fordi preview members forsøger at starte en Xbox Preview app ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2015

Indlægaf IkkNico » 15. jun 2015 21:17

Nu har jeg ikke nærstuderet titlerne på b/c listen, men umiddelbart kan jeg da se en del som er udgivet af, eller med hjælp fra, MS, hvis de da ikke ligefrem har købt rettighederne til dem, så det er da bestemt deres egne titler de har udgivet.

A Kingdom for Keflings
A World of Keflings
Alien Hominid
Banjo Kazooie
Banjo Kazooie Nuts n Bolts
Banjo Tooie
BattleBlock Theater
Defense Grid
Geometry Wars Evolved
Hexic HD
Jetpac Refuelled
Kameo
Mass Effect
Perfect Dark
Perfect Dark Zero
Small Arms
Super Meat Boy
Toy Soldiers

Jeg ved ikke hvad det er for noget lort du mener der er nede, men Xbox Live virker fint her. Jeg er ikke preview medlem, så jeg kan ikke selv prøve b/c app'en, men da det er en preview app kan, der sagtens være allokeret færre ressourcer til den kontra "prod" serverne. Det er trods alt kun en prøveklud, som sikkert har fået nogle stryg umiddelbart efter præsentationen.

Det er i øvrigt et ganske normalt setup. Hos os har vi 2 pre-prod miljøer, hvoraf kun det ene bliver skruet op til produktions niveau, når der skal køres performance- ofg belastingstest, ellers er der skruet gevaldigt ned "for jernet" (som vi siger), da de kun er til test. Igen en fantastisk feature ved skyen.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+2

Re: E3 2015

Indlægaf IkkNico » 15. jun 2015 21:35

Så kan der foreslås nye spil til b/c kataloget
http://xbox.uservoice.com/forums/298503 ... ilters/top

*edit*
Og shit b/c er populært. Gamefaqs er ved at drukne i tråde med invite requests. Der smed MS sgu' alligevel en bombe
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: E3 2015

Indlægaf tue69 » 15. jun 2015 21:44

IkkNico skrev:Så kan der foreslås nye spil til b/c kataloget
http://xbox.uservoice.com/forums/298503 ... ilters/top

*edit*
Og shit b/c er populært. Gamefaqs er ved at drukne i tråde med invite requests. Der smed MS sgu' alligevel en bombe


Hvis man kender Sony ret så presser de lige en efterlignings-løsning ind i deres program nu. Wannabes :D

Nu fik jeg set MS' show efter lidt forsinkelse. Super præsentation. Meget kendt materiale men skide være med det, det er bare fedt at se noget Halo, Tomb Raider, Gears og mange andre fede ting.

Hololens siger mig ikke det store, men man må give MS at det er en fed gimmick.

Men mange spil og flotte indies. Det er da lige det E3 er til :D

Og bagudkompatabilitet er fedt! Megafedt! Virkelig en super nyhed at få med.
Senest rettet af tue69 15. jun 2015 21:47, rettet i alt 1 gang.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: E3 2015

Indlægaf tue69 » 15. jun 2015 21:44

EA skal til gengæld skide en snemand for deres jetpack-lort. Hvad er der med de jetpacks? Er det current-gens svar på last gens zombie-gilde?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: E3 2015

Indlægaf YCSMS » 15. jun 2015 21:59

Ser ud til, at Microsofts konference har lagt systemet ned.
Vi er hvertfald en del der døjer med fejlkode 0x87de0017
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 22:09

IkkNico skrev:Jeg ved ikke hvad det er for noget lort du mener der er nede, men Xbox Live virker fint her. Jeg er ikke preview medlem, så jeg kan ikke selv prøve b/c app'en, men da det er en preview app kan, der sagtens være allokeret færre ressourcer til den kontra "prod" serverne. Det er trods alt kun en prøveklud, som sikkert har fået nogle stryg umiddelbart efter præsentationen.

Det er i øvrigt et ganske normalt setup. Hos os har vi 2 pre-prod miljøer, hvoraf kun det ene bliver skruet op til produktions niveau, når der skal køres performance- ofg belastingstest, ellers er der skruet gevaldigt ned "for jernet" (som vi siger), da de kun er til test. Igen en fantastisk feature ved skyen.


Xboxlive virker fint ja, men når jeg forsøger at starte Xbox Preview App op så fejler den fatalt. samtidigt har jeg mistet alle mine pins, men kan fint se hvem der er online osv.

Men det kommer nok igen i morgen.

Som Microsoft Certified System Engineer, med 15+ års erhvervserfaring, så er ikke helt tabt bag en vogn. Så når du siger "jernet" så ved jeg godt du ikke tænker på Penis :mrgreen:

Jeg undrer mig bare stadig over at kun 19 titler er tilgængelig af MS egne titler, hvis det er noget de har arbejde på de sidste 12/24 måneder og jeg undrer mig mere over hvor gammelt det er. hvorfor har de så ikke bare skruet op for jernet og gjort nogle flere af deres egne titler tilgængelig i preview. Det er jo ikke så vært at sutte en server op fra slap (som vi siger) når der skal testes.

Men det kan nå at komme nu ....
Senest rettet af Slimjay DK 15. jun 2015 22:32, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2015

Indlægaf Jetsonboy » 15. jun 2015 22:27

Er der nogen der ved om den nye xbox one med 1TB harddisk kommer til Danmark?
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 22:31

Jetsonboy skrev:Er der nogen der ved om den nye xbox one med 1TB harddisk kommer til Danmark?


https://www.gamestop.dk/Xbox%20One/Game ... tb-console

Det ser sådan ud :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2015

Indlægaf Macheta » 15. jun 2015 22:32

Battlefront <3 jeg er målløs
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002

+1

Re: E3 2015

Indlægaf Jetsonboy » 15. jun 2015 22:36

Slimjay DK skrev:
Jetsonboy skrev:Er der nogen der ved om den nye xbox one med 1TB harddisk kommer til Danmark?


https://www.gamestop.dk/Xbox%20One/Game ... tb-console

Det ser sådan ud :)

Ja, mon ikke.
Tak Slimjay
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 22:39

Macheta skrev:Battlefront <3 jeg er målløs


Ja, det så godt ud, og interessant at de har valgt at vise PS4 versionen fremfor en PC version.

Synes dog det er sur anus at der ikke er en SP del i det også, det kan godt afskrække mig lidt for at købe det.

Men nu må vi se. Der kommer jo rigtig mange titler i de sidste 3 måneder af året....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2015

Indlægaf tue69 » 15. jun 2015 22:40

Macheta skrev:Battlefront <3 jeg er målløs


Det var simpelthen en fremragende trailer. Selvfølgelig opsat helt ned til mindste detalje, men ikke desto mindre fremragende!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: E3 2015

Indlægaf Rechain » 15. jun 2015 22:41

Ja, det ser ret godt ud til trods for at jeg ikke er så meget inde i Star Wars universet, det er skam fedt..men har aldrig rigtig tiltalt mig så meget. Men kunne da måske godt finde på at købe Battlefront :P

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron