Xboxlife forum

Neverwinter - F2P RPG

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Sociopat » 27. mar 2015 08:27

Sidst jeg gamede Neverwinter på PC, der kostede respec Astral Diamonds. Astral Diamonds kan farmes eller købes med penge. Jeg brugte ikke en krone og gamede det 3-4 måneder.
Sociopat
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf spif2001 » 27. mar 2015 08:51

Sociopat skrev:Sidst jeg gamede Neverwinter på PC, der kostede respec Astral Diamonds. Astral Diamonds kan farmes eller købes med penge. Jeg brugte ikke en krone og gamede det 3-4 måneder.

Hvis vi så regner den tid du brugte på at farme om til en timeløn og sammenligner med hvad det ville koste at købe de diamanter med rigtige penge, hvad ville din timeløn så være?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Sociopat » 27. mar 2015 09:17

Elendig. Men gør du alle dine spil op i penge?

Man laver astral diamonds som en del af daily quests i dungeons og sådan. Så du tjente mens du spillede efter bedre loot.
Sociopat
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Mike JezZ » 27. mar 2015 10:19

Sociopat skrev:Elendig. Men gør du alle dine spil op i penge?

Man laver astral diamonds som en del af daily quests i dungeons og sådan. Så du tjente mens du spillede efter bedre loot.


Jeg tror, at Spif ville høre om spillet var p2w.

Det er ikke sjovt at lave en fejl, eller ville ændre noget, og skulle straffes i en måned før du kan gøre det igen, medmindre du punger ud.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Sociopat » 27. mar 2015 15:51

Mike JezZ skrev:
Jeg tror, at Spif ville høre om spillet var p2w.

Det er ikke sjovt at lave en fejl, eller ville ændre noget, og skulle straffes i en måned før du kan gøre det igen, medmindre du punger ud.


Altså, uden at være NWN ekspert, så var de astral diamonds rimelig hurtigt hentet hjem. Lidt AH juggle kan også skaffe dig AD pænt stærkt.

Jeg er også rimelig sikker på at respec er gratis, det er hvis du skal hive gems ud af dit gear eller lignende der koster lidt AD.
Sociopat
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf A42Merlin » 31. mar 2015 17:22

er der nogen der har fået lov til at starte Neverwinter?
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf CaptainKicker » 31. mar 2015 18:10

Nope ikke endnu. Desværre.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf TerrificFalcon » 2. apr 2015 01:41

Hvad synes I om det, når det nu er ude? Er det værd at kaste sig ud i?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Mike JezZ » 2. apr 2015 20:49

Hvordan løber jeg? Og hvordan kan jeg bruge stealth? Jeg kan ikke finde ud af at vælge de abilities :(
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Niculla » 2. apr 2015 21:15

Langer og hakker desværre helt vanvittigt. Jeg sidder på 20 op og ned plus en kablet xbox. Jeg springer over dette spil.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Reptyl » 2. apr 2015 22:15

Spillet er forfærdeligt ringe optimeret. Det her spil er er guf for PC Master Race når det gælder sammenligning mellem konsol og PC..
Reptyl
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Dirty Harry » 8. apr 2015 20:01

Jeg har hentet spillet ned og vil prøve det her i løbet af ugen. Sådan som jeg har forstået det så er det ikke et helt MMO i den forstand at du ikke kan rende rundt i områder udenfor bye(rne?) og møde andre spillere. Der skal du have et party, hvis jeg altså forstod det korrekt..

Som et konsol MMO, så er det vel okay lavet?


De eneste andre konsol MMOs jeg kan komme i tanke om er DC Universe Online, Defiance, Final Fantasy XI / XIV og Phantasy Star Online. The Elder Scrolls er ikke blevet til noget, Planetside 2 er i beta på Playstation 4, Destiny er ikke et MMO i reel forstand, The Division er endnu ikke ude og The Crew er et racing MMO som ikke helt passer ned i den traditionelle støbeform.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf pede B » 9. apr 2015 10:11

Jeg synes det er fint at sidde og stene nogle timer ad gangen..
Det er lidt svært at finde ud af nogle gange, men stadig sjovt.

Og ved ikke om det er mmo eller ej, men der er andre spillere overalt hvor du er... Selvfølgelig ikke hvis du er igang med en mission, men udover det.
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Mike JezZ » 9. apr 2015 10:18

Jeg er Rogue (kan ikke huske det nøjagtige navn), men jeg har endnu ikke fattet hvordan jeg går i stealth med min controller? kan nogle hjælpe

Reptyl skrev:Spillet er forfærdeligt ringe optimeret. Det her spil er er guf for PC Master Race når det gælder sammenligning mellem konsol og PC..


Alle spil er jo guf for PC master race, når man kan sammenligne konsol med PC :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Dirty Harry » 10. apr 2015 19:52

Nå, så har jeg leget i et par timer med Neverwinter og jeg er positivt overrasket. Spillet lidt PVP, gik ikke så godt når man ikke kommunikerer med hinanden. Chat systemet fandt jeg lidt underligt, eftersom det ikke var ligetil at få i gang og siden Xbox One mangler et tastatur kan jeg ikke lige se hvor Cryptic/Perfect World vil hen med det på konsol. Ellers er jeg godt tilfreds med det.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron