Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 15. dec 2014 18:58

nonameneo skrev:Priserne på danske spillere er skudt i vejret, efter at en del har opkøbt danske spillere, i håb om, at sælge dem uforholdsmæssigt dyrt ift. deres evner... Håber de brænder inde med lortet! >:(

Røvhuller.

Jeg sidder selv og køber billige rares, men sælger dem med det samme, og til under markedspris (så jeg kan få nogle penge i kassen). Men ligefrem at holde på en masse niche spillere i håbet op at drive prisen op er sgu' ikke i orden. Ha også hørt o folk der spekulerer i market crash, altså når FUT går ned og der næsten ingen spillere er til salg. Så sælger de ud af deres middelmådige spillere til lamgt over top priser
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 15. dec 2014 19:57

IkkNico skrev:
nonameneo skrev:Priserne på danske spillere er skudt i vejret, efter at en del har opkøbt danske spillere, i håb om, at sælge dem uforholdsmæssigt dyrt ift. deres evner... Håber de brænder inde med lortet! >:(

Røvhuller.

Jeg sidder selv og køber billige rares, men sælger dem med det samme, og til under markedspris (så jeg kan få nogle penge i kassen). Men ligefrem at holde på en masse niche spillere i håbet op at drive prisen op er sgu' ikke i orden. Ha også hørt o folk der spekulerer i market crash, altså når FUT går ned og der næsten ingen spillere er til salg. Så sælger de ud af deres middelmådige spillere til lamgt over top priser

Grunden til at danske spillere steg voldsomt lige pludselig var på grund af Michael Laudrup release, der var en turnering hvor kriteriet var et hold bestående af danskere. Blandt andet Lindegaard havde en min. buy now på 1500, men er nede på hans normale pris igen. Det nonameneo skriver er noget vrøvl, der er ingen profit i at pricefixe spillere uden hype. @ikkNico snakker du om maintenance eller hvad mener du med "når FUT går ned"
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 15. dec 2014 20:08

Mitzurugi skrev:@ikkNico snakker du om maintenance eller hvad mener du med "når FUT går ned"

Det var et rygte jeg hørte, at folk forventer markedet i FUT crasher på et tidspunkt, hvorefter der kun vil være få spillere til salg (<10k). Det skete vist et par gange i FUT 14
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf hansen03 » 15. dec 2014 20:49

IkkNico skrev:
Mitzurugi skrev:@ikkNico snakker du om maintenance eller hvad mener du med "når FUT går ned"

Det var et rygte jeg hørte, at folk forventer markedet i FUT crasher på et tidspunkt, hvorefter der kun vil være få spillere til salg (<10k). Det skete vist et par gange i FUT 14

Tror der er noget du har misforstået, IkkNico :) Market crash er når folk her i slut januar køber MEGA mange pakker pga. Team of The Year kommer (Messi, Ronaldo, Neuer - you name it). Alle spillerne bliver billigere pga. der kommer mange flere af dem på markedet. Det samme sker når Team of The Season kommer ud i pakkerne.
hansen03
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Hillerød


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. dec 2014 20:57

Markedet crashede også da Messi 95 og Ronaldo ST kom ud.

Nogen af de gode IFs havde stabil pris, endda opadgående, men mange andre faldt drastisk.

Omkring d. 12/1 når TOTY kommer, så går markedet ned igen, højst sandsynlig permanent.

Damn, jeg savner FUT11-tiden.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 16. dec 2014 15:38

hansen03 skrev:
IkkNico skrev:
Mitzurugi skrev:@ikkNico snakker du om maintenance eller hvad mener du med "når FUT går ned"

Det var et rygte jeg hørte, at folk forventer markedet i FUT crasher på et tidspunkt, hvorefter der kun vil være få spillere til salg (<10k). Det skete vist et par gange i FUT 14

Tror der er noget du har misforstået, IkkNico :) Market crash er når folk her i slut januar køber MEGA mange pakker pga. Team of The Year kommer (Messi, Ronaldo, Neuer - you name it). Alle spillerne bliver billigere pga. der kommer mange flere af dem på markedet. Det samme sker når Team of The Season kommer ud i pakkerne.

Tak, ja det var vist mig, der var forkert på den
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf TigerJax007 » 17. dec 2014 17:31

FUT har været nede hele dagen hos mig og er det stadig :( hvad foregår der?
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf NielsenDk » 17. dec 2014 18:13

TigerJax007 skrev:FUT har været nede hele dagen hos mig og er det stadig :( hvad foregår der?

De har haft vedligeholdelse af deres server. Det blev bare udvidet med 5-6 timer og de burde komme op igen kl. 19.
NielsenDk
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 17. dec 2014 18:32

Scheduled maintenance on #FUT has been extended by an additional 6 hours. All platforms will be affected. Estimated up time: 6pm UK/10am PT.


https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status ... 7707850753
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf TigerJax007 » 17. dec 2014 18:45

Tak
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf TigerJax007 » 17. dec 2014 19:47

Has been extended until further notice.
11 timer og fortsat ingen FUT. Det er godt nok heldigt for EA, at der ikke er noget alternativ til FUT. Ellers havde de nok heller ikke turdet at sjofle deres trofaste kunder på den måde... :(
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 17. dec 2014 20:25

TigerJax007 skrev:Has been extended until further notice.
11 timer og fortsat ingen FUT. Det er godt nok heldigt for EA, at der ikke er noget alternativ til FUT. Ellers havde de nok heller ikke turdet at sjofle deres trofaste kunder på den måde... :(


FIFA 15 er fodboldens svar på AC Unity :^o
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 17. dec 2014 20:57

Så er FUT oppe igen. er lige logget ind 2 gange
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 20. dec 2014 21:03

Nogen som er friske på nogle kampe i aften? Er frisk på FUT eller alm. hold. Spiller på Xbox 360 :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 21. dec 2014 11:43

Chemistry style spørgsmål.

Skulle chemistry stykes ikke booste stats?
Jeg har lige smidt en 'Hawk' på en af mine angribere, og der er godt nok 2 grønne pile på Pace, Shooting og Physical, men ingen af stats'ene har ændret sig. Før Hawken havde han fx 76 i Pace, og det er ikke ændret.

Chemistry på hele holdet er 100, og for min angriber 10
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron