Xboxlife forum

Middle-Earth: Shadow of Mordor

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Major Oblivious » 4. okt 2014 09:33

Jeg er også blevet hel vild med det - Men det er dog vigtigt, at man ikke bare button-masher når man møder mange fjender på én gang (hvilket sker nærmest altid) Man skal være lidt afventende, som i AC og reagerer på deres counters, men derefter kan man også udløse helvede på jord!
Stealth-aspektet er flydende og godt! Ingen tvivl om at udviklerne har slidt Assassins Creed og Batman skiverne til støv, da mange af de irritationsmomenter, som var i de spil - har de fundet løsninger på i dette.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf famulor » 4. okt 2014 11:06

Kan godt mærke jeg skal have det her spil snart :D
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf IkkNico » 4. okt 2014 11:22

famulor skrev:Kan godt mærke jeg skal have det her spil snart :D

Jeg har fortalt fruen, at jeg skal have det i julegave
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf ALIE » 4. okt 2014 12:20

Major Oblivious skrev:Jeg er også blevet hel vild med det - Men det er dog vigtigt, at man ikke bare button-masher når man møder mange fjender på én gang (hvilket sker nærmest altid) Man skal være lidt afventende, som i AC og reagerer på deres counters, men derefter kan man også udløse helvede på jord!
Stealth-aspektet er flydende og godt! Ingen tvivl om at udviklerne har slidt Assassins Creed og Batman skiverne til støv, da mange af de irritationsmomenter, som var i de spil - har de fundet løsninger på i dette.


Host Batman Host :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Major Oblivious » 4. okt 2014 14:38

ALIE skrev:
Major Oblivious skrev:Jeg er også blevet hel vild med det - Men det er dog vigtigt, at man ikke bare button-masher når man møder mange fjender på én gang (hvilket sker nærmest altid) Man skal være lidt afventende, som i AC og reagerer på deres counters, men derefter kan man også udløse helvede på jord!
Stealth-aspektet er flydende og godt! Ingen tvivl om at udviklerne har slidt Assassins Creed og Batman skiverne til støv, da mange af de irritationsmomenter, som var i de spil - har de fundet løsninger på i dette.


Host Batman Host :D

Forklarer måske hvorfor, at jeg gik død i Batman spillene. :lol:
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf famulor » 16. okt 2014 13:45

Bliver det her spil sværere eller kan man sætte sværhedsgraden op? Nu har jeg godt nok kun spillet nogle timer men synes ikke jeg har haft besvær med at være 1 mod 10 overhovedet
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Zt3pH » 16. okt 2014 14:16

famulor skrev:Bliver det her spil sværere eller kan man sætte sværhedsgraden op? Nu har jeg godt nok kun spillet nogle timer men synes ikke jeg har haft besvær med at være 1 mod 10 overhovedet


Sjovt... Synes alle andre siger, at det er enormt svært i starten?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf famulor » 18. okt 2014 11:29

Zt3pH skrev:
famulor skrev:Bliver det her spil sværere eller kan man sætte sværhedsgraden op? Nu har jeg godt nok kun spillet nogle timer men synes ikke jeg har haft besvær med at være 1 mod 10 overhovedet


Sjovt... Synes alle andre siger, at det er enormt svært i starten?


Kan godt være det bare er mig der er underlig så for jeg synes på ingen måde det har været svært i starten..
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf IkkNico » 24. jan 2015 15:17

Så fik jeg også endelig købt SOM, og det er helt som forventet. Assassins Creed/Arkham Asylum i Tolkien klæder.

Et hurtigt spørgsmål. Hvorfor kommer der captains efter mig? De er ikke mit target, og jeg har ikke haft noget med dem at gøre, andet end at jeg har fået intel på dem, og har trykket R i Wraith-mode for at se hvem der er hvem. Nu kommer de gerne efter mig en 2-3 stykker af gangen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Deeznutz » 25. jan 2015 12:54

Fordi du er en fjende
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Mike JezZ » 25. jan 2015 13:55

Nogle gange går generalerne i de samme lejre.

Når du slås med en general er der nogle orker der løber efter forstærkning. Hvis de andre generaler er i nærheden kommer de løbende og overmander dig.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Zt3pH » 25. jan 2015 18:18

Hvis generaler spotter dig, jamen så angriber de... Gerne flere af gangen hvis de får muligheden
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf IkkNico » 25. jan 2015 19:28

Har læst lidt videre rundt på nettet, og tilsyneladende er det captains, der befinder sig i området allerede.

Så er der bare controls og Power Struggle.

Controls er absolut ikke på niveau med Batman AA. Jeg synes ofte at man sidder fast på toppen af en mur, eller i omgivelserne (ofte de store buske), så man ikke kan slippe væk eller få sine angreb ind. Det er tit jeg trykker på en knap flere gange før der sker noget, fx. A når jeg vil op ad en mur, dodge eller springe over en fjende. De var aldrig et problem i Batman, men det er i SOM.

Power Struggle er nogle gange ovre på 2 sekunder. Havde fx en hvor en Orc skal slås mod et eller monster i en pit. De slipper monsteret ud, og inden jeg når at spænde buen er "struggle finished". Det tog bogstavligt talt 1 sekund.

Andre der oplever disse ting?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf pede B » 25. jan 2015 23:57

Har lige lånt spillet, og glæder mig til at komme igang.. Hvordan er det med achievements, og bare gennemførelse af spillet med tid osv? Hvis man bare køre på :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Indlægaf Zt3pH » 26. jan 2015 08:22

IkkNico skrev:Har læst lidt videre rundt på nettet, og tilsyneladende er det captains, der befinder sig i området allerede.

Så er der bare controls og Power Struggle.

Controls er absolut ikke på niveau med Batman AA. Jeg synes ofte at man sidder fast på toppen af en mur, eller i omgivelserne (ofte de store buske), så man ikke kan slippe væk eller få sine angreb ind. Det er tit jeg trykker på en knap flere gange før der sker noget, fx. A når jeg vil op ad en mur, dodge eller springe over en fjende. De var aldrig et problem i Batman, men det er i SOM.

Power Struggle er nogle gange ovre på 2 sekunder. Havde fx en hvor en Orc skal slås mod et eller monster i en pit. De slipper monsteret ud, og inden jeg når at spænde buen er "struggle finished". Det tog bogstavligt talt 1 sekund.

Andre der oplever disse ting?


Mht. Power Struggles så oplever jeg det samme som dig, men tager ikke yderligere notits af det da jeg som regel plejer at nakke de givne kaptajner alligevel, lige bagefter den har sagt "power increased" så ikke det store problem der. Jeg synes dog bestemt ikke jeg oplever det samme mht. controls som du gør? Faktisk synes jeg min oplevelse er, at styringen lige er en tand skarpere end i Batman spillene - Det i sær i ifbm. Combat. Der synes jeg mange gange, jeg var kamp frustreret i det første spil, hvor jeg til gengæld synes det bare spiller her i SOM.

Skal siges at jeg er ca. 45 % igennem spillet - hvis det altså har relevans. Min oplevelse er at spillet klart bliver mere tilgængeligt og sjovere når man kommer længere ind i det
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron