Xboxlife forum

Farcry 4

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Farcry 4

Indlægaf Ink129 » 15. feb 2015 17:11

DK Vendetta skrev:Mangler lige en enkelt co-op achievement i dette spil. En der er frisk på at hjælpe? På Xbox One... ;)


Har du fået hjælp til achievementen? Ellers er jeg klar. Jeg mangler selv den med at kapre en anden bil i coop - er det den du mangler (hvis du stadig mangler altså)? Jeg har dog intet headset, desværre. Skriv tilbage, hvis vi skal hjælpe hinanden - jeg har tid indtil kl. 21, hvis det er.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Farcry 4

Indlægaf DK Vendetta » 15. feb 2015 17:35

Ink129 skrev:
DK Vendetta skrev:Mangler lige en enkelt co-op achievement i dette spil. En der er frisk på at hjælpe? På Xbox One... ;)


Har du fået hjælp til achievementen? Ellers er jeg klar. Jeg mangler selv den med at kapre en anden bil i coop - er det den du mangler (hvis du stadig mangler altså)? Jeg har dog intet headset, desværre. Skriv tilbage, hvis vi skal hjælpe hinanden - jeg har tid indtil kl. 21, hvis det er.


Ikke endnu.. Men er klar lidt senere. Vi kan evt. sige kl 19?
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Farcry 4

Indlægaf Ink129 » 15. feb 2015 17:40

DK Vendetta skrev:
Ink129 skrev:
DK Vendetta skrev:Mangler lige en enkelt co-op achievement i dette spil. En der er frisk på at hjælpe? På Xbox One... ;)


Har du fået hjælp til achievementen? Ellers er jeg klar. Jeg mangler selv den med at kapre en anden bil i coop - er det den du mangler (hvis du stadig mangler altså)? Jeg har dog intet headset, desværre. Skriv tilbage, hvis vi skal hjælpe hinanden - jeg har tid indtil kl. 21, hvis det er.


Ikke endnu.. Men er klar lidt senere. Vi kan evt. sige kl 19?


Lad os sige kl. 19. Måske de bliver lidt tricky, når jeg ikke har mic, men vi må se. Var det også den med at kapre en bil i coop, som du manglede? Eller den med at erobre en fjendtlig base?
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Farcry 4

Indlægaf DK Vendetta » 15. feb 2015 17:58

Mangler kun den med at overtage et fjendtligt køretøj. Vi prøver bare. Smider lige en add når jeg kommer hjem.
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Farcry 4

Indlægaf Ink129 » 15. feb 2015 18:01

DK Vendetta skrev:Mangler kun den med at overtage et fjendtligt køretøj. Vi prøver bare. Smider lige en add når jeg kommer hjem.


Ok, det er en aftale.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Farcry 4

Indlægaf citysleeps » 15. mar 2015 01:16

Er der andre som har hentet Valley of the Yetis og har tekniske problemer? Jeg har intet lyd på dialog, hvilket er en lidt tam fornøjelse. Og efter at have spillet ca 40 min genstartede jeg Farcry - men så skulle jeg begynde helt forfra i DLC'en? Ubisoft plejer ellers ikke at udgive ufunktionelle spil *blink blink*
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Farcry 4

Indlægaf OleBachJunior » 14. apr 2015 11:04

Er kommet til den mission der hedder 'Infiltrér pakhuset'/'Smertens by' og kan simpelthen ikke komme videre. Er der nogen måde man kan skippe en mission på? Jeg er ved at være træt af at sidde "fast" ved denne mission.
OleBachJunior
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Aalborg - Nordens Paris


Re: Farcry 4

Indlægaf DK Vendetta » 14. apr 2015 11:24

OleBachJunior skrev:Er kommet til den mission der hedder 'Infiltrér pakhuset'/'Smertens by' og kan simpelthen ikke komme videre. Er der nogen måde man kan skippe en mission på? Jeg er ved at være træt af at sidde "fast" ved denne mission.


Den kan ikke skippes.. men hvordan sidder du fast?
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Farcry 4

Indlægaf OleBachJunior » 14. apr 2015 11:39

DK Vendetta skrev:
OleBachJunior skrev:Er kommet til den mission der hedder 'Infiltrér pakhuset'/'Smertens by' og kan simpelthen ikke komme videre. Er der nogen måde man kan skippe en mission på? Jeg er ved at være træt af at sidde "fast" ved denne mission.


Den kan ikke skippes.. men hvordan sidder du fast?


Edit: Første forsøg efter at jeg spørger om hjælp lykkes det. Typisk.
OleBachJunior
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Aalborg - Nordens Paris


Re: Farcry 4

Indlægaf OleBachJunior » 7. maj 2015 17:19

Kan man se hvilke 'racerløb' og 'overlevelse' som man har kørt? Mangler nemlig bare én af hver, men ville være træt af at skulle køre alle sammen igen, for at få de to som jeg mangler. Synes ikke man kan se hvilke man har kørt. Kan det virkelig passe?
OleBachJunior
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Aalborg - Nordens Paris


Re: Farcry 4

Indlægaf ErdmannR » 10. feb 2016 21:49

Hej. Er der en måde hvor på man kan se hvilken mission man er igang med? Situationen er den, at jeg har gennemført alle 32 hovedmissioner, og uanset hvad jeg gennemfører af andre missioner og hvilke evner jeg får, har jeg ikke mulighed for at gemme det, og starter derfor samme sted og uden de optjente evner. Det virker som om at jeg starter op med at være igang med en mission, men kan ikke gennemskue hvad jeg skal.
/ErdmannR

[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints][img]http://gamercard.xboxlife.dk/erdmann1976.jpg[/img][/url]
ErdmannR
Niveau 4
 
Indlæg: 388


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster