Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Psymatiq » 29. nov 2014 11:42

Ville lige selv prøve metoderne før jeg skrev hvad virkede bedst med de nye metoder og må sige at Hola klart virkede bedst for mig og der er ikke et data cap på den. Tunnelbear virkede 1 gang og har nægtet at virke efterfølgende.

OP updated
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Adampantic » 29. nov 2014 12:52

Takker for jeres hjælp herinde. Shadow Of Mordor købt via Smartglass med hola..
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Cowrider » 29. nov 2014 17:59

Jeg har hentet hola og smartglass men når jeg køre i butikken der så viser den danske priser???

Men på min Xbox køre jeg med engelske priser?? What :/
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Psymatiq » 29. nov 2014 18:04

du skal åbne smartglass igennem Hola ellers får du den danske.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Cowrider » 29. nov 2014 18:12

Fik det til at lykkes :)

Jeg beugte hola med Firefox :)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf IkkNico » 30. nov 2014 10:12

Jeg har startet Smart Glass via Hola, og den viser kun britiske priser; £
Jeg starter Hola, trykker 'Open' ud for Smartglass (ikonet har US flag), og når smartglass starter vises beskeden: Using from US et kort øjeblik

Min MS konto står til DK, men er slukket. Hvis jeg tænder den, og starter smartglass får jeg danske priser
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf MutantFoodStamp » 30. nov 2014 10:37

IkkNico skrev:Jeg har startet Smart Glass via Hola, og den viser kun britiske priser; £
Jeg starter Hola, trykker 'Open' ud for Smartglass (ikonet har US flag), og når smartglass starter vises beskeden: Using from US et kort øjeblik

Min MS konto står til DK, men er slukket. Hvis jeg tænder den, og starter smartglass får jeg danske priser

Du skal sætte din x1 til US, lave en US adresse og tilføje dit kort. Så tænder du din xbox og starter smartglass gennem hola, så burde du få US priser.
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf IkkNico » 30. nov 2014 11:06

Øv, jeg kan ikke skifte tilbage til US, fordi jeg for nylig blev "tvunget" over på DK. Prøver at oprette en seperat konto
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf IkkNico » 30. nov 2014 11:52

Jeg er helt blank her.

Der er 2 konti på min Xbox, og begge står som USA under billing address (på Xboxen). Min IkkNico konto (den med Guld) har tilknyttet et Visa kort, og er sat til Danmark, hvilket jeg kan se på xbox.com. Her har den ogå kun en dansk Faktureringsadresse. IkkNico viser i Store på Xboxen priser i $.
På Smartglass viser den samme konto priserne i £, uanset om jeg starter Smartglass via Hola eller ej.

*edit*
Og så virker det. Jeg er ikke helt sikker på, hvad der gjorde udslaget, men efter at have logget ud af Smartglass flere gange, samt tømt cache for både denne og Hola, lykkedes det. Umiddelbart inden, havde jeg forsøgt at købe via Xboxen til $12.50, hvilket blev afvist. Herefter slog jeg 'use console region' til under settings i Smartglass og signede ud. Genstartede SG og Hola (efter at have tømt cahce) og bum, så var der US priser på Smartglass

Eneste ændring var at jeg skiftede region for min Xbox til USA, og dette måske skulle slå igennem hos MS først.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Theis Jensen » 30. nov 2014 13:03

Jeg er begyndt at købe koder hos amazon.com, da det efterhånden virker lettest.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 30. nov 2014 13:19

Det er bare lidt træls at man skal betale tax med pre-paid. Så hvis man har købt 50 dollars, da det er prisen for de spil du vil have, så er du stadig nødt til at købe 60, da det ikke vil hænge sammen med tax.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf SteffenPoulsen » 30. nov 2014 17:21

Er der nogen af jer der ved om vi stadig kan downloade GwG spillene fra us selv om de har blokeret for køb fra dk? Desuden bliver det spændende hvad vi i Danmark får som gratis spil på xbox one, da vi jo ikke har Worms i den danske store!
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf livekiller92 » 30. nov 2014 17:30

Købte helt fejlfrit fra min iPhone idag.
Tunnelbear på, iOS på engelsk og smartglass og vupti købt med dansk kredit kort ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf BuBubbi » 30. nov 2014 18:26

CaptainKicker skrev:Det er bare lidt træls at man skal betale tax med pre-paid. Så hvis man har købt 50 dollars, da det er prisen for de spil du vil have, så er du stadig nødt til at købe 60, da det ikke vil hænge sammen med tax.

Du skal da bare sørge for at have en adresse på din amazonprofil med en stat der ikke har tax på digitale medier.

Billede

Jeg betaler det beløb der er på det prepaid kort, og hverken mere eller mindre.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf LasseH » 30. nov 2014 18:33

Er der mulighed for at købe eksempelvis Fifa points igennem US store, eller bliver man nødt til at ændre den til dansk først?
LasseH
Niveau 0
 
Indlæg: 47


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster