Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Theis Jensen » 31. jan 2015 15:16

Jeg skiftede til US, og grunden til, at der er flere felter i Rusland, det er fordi, at den ber' om fornavn, efternavn og email. Det gør den ikke på US. Så jeg tror, at det passer hvis man sammenligner med US, hvis man fjerner de 3 førnævnte felter. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 31. jan 2015 15:32

Jeg er stuck med post nummer, den siger jeg skal skrive et rigtigt post nummer. Hvilke adresser har i skrevet?

Nu er jeg kommet så langt at den har godtaget adresse osv...

Men den acceptere ikke mit VISA :( Ligesom den heller ikke gør på den amerikanske...
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Theis Jensen » 31. jan 2015 15:47

Mike JezZ skrev:Jeg er stuck med post nummer, den siger jeg skal skrive et rigtigt post nummer. Hvilke adresser har i skrevet?

Nu er jeg kommet så langt at den har godtaget adresse osv...

Men den acceptere ikke mit VISA :( Ligesom den heller ikke gør på den amerikanske...


Jeg mangler ingen spil lige nu, så jeg gennemførte ikke en ordre. Jeg håber dog, at det kan komme til at virke på en eller anden måde.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 31. jan 2015 15:48

Jeg kan spare 50 kr. på BF4 + Prem istedet for at bruge USA; men jeg kan ikke bruge mit VISA på hverken den amerikanske eller russiske, så jeg har levet på gift cards på den amerikanske .
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf ALIE » 31. jan 2015 16:07

Danny Beyer skrev:
ALIE skrev:Brugte tunnel bear Idag. Men jeg så dog at Dying light var billigst i russlan, er der en gratis vpn der har russlan?


Jeg købte dying light via hola i chrome igår på russisk store. Det kostede 260kr.


Var ellers under indtryk at Hola ikke virkede mere.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Danny Beyer » 31. jan 2015 19:39

Mike JezZ skrev:Jeg er stuck med post nummer, den siger jeg skal skrive et rigtigt post nummer. Hvilke adresser har i skrevet?

Nu er jeg kommet så langt at den har godtaget adresse osv...

Men den acceptere ikke mit VISA :( Ligesom den heller ikke gør på den amerikanske...


Hsr du byttet om på kortholder navn og kort nummer? Det kom jeg nemlig til. Det allerførste felt er navn ikke kortnummer.

Jeg googlede en russisk adresse (vilkårlig) med postnummer osv.
Jeg prøver lige at finde det link jeg brugte, for som i mange andre, så skriver de også deres adresser anderledes end vi gør.

Iøvrigt åbnede jeg et betalingsvindue mere på engelsk for at have et referencepunkt.

Edit: http://www.yourrussiangirl.com/russia/e ... ess-format
Jeg brugte den adresse der står under Example in russian og det er endda på russisk, så det er lige til at kopiere over.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Danny Beyer » 31. jan 2015 19:42

ALIE skrev:
Danny Beyer skrev:
ALIE skrev:Brugte tunnel bear Idag. Men jeg så dog at Dying light var billigst i russlan, er der en gratis vpn der har russlan?


Jeg købte dying light via hola i chrome igår på russisk store. Det kostede 260kr.


Var ellers under indtryk at Hola ikke virkede mere.


Jeg købte som sagt via hola og havde intet problem.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 31. jan 2015 21:32

Danny Beyer skrev:
Mike JezZ skrev:Jeg er stuck med post nummer, den siger jeg skal skrive et rigtigt post nummer. Hvilke adresser har i skrevet?

Nu er jeg kommet så langt at den har godtaget adresse osv...

Men den acceptere ikke mit VISA :( Ligesom den heller ikke gør på den amerikanske...


Hsr du byttet om på kortholder navn og kort nummer? Det kom jeg nemlig til. Det allerførste felt er navn ikke kortnummer.

Jeg googlede en russisk adresse (vilkårlig) med postnummer osv.
Jeg prøver lige at finde det link jeg brugte, for som i mange andre, så skriver de også deres adresser anderledes end vi gør.

Iøvrigt åbnede jeg et betalingsvindue mere på engelsk for at have et referencepunkt.

Edit: http://www.yourrussiangirl.com/russia/e ... ess-format
Jeg brugte den adresse der står under Example in russian og det er endda på russisk, så det er lige til at kopiere over.


Jeg har samme problem på den amerikanske efter de begyndte at blokere for kort fra EU. Og det er akkurat samme fejl jeg får på den russiske
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Danny Beyer » 1. feb 2015 09:45

Mike JezZ skrev:
Danny Beyer skrev:
Mike JezZ skrev:Jeg er stuck med post nummer, den siger jeg skal skrive et rigtigt post nummer. Hvilke adresser har i skrevet?

Nu er jeg kommet så langt at den har godtaget adresse osv...

Men den acceptere ikke mit VISA :( Ligesom den heller ikke gør på den amerikanske...


Hsr du byttet om på kortholder navn og kort nummer? Det kom jeg nemlig til. Det allerførste felt er navn ikke kortnummer.

Jeg googlede en russisk adresse (vilkårlig) med postnummer osv.
Jeg prøver lige at finde det link jeg brugte, for som i mange andre, så skriver de også deres adresser anderledes end vi gør.

Iøvrigt åbnede jeg et betalingsvindue mere på engelsk for at have et referencepunkt.

Edit: http://www.yourrussiangirl.com/russia/e ... ess-format
Jeg brugte den adresse der står under Example in russian og det er endda på russisk, så det er lige til at kopiere over.


Jeg har samme problem på den amerikanske efter de begyndte at blokere for kort fra EU. Og det er akkurat samme fejl jeg får på den russiske


Jeg ved ikke hvad jeg skal sige.. Det virkede for mig :?
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf brummbass » 1. feb 2015 11:06

hej er der nogen der kan svare mig på. hvis man køber prepaid Card fra amazon.com. skal man så fjerne sine kort oplysninger på consolen eller er det ligegyldigt?
brummbass
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 1. feb 2015 13:39

Det er ligegyldigt.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf brummbass » 1. feb 2015 13:50

ok tak for svaret: )
brummbass
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Muggs » 1. feb 2015 22:15

Nogen der ved om man kan købe prepaid kort til den russiske store, med dansk kreditkort et sted?
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Bauersen » 2. feb 2015 12:41

jeg har en anden lille vej uden om.. Jeg fandt en side, hvor man kan købe amerikanske gavekort. www.gamecarddelivery.com - 50$ gift card til 52,99$. Når i har modtaget jeres gavekort går i ind på xbox.com og trykker indkøs kode/kort. Når i kommer til næste side trykker i ude til højre "Skift region" og vælger derefter USA. Indløs gavekortet og shop amok med det valuta i har sat ind :)

Velbekomme!
Bauersen
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Aalborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Muggs » 2. feb 2015 13:52

Problemet med US storen, er jo bare at dollar kursen er så høj, at $60 næsten er 400 kr.
Derfor den russiske store er blevet interessant, da nye spil koster ca. 260 dkr :)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google Adsense [Bot] og 23 gæster