Xboxlife forum

Destiny spillere

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Raid

Indlægaf MrBruun » 13. nov 2014 11:16

TRIXER91 skrev:Leder efter et hold til raid :)



Er på 20.30 sådan ca. Prøver at skrabe er par stykker sammen. Tilføj gerne.
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny spillere

Indlægaf Zt3pH » 13. nov 2014 11:22

Jamen er lortet ikke nede i aften...?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Destiny spillere

Indlægaf Drembi DK » 13. nov 2014 11:33

Zt3pH skrev:Jamen er lortet ikke nede i aften...?

Serverne er planlagt nede mellem 17 og 21 i aften.
http://www.bungie.net/7_Destiny-Maintenance-Window/en/News/News?aid=12373
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Destiny spillere

Indlægaf MrBruun » 13. nov 2014 12:02

Troede de havde fikset det. Nå men så 21 da :)
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny spillere

Indlægaf ANG Zult » 14. nov 2014 20:52

Hey, er der nogen der hurtig er friske på Vault of Glass, vi mangler 2? :-D
Add: ANG Zult
ANG Zult
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Aabybro


Re: Destiny spillere

Indlægaf zarGoth » 14. nov 2014 21:27

ANG Zult skrev:Hey, er der nogen der hurtig er friske på Vault of Glass, vi mangler 2? :-D
Add: ANG Zult


Normal eller hard? :-)
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Destiny spillere

Indlægaf MrBruun » 19. nov 2014 22:02

En 29 eller 30 til hard nu. Vi er ved sidste check point
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny spillere

Indlægaf bacroon » 19. nov 2014 22:59

Tilføj mig gt: bacroon. Hvis i er klar på nightfall strike, vault of glass. Er hunter lvl 27. Har gennemført raided to gange før. Kom glad.
bacroon
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 28. nov 2014 17:55

hey peeps.

Jeg har lige en række spørgsmål som jeg håber i kan svare på.
Jeg har lige genoptaget glæden ved at spille Destiny igen, Spillede det regl mæssigt de første 3-4 uger, men det tabte mig da jeg nåede lvl 20, aner faktisk ikke hvorfor, men nu har jeg spillet det lidt de sidste par dage, og har fundet glæden ved det igen, og har sågar købt mig et season pass. Men jeg har staig en masse ubesvaret spørgsmål omkring spillet, som jeg håber i kan forklare mig så jeg kan komme igang med det igen, har pt. spillet mig op til lvl 22 de sidste par dage.
men hvad skal jeg gøre nu for at gøre min man bedre, Jeg siger ikke at jeg leder efter smuthuller, har bare lidt svært ved at forstå spillet efter 2 mdr fravær. Hvergang man deltager i multiplayer delen , får jeg jo røvfuld, de andre har de vildste våben, og har alt muligt kaste grej, hvor man ikke har en jordisk chance for at overleve.

Hvad skal jeg gøre nu for at komme til bedre våben, er det kun og lave bounties og multiplayer??

Kan se min man har 2 sub class, (Det er en hunter), hvis jeg vælger nummer 2 så starter man jo fra scratch af igen, men hvilken er bedste for manden??

kan se at jeg mangler feks noget relic iron for at gøre ham bedre, men hvordan faen finder jeg ud hvordan jeg skaffer det???

Hvad skal man gå efter når man er hunter og gerne vil op af i lvl så man kan spille nogle af de sjove raids, som folk snakker så meget om.

mvh

KillerBeeZ
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Destiny spillere

Indlægaf krig » 28. nov 2014 18:34

hvis du vælger en anden sub class så skal den levels up fra scratch..

Du skal købe legendary armor med + i light, den nemmeste måde er vel at bruge crusible marks ved en af de 3 factions..

køb helmet, gloves, chest, og boots, du kan også få armor i weekly heroic/nightfall missioner
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Destiny spillere

Indlægaf MrBruun » 28. nov 2014 18:46

Arh det nemmeste er vidst vanguard marks. Så skal man ikke spille crucible
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny spillere

Indlægaf krig » 28. nov 2014 19:04

MrBruun skrev:Arh det nemmeste er vidst vanguard marks. Så skal man ikke spille crucible



yups sådan kan det også gøres :) jeg finder bare det er lidt hurtigere med crucible, da man kan tage en del bounties mens man opgradere gear samt marks ved spille pvp

.. derefter skal du finde ud af hvilken slags material du skal farme for at opgradere dit gear (Spin metal, spirit Bloom, relic iron og helium)
når du har opgraderet det hele er du omkring lvl 28-29 kommer lidt an på om du har noget exotic gear equipped.

for at nå lvl 30 skal du på Raid (vault of glass) der kan man være heldig at finde Raid Gear som kan få dig i lvl. 30 ved at igen at opgradere det.

spørg hvis du er i tvivl vi er mange herinde der ved hvordan det hele hænger sammen
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 29. nov 2014 10:09

Ok tak for svar, men hvordan får man exotic gear?? Hvad skal man gå efter der??

Sidste spørgsmål, hva faen er en heroic modifier ( skal være slået til ved et par bounties)


Redigeret::: har fundet ud af heroic
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Destiny spillere

Indlægaf zarGoth » 29. nov 2014 10:23

Deeznutz skrev:Ok tak for svar, men hvordan får man exotic gear?? Hvad skal man gå efter der??

Sidste spørgsmål, hva faen er en heroic modifier ( skal være slået til ved et par bounties)


excotic gear kan man få ved at lave Weekly nightfall, købe det af Xur (en vendor der kun er der i weekenden) for Strange coins, eller fonde det som random drop på Strike playlist og raid. Nemmeste er at købe ved Xur, syntes jeg. Gå efter excotic headpiece til at starte med, da det er her du får mest ud af det.

Heroic modifier er hvis du inden du starter missionen trykker på der hvor der står hvad level missionen er og sætter level op. Så hvis du vælger en mission der har level 6 og sætter den op til level 16, så er heroic mofier på.
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 29. nov 2014 22:33

Fedt tak for hjælpen, så må jeg se om jeg kan klare en Weekly nightfall
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron