Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf SteffenPoulsen » 17. feb 2015 00:40

Nu har jeg også lige set et mini review af eurogamer, hvor han siger at det meste af gameplayet også består af QuickTime events hvor man bare skal trykke på en knap på det rigtige tidspunkt og så klarer spillet resten, det tegner altså ikke til at blive Game of the year, men bevares det ser flot ud og kan da også være det er en god historie osv, men vist ikke noget der ikke kan vente til et godt tilbud engang.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 17. feb 2015 04:22

Så er det godt man er en gamer der bruger 40% mere end alle andre på at gennemfører et spil :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf cigi silk » 17. feb 2015 11:00

Det er spørgsmålet om du kan være 40% langsommere på et quick time event ?
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg

+6

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 17. feb 2015 11:42

cigi silk skrev:Det er spørgsmålet om du kan være 40% langsommere på et quick time event ?


:lol: Fremragende!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Theis Jensen » 17. feb 2015 12:16

cigi silk skrev:Det er spørgsmålet om du kan være 40% langsommere på et quick time event ?


Hvis han fejler tilstrækkelig nok gange? :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf enfen » 17. feb 2015 12:48

Læste andetsteds, at gennemsnitslængden på The Order 1886 er over 10 timer - bedømt ud fra 7, der har gennemført spillet.

Kunne tyde på, at den første udmelding ikke har haft noget på sig. Vi får se.
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 17. feb 2015 14:10

Theis Jensen skrev:
cigi silk skrev:Det er spørgsmålet om du kan være 40% langsommere på et quick time event ?


Hvis han fejler tilstrækkelig nok gange? :)


Nemlig, det er vel ikke så svært at regne ud :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niculla » 17. feb 2015 14:53

Hvis der er en med PS4, som køber det, så vil jeg gerne lige SharePlay et par gange, så jeg kan gennemføre det. Haha.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 17. feb 2015 15:44

SteffenPoulsen skrev:Nu har jeg også lige set et mini review af eurogamer, hvor han siger at det meste af gameplayet også består af QuickTime events hvor man bare skal trykke på en knap på det rigtige tidspunkt og så klarer spillet resten, det tegner altså ikke til at blive Game of the year, men bevares det ser flot ud og kan da også være det er en god historie osv, men vist ikke noget der ikke kan vente til et godt tilbud engang.


Lyder næsten ligesom Ryse hvilket jeg også er en stor fan af :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Annxii » 17. feb 2015 15:58

Mike JezZ skrev:
SteffenPoulsen skrev:Nu har jeg også lige set et mini review af eurogamer, hvor han siger at det meste af gameplayet også består af QuickTime events hvor man bare skal trykke på en knap på det rigtige tidspunkt og så klarer spillet resten, det tegner altså ikke til at blive Game of the year, men bevares det ser flot ud og kan da også være det er en god historie osv, men vist ikke noget der ikke kan vente til et godt tilbud engang.


Lyder næsten ligesom Ryse hvilket jeg også er en stor fan af :D

ja det lyder meget som Ryse. Flot, linært, mildt underholdende og kort. Det er der ikke noget galt i, men det er sgu heller ikke noget man vinder game of the year for.
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf SteffenPoulsen » 17. feb 2015 17:01

Annxii skrev:
Mike JezZ skrev:
SteffenPoulsen skrev:Nu har jeg også lige set et mini review af eurogamer, hvor han siger at det meste af gameplayet også består af QuickTime events hvor man bare skal trykke på en knap på det rigtige tidspunkt og så klarer spillet resten, det tegner altså ikke til at blive Game of the year, men bevares det ser flot ud og kan da også være det er en god historie osv, men vist ikke noget der ikke kan vente til et godt tilbud engang.


Lyder næsten ligesom Ryse hvilket jeg også er en stor fan af :D

ja det lyder meget som Ryse. Flot, linært, mildt underholdende og kort. Det er der ikke noget galt i, men det er sgu heller ikke noget man vinder game of the year for.

Ja på visse områder minder det om Ryse, de har begge en kort flot campaign. Ryse har dog også multiplayer, selv om det åbenbart ikke var nok til en særlig god modtagelse. Det bliver spændende om The order får den samme behandling eller om det ikke gør så meget når det er til PlayStation ;-)
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Annxii » 17. feb 2015 17:36

SteffenPoulsen skrev:Ja på visse områder minder det om Ryse, de har begge en kort flot campaign. Ryse har dog også multiplayer, selv om det åbenbart ikke var nok til en særlig god modtagelse. Det bliver spændende om The order får den samme behandling eller om det ikke gør så meget når det er til PlayStation ;-)

det må man da lidt håbe for det ser sgu ikke ud som en højdespringer....

nu også shades of dragon age 2 med duplicate content
[EDIT]SPOILER:https://twitter.com/TheRazorRex/status/567520353552187392/photo/1
Senest rettet af Annxii 17. feb 2015 19:13, rettet i alt 1 gang.
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 17. feb 2015 18:07

Tak for spoileren..
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Annxii » 17. feb 2015 19:14

Redman DK skrev:Tak for spoileren..

undskyld, jeg tænkte ikke over at det rent faktisk også var spoiler :oops:
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Thorpedo29 » 19. feb 2015 15:55

Av, det var alligevel ikke meget.

Det ser rigtigt flot ud men det lyder meget voldsomt med alle de cutscenes.

http://www.ign.com/articles/2015/02/19/ ... 886-review
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron