Xboxlife forum

Opstart af spille gruppe

Alt som er klan relateret

Opstart af spille gruppe

Indlægaf iPwnd94 » 13. jan 2015 10:42

Hej Alle sammen!

Jeg vil gerne starte en spille gruppe, hvor vi har en fastlagt dag, så vi kan få spillet!
I kender måske det, at man får en ny ven over Xbox One, men ikke får spillet med personen, og dette skal være anderledes!

Der er selvfølgelig rådighed for at spille andre dage, dette kan man etablere individuelt, med andre spillere.
Eller foreslå det i gruppen, og få samlet en gruppe.

Vi kan holde afstemning, dagen inden den fastlagte dag for hvilket spil der skal spilles, så alle har et ord med i det.
Regner med at vi får lavet en facebook gruppe, hvis lysten er der!

Alder: 16 + (Er selv 20)
Headset er påkrævet, kinect tæller ikke.

Hep hep!; RuzPwn
I kan kontakte mig over her, eller over Xbox One!
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Opstart af spille gruppe

Indlægaf Morten Skou » 13. jan 2015 10:51

Har længe tænkt på at gøre det samme, men lave det som en Xboxlife gruppe, så det kunne blive holdt i Xboxlife-regi og altså køre det via vores forum. Det ville være en fin mulighed for nye såvel som gamle brugere, for at finde nye folk at spille med.

Tænker at vi kunne oprette et underforum til det?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Opstart af spille gruppe

Indlægaf iPwnd94 » 13. jan 2015 11:24

Skou: Helt klart! Facebook delen, var også bare en mulighed. Dog synes jeg bare, man skal passe på, så det ikke bliver det samme som den tråd som allerede er oprettet "Xbox One - Venner", da man sikkert ikke engang får spillet med halvdelen der skriver derinde.

Man skal lave noget konkret, noget man kan holde fast i, ikke noget flydende :)
Tror det vil hjælpe mange, herinde!
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Opstart af spille gruppe

Indlægaf Morten Skou » 13. jan 2015 11:49

Helt enig, også derfor at et subforum måske kunne fungere - hvor man f.eks. opretter en tråd med afstemning og så en tråd til at snakke om selve spillet pr. gang.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Opstart af spille gruppe

Indlægaf iPwnd94 » 13. jan 2015 12:02

Morten Skou skrev:Helt enig, også derfor at et subforum måske kunne fungere - hvor man f.eks. opretter en tråd med afstemning og så en tråd til at snakke om selve spillet pr. gang.


Lige præcis! Det er nemlig det, jeg tror vi på xboxlife, har brug for :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar
+1

Re: Opstart af spille gruppe

Indlægaf iPwnd94 » 13. jan 2015 12:59

Men selvom Skou er klar til at lave et underforum til dette, så il jeg stadig gerne hører, hvem der er frisk på det :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Opstart af spille gruppe

Indlægaf Zt3pH » 13. jan 2015 13:21

Jeg synes det er en super god ide! Jeg vil helt sikkert også benytte mig af det - Men jeg kan desværre ikke garantere at jeg kan et fast tidspunkt hver uge, men vil helt sikkert gerne hvis det er så liberalt, at man bare kan melde sig til hvis man kan i given uge, og undlade hvis man ikke har mulighed. Synes det er en sjov ide med forskellige spil man kan stemme på osv :)

Er selv på den falske side af de 30, hvis det har nogen betydning
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Opstart af spille gruppe

Indlægaf citysleeps » 13. jan 2015 13:22

Vil uden tvivl give bedre mulighed for at få udnyttet vennelisten og skabe større relation, men det bliver nok en lille udfordring at planlægge en fast dag for mit vedkommende. Men en god idé, så jeg er frisk :- )
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Opstart af spille gruppe

Indlægaf emilrener » 13. jan 2015 13:41

Jeg er frisk og synes det lyder fedt med en fast gaming dag, så kan jeg også mindske forbruget det andre dage :D
Jeg er 27, snart 28 og har de fleste gængse spil :)
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Opstart af spille gruppe

Indlægaf sir.auron88 » 13. jan 2015 14:22

Jeg er også frisk! Jeg er lige blevet 27. Dog er de flest MP spil jeg har til PS4, men så er der jo også mulighed for at oprette en sådan gruppe?
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster