Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 21. dec 2014 11:45

Chemistry style ændrer ikke ved selve kortet men styrker hans performance alt efter hvilket kort du har valgt... hvis han har 10 i kemi, vil han opnå max boost... hvis det er mindre vil han også få tilsvarende mindre i boost...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 21. dec 2014 12:00

Aha, så min angriber vil få et mindre boost i kampe på bla Pace?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 21. dec 2014 12:22

Ja det kemi kort du har givet ham vil han altid have indtil du evt. ændrer det igen... hvor meget boost han får afhænger af hans kemi og hvad kortet booster...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 21. dec 2014 18:34

Jeg giver ikke en hylende papfis for chemistry.
Mit 3½ stjerne championship hold med udelukkende engelske spillere og 100 chem har lige tabt 0-5 til et 3 stjernet sammenrend med chem 56.

Det startede fantastisk med straffe efter 8 min, fordi min målmand boksede en bold efter hjørne i det det lille felt af alle steder. derefter kunne min spillere ikke finde hinanden. Overhovedet, mens modstanderens kombinrede sig igennem på livet løs. Troede at ideen med chemistry var at gøre sammenspil nemmere, men mine spillere blev ved med at sparke bolden umotiveret hen til modstanderne.

det bliver ikke mindre frustrerende af, at spillere konstant låses mens spillet skal beslutte hvilken scripted event der skal fyres af. Hvorfor kan jeg ikke få lov at løbe en bold i møde, men er naglet til det samme sted, mens jeg venter på, at bolden kommer over til mig *suk*
Rigtigt øv at PES blev ved med at crashe på min maskine :(
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 22. dec 2014 15:27

Chem plejer nu at have betydning, men jeg kommer tit (i div. 5) op mod low-chem hold som så til gengæld bare har det mest svedende angreb, og ved hvordan det skal bruges.

Men mod bedre hold med lavere chem har jeg en sejrsrate på 95 procent. Mine spillere virker bare skarpere.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 22. dec 2014 17:24

tue69 skrev:Mine spillere virker bare skarpere.

Mine bliver hele tiden "låst fast", og løber umanerligt dårligt for hinanden, når man tager chem i betragtning
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 22. dec 2014 20:06

Er selv for nylig blevet opmærksom på "handicap", som kan være en stor faktor for de bedre hold når man møder ringere modstandere, det lyder lidt til at du kan være offer for det ?

-> http://www.futhead.com/guides/222/how-t ... ull-guide/
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 22. dec 2014 22:14

BulletEyeDk skrev:Er selv for nylig blevet opmærksom på "handicap", som kan være en stor faktor for de bedre hold når man møder ringere modstandere, det lyder lidt til at du kan være offer for det ?

-> http://www.futhead.com/guides/222/how-t ... ull-guide/

Fisk. Har ikke spillet en masse FIFA online, men undrede mig bare over, hvor dårligt mit 100 chem hold spillede samen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 22. dec 2014 23:02

IkkNico skrev:
BulletEyeDk skrev:Er selv for nylig blevet opmærksom på "handicap", som kan være en stor faktor for de bedre hold når man møder ringere modstandere, det lyder lidt til at du kan være offer for det ?

-> http://www.futhead.com/guides/222/how-t ... ull-guide/

Fisk. Har ikke spillet en masse FIFA online, men undrede mig bare over, hvor dårligt mit 100 chem hold spillede samen


Chem er vigtig men der er også andre ting der spiller ind såsom en spillers workrate (defensivt og offensivt) din formation, bruger du passes hvor dine spillere løber i position for dig osv osv
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 23. dec 2014 08:07

Enig, der er en del parametre man skal huske at tage med i sine betragtninger...

Når det således er sagt, så tror jeg personligt på, at der er et eller andet handicap system, som EA ikke har fortalt omkring... Jeg spiller næsten primært alle mine online kampe mod TigerJax007 (vi har over 100 kampe mod hinanden) - vores niveau er nogenlunde ens, vi spiller meget lige op.

Den seneste periode har TigerJax007 kørt med et hold på 186 i snit... i denne periode har jeg virkelig haft krammet på ham med mit eget 183 hold.

Han har været på randen af at smide håndklæddet i ringen over for fifa15, men faldt således over den "handicap artikel" jeg har linket til... han har derfor justeret sit hold ned, så han nu også har et hold på 183 i snit...

Vi har i går aftes spillet vores første hele sæson mod hinanden efter han justerede ned og nu er der helt anderledes boller på suppen.. nu spiller vi igen ret lige op... hans hold er meget sværere at spille imod - mit hold er uændret.

Han burde have vundet nævnte sæson, men endte med at indkassere et nederlag i den sidste kamp, så vi endte i et draw... det er længe siden det er sket...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 23. dec 2014 09:01

BulletEyeDk skrev:Enig, der er en del parametre man skal huske at tage med i sine betragtninger...

Når det således er sagt, så tror jeg personligt på, at der er et eller andet handicap system, som EA ikke har fortalt omkring... Jeg spiller næsten primært alle mine online kampe mod TigerJax007 (vi har over 100 kampe mod hinanden) - vores niveau er nogenlunde ens, vi spiller meget lige op.

Den seneste periode har TigerJax007 kørt med et hold på 186 i snit... i denne periode har jeg virkelig haft krammet på ham med mit eget 183 hold.

Han har været på randen af at smide håndklæddet i ringen over for fifa15, men faldt således over den "handicap artikel" jeg har linket til... han har derfor justeret sit hold ned, så han nu også har et hold på 183 i snit...

Vi har i går aftes spillet vores første hele sæson mod hinanden efter han justerede ned og nu er der helt anderledes boller på suppen.. nu spiller vi igen ret lige op... hans hold er meget sværere at spille imod - mit hold er uændret.

Han burde have vundet nævnte sæson, men endte med at indkassere et nederlag i den sidste kamp, så vi endte i et draw... det er længe siden det er sket...


Ja jeg ved det sku snart ikke længere, man kan mærke og se så mange scriptede ting, målmanden er generelt en spasser, så eller andet sted kan det ligeså godt være spillet der bare fucker i sin sammensætning.

Men ja der mange parametre der spiller ind, specielt spilleres workrate og deres workrates indbyrdes som hold synes jeg gør stor forskel
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 23. dec 2014 09:20

Haugboelle skrev:Chem er vigtig men der er også andre ting der spiller ind såsom en spillers workrate (defensivt og offensivt) din formation, bruger du passes hvor dine spillere løber i position for dig osv osv

Er der workrate i FUT? Troede kun det var i karriere delen.

Jeg har slet ikke kigget efter workrate, men kører klassisk 4-4-2 med fokus på at løbe for hinanden (custom tactic). Alle mine spilere er engelske og kommer fra Championship (eng2), min manager er engelsk og samtlige spilere har 10chm.

Lavede et koncept hold igår med spillere i 90+ pac. Skal lige have skrabet spillerne sammen, og så må vi se om holdet kan præstere.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Atticus » 23. dec 2014 11:21

IkkNico skrev:
Haugboelle skrev:Chem er vigtig men der er også andre ting der spiller ind såsom en spillers workrate (defensivt og offensivt) din formation, bruger du passes hvor dine spillere løber i position for dig osv osv

Er der workrate i FUT? Troede kun det var i karriere delen.

Jeg har slet ikke kigget efter workrate, men kører klassisk 4-4-2 med fokus på at løbe for hinanden (custom tactic). Alle mine spilere er engelske og kommer fra Championship (eng2), min manager er engelsk og samtlige spilere har 10chm.

Lavede et koncept hold igår med spillere i 90+ pac. Skal lige have skrabet spillerne sammen, og så må vi se om holdet kan præstere.


Ja, hvis du går ind i spiller bio i FUT står deres workrates der, men det er ikke noget man kan ændre. Man kan dog ændre instructions fra squad siden, det kan godt hjælpe lidt på hvordan spillerne bevæger sig.
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 24. dec 2014 12:02

Er jeg den eneste der har oplevet problemer med FUT de sidste par dage?
Jeg får rigtig tit beskeden: 'You auction is very important to us' og der er load tider på flere sekunder, nr man bladrer i spillere og/eller vil lægge et bud.

Lige nu har jeg 2 låste spillere i min expired liste. En jeg har vundet, og en jeg har tabt
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 25. dec 2014 16:17

Har lige packet Robben og Casillas i samme pakke men kan ikke sælge dem?!!!!!
Er der nogle der ved om man kan låse dem op.
Tror ikke man kan men hvis nogle kendte noget
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron