Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NETFLIX

Indlægaf Vestergaard » 18. jul 2014 09:13

Ej, dem er jeg nødt til at læse. Er helt fanget af universet.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NETFLIX

Indlægaf Ink129 » 18. jul 2014 11:18

Reinhold skrev:Breaking Bad har jeg været igennem (muligvis den bedste serie jeg har set ever) og House of Cards er en, som jeg ser med fruen. Homeland er klart en mulighed - og den har stået på min liste i en god periode. Som skrevet tidligere så er min primære frygt at investere tid i en serie, som ikke landes ordentligt eller fortsætter i det uendelige :)

Orphan Black - den serie har jeg ikke hørt om. Overvejer også "Hannibal" - er der folk her, som ser den?

De sidste afsnit af Weeds, som foregår i fremtiden (gennemsigtige mobiltelefoner etc) var grænsende til elendige. Serien blev afsluttet - men det kunne fint være gjort markant bedre..


Breaking Bad ER den bedste serie ever - det er fakta! :wink:

Men jeg kender kun alt for godt frygten for at investere tid i en serie, som man alligevel ikke gider se i det lange løb. Som Vestergaard og Zt3pH skriver, så er Hannibal også en rigtig god serie - spændende, ganske klam på flere forskellige måder, men også utrolig flot på billedsiden med nogle af de bedste drømmesekvenser, jeg nogensinde har set i en film/serie. Hannibal får også en anbefaling herfra.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: NETFLIX

Indlægaf Da Senzai » 18. jul 2014 11:34

Reinhold skrev:
Orphan Black - den serie har jeg ikke hørt om.



Den er alletiders!

Det er crime-ficktion med et lillebittebitte snert af Sci-fi.

Der er kun 12 afsnit (af nogleogfyrreminutter) or so på flixen, så den tager ikke så lang at komme igennem :)

Jeg kan huske, at jeg var glad for den:
viewtopic.php?f=18&t=88059&start=0
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NETFLIX

Indlægaf CvKM » 22. sep 2014 10:20

De vil blokere for VPN tjenester til Netflix i Australien. Tror i det kommer til at ramme Danmark? Der står godt nok at de, uafhængigt af begivenhederne i Australien, i USA vil de forskellige filmselskaber få Netflix til at blokere for VPN. Der står så også nederst at de ikke kender de danske tal, men at de fleste nok nøjes med den danske Netflix herhjemme. Det beroliger mig lidt da jeg ikke selv tror at det er det store problem herhjemme, men man ved jo ikke. Hvad siger i? Jeg kan ikke rigtigt sige noget selv da vi jo reelt ikke har rettighederne til at se det der findes på den amerikanske Netflix.

Artiklen: http://ekstrabladet.dk/incoming/article5032698.ece
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: NETFLIX

Indlægaf Twinkling » 22. sep 2014 13:00

Australierne er lidt mere hys mht "mature content" så jeg tror det varer lidt før det går helt world wide. Jeg brugte VPN for en stund, men med det der ligger på den danske, det er mere end nok til mig.

Jeg brugte det da de lagde MLP FiM sæson 2 op, men ikke sæson 1. Og jeg brugte det da jeg ikke kunne vente på næste sæson af Drop Dead Diva. Ellers ikke.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: NETFLIX

Indlægaf Da Senzai » 18. okt 2014 18:25

Modern Family sæson 4 er næsten lige landet på Netflix. Er igang med afsnit 2 af sæson 4 nu.

Den her serie burde egentligt ikke være mig, men hold kæft, hvor den sjov! Og ret sød. Sofia Vergara og Sarah Hyland er sygt lækre - og så af en eller anden grund synes jeg, at det er alt for sjovt, når både Phil Dunphy eller Jay Pritchett siger noget, de selv synes er sjovt :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København

+1

Re: NETFLIX

Indlægaf JohnH » 4. jan 2015 12:06

Ser ud til at Netflix ikke bliver så sjov at have i fremtiden, eller ihvertfald mere besværlig hvis man vil se andet end det man må/kan i DK.

http://www.recordere.dk/indhold/templat ... leid=12036
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: NETFLIX

Indlægaf Twinkling » 4. jan 2015 13:43

well...crap.

Så er det godt at der for mig, er masser at se på DK Netflix, men at have adgang til UK og US indhold var nu rar at have i baghånden.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: NETFLIX

Indlægaf Da Senzai » 6. jan 2015 17:55

Jeg elsker Orphan Black!

Som nogen måske ved, så fulgte jeg religiøst med i første sæson på Dr3. Desværre har de dog aldrig taget sig sammen til at sende sæson to. Heldigvis til min store begejstring er sæson 2 lige landet på Netflix!, så den er jeg gået igang med! :D

Den er serie er så fantastisk! Et miks mellem Crime-fiction og low-Scifi-Drama fyldt med scener og historie, der er som taget ud af en tegneserie!

Det er ikke en komedie, men samtidigt noget af det sjoveste jeg har set, fordi den er så corny. Dog uden at blive plat. Alle de gode Stereoty.. øh.. Ærketyper er repræsenteret, og det er så fedt.

Historien og flere af scenerne er så kliche, at serien nærmest skriver sig selv. Den skriver dog sig selv så langt ud, at den stadig formår at være spændende og uforudsigelig lige indtil, der blive afsløret et nyt plot-tvist, hvorefter man ikke kan tænke andet end; "Ja, obviously, Selvfølgelig."

Det er så meget mig, det her! Sjoveste serie, jeg længe har set.

Alison er nok min favorit, fuck, hun er fed! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NETFLIX

Indlægaf Vestergaard » 7. jan 2015 10:04

Vi har lige set Marco Polo. Den er for vild og jeg er helt vild med Kublai Khan og han er min Khan.

Men der er desværre kun 10 afsnit i Marco Polo (so far), så nu er vi hoppet på Brooklyn 99, en fantastisk komedie/politi-serie med Terry Crews og Adam Samberg.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NETFLIX

Indlægaf Blauwy » 7. jan 2015 10:56

JohnH skrev:Ser ud til at Netflix ikke bliver så sjov at have i fremtiden, eller ihvertfald mere besværlig hvis man vil se andet end det man må/kan i DK.

http://www.recordere.dk/indhold/templat ... leid=12036


Twinkling skrev:well...crap.

Så er det godt at der for mig, er masser at se på DK Netflix, men at have adgang til UK og US indhold var nu rar at have i baghånden.




Det passer ikke, det er blevet blæst op til noget som det ikke var.

Det hele startede med da Android produkter fik Google's DNS låst fast så man ikke kunne ændre den og derved tilgå US Netflix ect. Så gik folk i panik og gjorde en fjer til 45 høns.

http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 1&zoneid=5
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: NETFLIX

Indlægaf Twinkling » 7. jan 2015 12:14

Dejligt at vide, tak for deling! :)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: NETFLIX

Indlægaf ramlas » 7. jan 2015 12:22

House of Cards er fantastisk
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: NETFLIX

Indlægaf heinstach » 7. jan 2015 12:33

ramlas skrev:House of Cards er fantastisk


Og hele 3. sæson kan ses fra 27. februar!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: NETFLIX

Indlægaf ramlas » 7. jan 2015 12:49

heinstach skrev:
ramlas skrev:House of Cards er fantastisk


Og hele 3. sæson kan ses fra 27. februar!



jep, det bliver fedt :wink:
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron