Xboxlife forum

AC: Unity... what?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Phimosis » 10. mar 2015 15:20

Ja multiplayer?
Fik spillet igår til 175 kr
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Twinkling » 10. mar 2015 16:17

jeg spiller det desværre på ps4. Finder du ikke nogen når du søger? Ellers så tjek trueachievements ud, de har nogle glimragende sessions.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf fodbod1232 » 11. mar 2015 18:50

For dem der mangler at få et gratis spil så udløber det den 15 marts, hvis jeres browser ikke virker, så prøv en anden browser.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Twinkling » 11. mar 2015 19:42

fodbod1232 skrev:For dem der mangler at få et gratis spil så udløber det den 15 marts, hvis jeres browser ikke virker, så prøv en anden browser.

eh hvad er gratis?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Phimosis » 11. mar 2015 21:02

Hvordan pokker starter man spiller forfra, snakker single player :/
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf fodbod1232 » 12. mar 2015 06:00

Twinkling skrev:
fodbod1232 skrev:For dem der mangler at få et gratis spil så udløber det den 15 marts, hvis jeres browser ikke virker, så prøv en anden browser.

eh hvad er gratis?

Dem der købte Assasins Creed Unity Gold Edition eller Season Pass til det før en bestemt dato, på grund af alle de bugs, der var i spillet, får et gratis spil, de kan blandt andet vælge mellem Far cry 4, Watchdogs og The Crew.

http://forums.ubi.com/showthread.php/97 ... 05fc4b9f62
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Twinkling » 12. mar 2015 10:17

Ah, ja det vidste godt. Men hans post var ude afkontext, og anede ikke hvad han referede til.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Phimosis » 14. mar 2015 07:22

Oki for at starte spillet forfra, skal man ind og slette ens data (save games) for at den starter forfra
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Phimosis » 16. mar 2015 09:26

Oki den ting der stinker mest i det her spil er load tiden når man dør....
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf pede B » 16. mar 2015 14:08

Jeg købte Black Flag og Unity samtidig... Jeg synes desværre styringen i Unity er elendig. Jeg kan godt lide selve kravle/hoppe delen, med A = op, B = ned. Det gør det lidt nemmere.

Hvor i alverden skifter man våben?? Jeg bruger d-pad, men det er kun en menu med liv, røgbomber osv der kommer op. Uanset om jeg trykker pil op, ned, højre eller venstre - det gør ingen forskel.
Grafikken er super fed synes jeg, dog er det pænt irriterende man får vagter efter sig når bare man løber rundt, uden at gøre noget ulovligt. Men historien er også god indtil videre, har lige skrevet stor opgave om revolutionen, så glæder mig til at følge den i spillet ... Men er sgu' godt nok lidt skuffet :( tør ikke tænke på hvordan det var i starten.

Jeg har i hvert fald (gen)spillet Black Flag meget mere end Unity...
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf xsoenx » 16. mar 2015 14:11

pede B skrev:Jeg købte Black Flag og Unity samtidig... Jeg synes desværre styringen i Unity er elendig. Jeg kan godt lide selve kravle/hoppe delen, med A = op, B = ned. Det gør det lidt nemmere.

Hvor i alverden skifter man våben?? Jeg bruger d-pad, men det er kun en menu med liv, røgbomber osv der kommer op. Uanset om jeg trykker pil op, ned, højre eller venstre - det gør ingen forskel.
Grafikken er super fed synes jeg, dog er det pænt irriterende man får vagter efter sig når bare man løber rundt, uden at gøre noget ulovligt. Men historien er også god indtil videre, har lige skrevet stor opgave om revolutionen, så glæder mig til at følge den i spillet ... Men er sgu' godt nok lidt skuffet :( tør ikke tænke på hvordan det var i starten.

Hvis du prøver at skifte til hidden blade så er det ikke længere muligt i Unity.
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf pede B » 16. mar 2015 14:28

Jeg prøver bare at skifte til et eller andet... Har lige brugt penge på heavy, long ranged, pistol og en riffel.. Men kan seriøst ikke finde ud af hvordan jeg skifter til det. Det eneste jeg kan vælge imellem er liv og røgbomber.

Er det ikke på D-paddet? Synes jeg har prøvet alle knapper efterhånden
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf xsoenx » 16. mar 2015 14:32

pede B skrev:Jeg prøver bare at skifte til et eller andet... Har lige brugt penge på heavy, long ranged, pistol og en riffel.. Men kan seriøst ikke finde ud af hvordan jeg skifter til det. Det eneste jeg kan vælge imellem er liv og røgbomber.

Er det ikke på D-paddet? Synes jeg har prøvet alle knapper efterhånden

Du kan kun have et Melee og et Ranged på dig, for at skifte skal du gå ind i Customisation
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Phimosis » 16. mar 2015 16:17

Hehe har selv lige anskaffet mig spillet Pede B, har du fundet ud af hvordan man skyder med ens rifel?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Phimosis » 16. mar 2015 16:26

Ah fik pistoler til at virke nu :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster