Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Combio » 8. dec 2014 19:16

Trading/ moneymaking methods?
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf citysleeps » 9. dec 2014 10:19

Rasmusdc skrev:er lidt småchokeret over nogle af de hold jeg møder..

nu fandt jeg endelig stabilitet i går (jeg kan endelig rykke op, før vandt jeg alle kampe, men fik INTET for det), efter jeg havde opgivet FIFA15, så ryger rimeligt hurtigt i division 7, uden sådan de store problemer, et par nederlag, til folk man klart kan se er på vej op..

Men fair nok..

jeg bliver bare lidt vildt overrasket, hvordan folk finder pengene... mødte et hold jeg tog 3-0 så quittede han, fair nok, i division 9 hvor han havde..

Alexis Sanchez, Iniesta, Rooney (som CDM), Neymar, Hazard, Ozil, og flere top spillere... hvordan fanden får folk skrabt de ressourcer sammen, er det pga. rene fifa point (køb dig til at godt hold med rigtige penge) eller er der så mange penge at hente, hvis man er lidt smart på markedet?

har for første gang i mit liv købt fifa points, tror det var 1050 point eller sådan noget, på US store.. de pakker gav intet specielt, tror jeg fik lloriente, begovic og så ikke meget andet..

og har åbnet en del af de der 15 uges pakker man får i gold 5000point pakker..

plus jeg har åbne en del pakker ved rent gold vundet i spillet, men har INTET fået der var specielt. en enkelt skod spiller som var sådan et sort kort, som gav 17000gold i markeds pris.

Mit hold er SKOD... men det funker..

4-4-1-1

Fabregas, Cavani, Doumbia, Eriksen, Aubemeyang, sneijder, Santana, Rojo , Clichy, Montoya, Begovic..

min team chemistry er ELENDIG, men det er af en eller anden grund et hold der fungere for mig


Jeg mødte et hold som udelukkende bestod af Legends spillere forleden. Det var lidt absurd. Jeg synes det lugtede af noget coinselling snyd, og jeg møder stadig hold som udelukkende består af spillere med 88 ratings og op efter. Jeg har lidt svært ved at tro at det hele er fra pakker i hvert fald..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Rasmusdc » 9. dec 2014 13:52

Netop som overstående, kan da sagtens se man kan tjene lidt på Trading, og også på at være lidt heldig på golds, men den værdi holder har, så kræver det væsentligt mere, så skal man ud og købe GOLD istedet for FIFA points, til lave priser...

Og så snakker vi vel semi snyd, mener ikke de der "guld" handlere er lovligt..

men har da endnu ikke mødt en som jeg ikke kunne slå, med de super hold (de gode ligger nok i toppen), men kæft mand, mine 80´ere har svært ved at tage bolden fra de her topspillere... man kæmper godt nok for det.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 10. dec 2014 20:25

Lækkert TOTW! Der er tre ST Ronaldoer på markedet i øjeblikket, allesammen med max bids på 15 mil :o
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Combio » 10. dec 2014 22:16

Tror vist at marketcrash begynder lige så stille :) Neymar 198k på xbox :)
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 11. dec 2014 11:03

Jeg trak Rooney i en pakke (var ellers ved at sælge hele pisset ud da jeg ikke har spillet UT længe), og brugte provenuet på 45k til at købe mig et par solide hold i 4-3-3 (2).

Pedro-Rodrigo-Shaqiri
Busquets-----Thiago
--------Alonso----------
Nacho-Pique-Vermaelen-Montoya
---------Ter Stegen-----

Kunne købes for under 20k og så lavede jeg et fitnesshold fra BPL til 10k.

Derudover blev der brugt 5k på at købe fuldt kontraktstaff.

Så jeg sprang tilbage igen - er i division 7 i onlinedelen, og kører p.t. uden nederlag i mine sæsoner online, så der skal nok være et par fine timer i ovenstående.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 11. dec 2014 16:24

Rasmusdc skrev:Netop som overstående, kan da sagtens se man kan tjene lidt på Trading, og også på at være lidt heldig på golds, men den værdi holder har, så kræver det væsentligt mere, så skal man ud og købe GOLD istedet for FIFA points, til lave priser...

Og så snakker vi vel semi snyd, mener ikke de der "guld" handlere er lovligt..

men har da endnu ikke mødt en som jeg ikke kunne slå, med de super hold (de gode ligger nok i toppen), men kæft mand, mine 80´ere har svært ved at tage bolden fra de her topspillere... man kæmper godt nok for det.


Der mange som spiller Fifa for at Trade, men som er mega dårlige til selve spillet og når de indimellem spiller ser det absurd ud med de gode hold i Low divisions med mega gode hold) der selvfølgelig også folk der køber coins osv, men er altså ikke nødvendigvis snyd. Kig på transferlisten top 100, der kan du se dem der virkelig gode til at lave profit. Man bliver IKKE rig af at trække pakker, det er vist under 0,1 procent der gør, chancen for en Messi, Zlatan osv er nærmest ikke eksisterende. Drop køb af pakker og brug lidt tid på markedet, behold ikke dyre spillere, men sælg jævnligt, jo længere hen på sæsonen vi kommer, desto mere falder kortene.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 12. dec 2014 08:50

Hej Fut'er

Jeg tænkte på hvilken sæson(online) har været jeres bedste, i følge placering eller titel? Min bedste sæson lyder på 16 point i 1 div.
Jeg har vundet titlen i 2 div som den højeste titel.
Mit spil svinger lidt i perioder og røg på en aften fra 1 div ned til 4 div. Godt jeg kun havde en controller ellers var der nok røget en enkelt eller to :)
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 12. dec 2014 09:52

Jeg har ikke været så aktiv på onlinedelen, men hidtil er mit bedste, at jeg er gået ubesejret igennem division 7. Nu begynder sweat-teams at komme i division 6, så jeg tvivler på hvor langt mit non-sweat hold med en Nasri-Jovetic-Milner konstellation kan holde, men så må jeg vel bare blive ulækker som de andre :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 12. dec 2014 23:15

jensskoedt skrev:Så er det fandme slut, jeg gider ikke EA bullshit mere. Mit FUT har ikke virket i en måned ...

Andre der har problemer med FUT?
Jeg må være ramt af en fodboldspil forbandelse, for mit PES 2015 bliver ved med at hakke, mest online men også lidt i BAL (min NAT er helt open, ping er i bund og maskinen er sat til med kabel). Sidste forår havde jeg problemer med FUT14, hvor mine indkøbte og solgte pillere blev fanget i limbo: EA support kunne selvfølgelig intet gøre, men jeg overvejede alligevel at bytte mit buggy PES15 ind til FIFA (for FUT), og så læser jeg sådan en smøre om fejl :(

Så er der andre der oplever problemer, er de rettet, eller er det bare EA lort igen igen?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf andersfc3 » 13. dec 2014 00:36

IkkNico skrev:
jensskoedt skrev:Så er det fandme slut, jeg gider ikke EA bullshit mere. Mit FUT har ikke virket i en måned ...

Andre der har problemer med FUT?
Jeg må være ramt af en fodboldspil forbandelse, for mit PES 2015 bliver ved med at hakke, mest online men også lidt i BAL (min NAT er helt open, ping er i bund og maskinen er sat til med kabel). Sidste forår havde jeg problemer med FUT14, hvor mine indkøbte og solgte pillere blev fanget i limbo: EA support kunne selvfølgelig intet gøre, men jeg overvejede alligevel at bytte mit buggy PES15 ind til FIFA (for FUT), og så læser jeg sådan en smøre om fejl :(

Så er der andre der oplever problemer, er de rettet, eller er det bare EA lort igen igen?


Selve spillet fungerer glimrende, men når man taber og bliver frustreret, er det lidt for nemt at lade sig rive med, og give uberettiget kritik. Kender det skam også selv, når man taber er alt i vejen med spillet, forsvarets Aien er elendig, dommeren ligeså, der er scripting osv, men efter en sejr er det hele glemt. Der er lidt en circlejerk over, at fifa er ååå så elendigt. Er fifa frustrerende? Uden tvivl, men er det også et godt spil? Ja.
andersfc3
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 13. dec 2014 09:29

Den del kender jeg alt for godt fra mig selv, men hvordan er det med marketplace? Gennemføres alle handler, eller hænger spillere fast i limbo igen (kun FUT)? Hvad er der af fejl omkring køb/salg i FUT
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Rasmusdc » 13. dec 2014 11:24

andersfc3 skrev:
IkkNico skrev:
jensskoedt skrev:Så er det fandme slut, jeg gider ikke EA bullshit mere. Mit FUT har ikke virket i en måned ...

Andre der har problemer med FUT?
Jeg må være ramt af en fodboldspil forbandelse, for mit PES 2015 bliver ved med at hakke, mest online men også lidt i BAL (min NAT er helt open, ping er i bund og maskinen er sat til med kabel). Sidste forår havde jeg problemer med FUT14, hvor mine indkøbte og solgte pillere blev fanget i limbo: EA support kunne selvfølgelig intet gøre, men jeg overvejede alligevel at bytte mit buggy PES15 ind til FIFA (for FUT), og så læser jeg sådan en smøre om fejl :(

Så er der andre der oplever problemer, er de rettet, eller er det bare EA lort igen igen?


Selve spillet fungerer glimrende, men når man taber og bliver frustreret, er det lidt for nemt at lade sig rive med, og give uberettiget kritik. Kender det skam også selv, når man taber er alt i vejen med spillet, forsvarets Aien er elendig, dommeren ligeså, der er scripting osv, men efter en sejr er det hele glemt. Der er lidt en circlejerk over, at fifa er ååå så elendigt. Er fifa frustrerende? Uden tvivl, men er det også et godt spil? Ja.


Kritikken er VELFUNDERET, spillet fungere glimrende nu, men har i de forrige måneder været direkte broken, da man i UT ikke blev registreret for 90% af kampene, om det var sejre eller nederlag, pga. issues med selve spillet. (og det var alle kampe der forløb perfekt i alle 90 minutter, uden det mindste "choppy gameplay" pga. connections)

så jeg forstår udmærket personens kritik, jeg lagde selv spillet fra mig i 1mdn, til den sidste patch kom, som løste problemerne, har endnu at have en "mistet kamp"...

jeg er dog lidt træt af ting som f.eks. at du dominere en kamp, kommer bagud 0-1 men det er klart du vil tage denne sejr, og modstanderen så disc. inden kampen er færdig... så står "scoren" som du var færdig, så enten får du et nederlag eller en 0 selvom kampen langt fra var færdigspillet.

+ jeg har haft en spiller som hoppede af hvor der stod 3-0 til mig, og så får jeg en "du er blevet straffet, for disconnects, og at mine kampe ikke tæller så meget mere"..

Jeg har endnu at hoppe af en kamp i hele min Fifa karriere, selvom jeg har haft nogle sindssyge 0-8 nederlag i xbox360 fifa generationer.

Jeg oplever dog efter patchen, at jeg render i flere... som har 3 fulde bars stabilt i connections, og selve kampen lagger. det gjorde jeg ikke før patchen.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf IkkNico » 14. dec 2014 15:24

Har et rent 2. Bundesliga bronzehold, som jeg overvejede at "konvertere" til et ditto superliga hold, så jeg kiggede lige på markedet for danske bronzespillere.
:shock: Er det helt seriøst at folk forventer at får 1500+ for en dansk bronzespiller? Og det er ikke engang særligt gode spillere
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf nonameneo » 14. dec 2014 15:38

Priserne på danske spillere er skudt i vejret, efter at en del har opkøbt danske spillere, i håb om, at sælge dem uforholdsmæssigt dyrt ift. deres evner... Håber de brænder inde med lortet! >:(
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron