Xboxlife forum

World of tanks

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 17. jan 2015 11:34

Og rust fik vi da banket af de gamle maskiner fra 2. Verdenskrig - der er nu ikke noget bedre end britiske tanks. Spørgsmålet er dog, om man kan banke rust af noget, der kører så langsomt :-).
Nu mangler vi bare at aftale en playdate, så Krisgebis, John Bio og Lord Alla kan køre ud under dansk flag.
Er der andre interesserede i at platoone, så kom glad!
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf ProZliX » 17. jan 2015 19:34

Jeg downloadede det, og prøvede det i 15 min, og det er helt afgjort heller ikke noget for mig! Spild af tid, at hente det, efter min mening... Men selvf, hver især har sin egen smag... Ej, der er intet som slår Hardware Online Arena til den gamle PS2 ;) Men ja, kan og kan måske ikke sammenlignes de 2 spil, men så alligevel :roll: Konklusion: Spar din HDD plads, til noget som er bedre ;)
ProZliX
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Aabenraa


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 17. jan 2015 21:24

ProZliX skrev:Jeg downloadede det, og prøvede det i 15 min, og det er helt afgjort heller ikke noget for mig! Spild af tid, at hente det, efter min mening... Men selvf, hver især har sin egen smag... Ej, der er intet som slår Hardware Online Arena til den gamle PS2 ;) Men ja, kan og kan måske ikke sammenlignes de 2 spil, men så alligevel :roll: Konklusion: Spar din HDD plads, til noget som er bedre ;)


Okay! Tak for indlægget. Jeg kan se, at du "anmelder" spillet på baggrund af 1 sølle kamp, som du i øvrigt tabte :-). Det svarer lidt til at anmelde en film på baggrund af en trailer; det er både unfair for film og anmelder.
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 24. jul 2015 12:12

Her den 28. juli kan Xbox One folket også spille World of Tanks sammen med xbox 360 folk - håber det kører gnidningsfrit. I den forbindelse er der også nye achievements, så du nu kan ryste 1300 gamerpoints ud af spillet.
Now, let's roll out!
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf JohnH » 10. aug 2015 19:19

Hva så? er der andre end mig herinde der spiller det på Xbox One ? Jeg kunne godt bruge lidt backup og måske lidt tips , er godt nok ikke længe jeg overlever i en kamp .....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: World of tanks

Indlægaf hackNICE1112@ » 10. aug 2015 19:21

JohnH skrev:Hva så? er der andre end mig herinde der spiller det på Xbox One ? Jeg kunne godt bruge lidt backup og måske lidt tips , er godt nok ikke længe jeg overlever i en kamp .....



Kan godt hjælp :-) spiller det en dele
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: World of tanks

Indlægaf JohnH » 10. aug 2015 19:25

hackNICE1112@ skrev:
JohnH skrev:Hva så? er der andre end mig herinde der spiller det på Xbox One ? Jeg kunne godt bruge lidt backup og måske lidt tips , er godt nok ikke længe jeg overlever i en kamp .....



Kan godt hjælp :-) spiller det en dele


Lyder godt, tak.

Skal man købe premium ? Kan se man ikke får meget ammo/udstyr uden Guld og men gider ikke købe de store ¨pengepakker¨hvis det ikke er nødvendigt.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: World of tanks

Indlægaf hackNICE1112@ » 10. aug 2015 19:30

Jeg købet lidt premium for ellers gå det lidt for langsom med at få xp :-) men man behøves ikke at købe premium hvis man er tålmodig nok :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: World of tanks

Indlægaf JohnH » 10. aug 2015 19:37

hackNICE1112@ skrev:Jeg købet lidt premium for ellers gå det lidt for langsom med at få xp :-) men man behøves ikke at købe premium hvis man er tålmodig nok :-)


Ok tak, må lige se, indtil videre går det fint nok, bruger min T14 den smadrer dem ellers godt og har lige fået Sniper Achiement med den, hehe.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 11. aug 2015 06:43

Af og til køber jeg guldpenge for 94,-. Jeg mener, det giver 3000 guld/credits. For 2500,- guld køber jeg 30 dage med premium. Det er mere eller mindre det, jeg bruger guld på (og guld er købt for rigtige penge :-)). Dog når jeg rammer en fed tank (eksempelvis den tyske Tiger, tier VII), skal den have permanent camou-farver, og garageplads kan man ikke få nok af :-).
Premium rounds/skud købes for guld (sat som default), men du kan ændre currency/valuta, så du betaler med sølvpenge fra dine kampe. Det løber dog hurtigt op, hvis du panikker med premium rounds. Et lille tip er at ramme din første frembusende, hormonvilde og udødelige fjende med en premium round - det plejer at køle ham lidt af, når han ser sin health-bar dissimeret (det gælder dog ikke i de første tiers eller 3, men der kan premiums one-shotte, hvilket er megaunderholdende og ellers kun forbeholdt arty).
Tanker - see you on the battlefield!
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf JohnH » 11. aug 2015 06:58

Tak for tippet, bliver nok nød til at investere lidt, for jeg er da ved at være lidt hooked på det nu :-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 24. aug 2015 22:30

Så fik jeg omsider McDonald's-mærket - for 9. gang, men første gang efter achievement for den. Hurra for mig i min Comet, tier VII. Supergod kamp, selvom en friendly lagde ud med at spærre for min peek-a-boo-taktik i min medium britiske tank. Han mente, han kunne bruge mig som levende skjold. Jeg måtte derfor trække mig tilbage, ligge mig i røven af ham og mase ham ud i skudlinje både til skade for ham og mig, men vi overlevede, og han lærte forhåbentlig, at man ikke bruger levende friendlies som skjold. Min Comet fortsatte frem, og uden premium fik jeg ram på hele 5 tanks og gjorde 2300 skade, hvilket udløste Mågen og en 1. plads.
Dejligt spil!
Now - let's roll out!
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace

+2

Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 6. sep 2015 06:54

Så kom researh en Chinese Heavy achivement omsider i hus. Jeg og sønnike har også spillet 4600 kampe, og antallet af timer tør jeg næsten ikke engang spå om :-).
Nu mangler jeg kun den legendariske 2 kills med et skud fra artilleri. Jøses - her er vi udover heldfaktor. Er der nogle derinde, der har fået den - altså bombadier?
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf Rasbred » 7. nov 2015 10:21

Hvis man har gold så kan man hente Ram II Golden bundle som normalt koster 130 kr

Den giver en medium tank, 100000 sølv og en masse andre ting
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: World of tanks

Indlægaf mrnybroe » 7. nov 2015 13:44

Rasbred skrev:Hvis man har gold så kan man hente Ram II Golden bundle som normalt koster 130 kr

Den giver en medium tank, 100000 sølv og en masse andre ting

Takker Rasbred !! Jeg har lige fået gang i dette World of Tanks !!
Så kan man da få opgraderet sin tank lidt med de sølv
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron