Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Valyc » 13. nov 2014 10:43

klarityDk skrev:Hvor langtid holder 500MB fra Tunnelbear endeligt?

Det kommer an på, hvor meget du surfer/downloader med Tunnelbear aktiveret.

Hvis du kun vil bruge det til at købe XBOX One spil, så er de 500MB pr. måned mere end rigeligt!

klarityDk skrev:Og for at skære det helt ud i pap hvordan gøre man, så helt fra præcis? Downloader man bare Tunnelbear - Slår det til - Går ind på Xbox.com og logger ind - Køber et produkt på Xbox.com storen?

Ja, det burde sådan set være det :)

Husk at du skal være logget på den amerikanske Xbox.com side! Du kan skifte det nede i venstre hjørne.
Valyc
Skribent
 
Indlæg: 54


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Tbigum » 13. nov 2014 10:51

Valyc skrev:
klarityDk skrev:Hvor langtid holder 500MB fra Tunnelbear endeligt?

Det kommer an på, hvor meget du surfer/downloader med Tunnelbear aktiveret.

Hvis du kun vil bruge det til at købe XBOX One spil, så er de 500MB pr. måned mere end rigeligt!

klarityDk skrev:Og for at skære det helt ud i pap hvordan gøre man, så helt fra præcis? Downloader man bare Tunnelbear - Slår det til - Går ind på Xbox.com og logger ind - Køber et produkt på Xbox.com storen?

Ja, det burde sådan set være det :)

Husk at du skal være logget på den amerikanske Xbox.com side! Du kan skifte det nede i venstre hjørne.


500mb. GTAV fylder jo 43gb. Så rækker det da ikke langt
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Major Oblivious » 13. nov 2014 11:02

Du skal jo ikke downloade GTAV med Tunnelbear aktiveret - bare nøjes med at købe spillet på xboxen, så hentes det bagefter. VPN eller ej
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Valyc » 13. nov 2014 11:56

Major Oblivious skrev:Du skal jo ikke downloade GTAV med Tunnelbear aktiveret - bare nøjes med at købe spillet på xboxen, så hentes det bagefter. VPN eller ej

Nemlig!

Når Tunnelbear er aktiveret, så køber man spillet på xbox.com. Når dette er købt, så slår man bare Tunnelbear fra igen, og man kan nu downloade spillet på Xbox'en.
Valyc
Skribent
 
Indlæg: 54


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Tbigum » 13. nov 2014 13:32

Ok, troede at alt trafik skulle gå igennem tunnelbear
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Theis Jensen » 13. nov 2014 16:23

pede B skrev:Theis - Du er en f*cking champ!!!! Gjorde lige præcis det du skrev, og det virkede med Mastercard. THANK YOU :D


Jeg er glad for, at jeg kunne hjælpe en xbox broder, men ret skal være ret, jeg så en anden nævnte det herinde, men jeg er glad for at jeg kunne være mellemmand, og at det virkede for dig.

Og ja, man skal blot bruge af de 500mb til at få lov til at købe spillet, men selve download tager xboxen sig af. Hvis man køber noget på US, så vil det også stå som købt på den danske. Dette er smart, for det betyder, at hvis microsoft en dag lukker alle huller, så kan ens allerede købte spil fra US stadig downloades i DK store. Dette er helt modsat på ps4, hvor man skal have en decideret supplerende US account, hvilket betyder, at den dag sony lukker, så er spillene tabt, med mindre man stadig har dem på sin harddisk, men man kan muligvis aldrig downloade dem igen. Det er bl.a. en af grundende til, at jeg er begyndt at købe multiplatform spil på xbox one, da det gør mig mere tryg. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf AS SM » 13. nov 2014 18:25

Theis - jeg hopper med på vognen. STOR tak for hjælpen :)
Jeg er en bjørn med meget lille hjerne, og lange ord irriterer mig ! - Citat: Peter Plys
AS SM
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Theis Jensen » 13. nov 2014 19:15

Så lidt, "AS SM" :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf BulletEyeDk » 13. nov 2014 19:20

Det virker også ganske fint med en VPN (amerikansk IP) ved HideMyAss..., skulle blot ændre mine kontaktoplysninger ved købet, men den gik fint igennem...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf krig » 14. nov 2014 18:54

mangge tak!! downloader GTA V nu
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Tbigum » 14. nov 2014 19:18

Skulle også lige prøve alligevel med tunnelbear, og det virker fint :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf silentdk » 14. nov 2014 19:21

Forstår det ikke helt. Har installeret TunnelBear på min iPad og aktiveret den er så gået på xbox.com for at preorder Far Cry 4, det går også fint og bliver bedt om at tilføje et kreditkort og udfylder formularen som åbner med alle oplysninger som kort, dk adresse, og Delaware oplysninger, men så kommer jeg ikke videre, der er ikke noget next eller continue.

Gør i det andre på PC eller skal man forbinde via SmartGlass for at gøre dette, og ikke igennem browser på iPad?
Billede
silentdk
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Bavi » 14. nov 2014 19:36

Lige nu, og i dette øjeblik har jeg brugt Tunnelbear og kørt en transaktion igennem på min danske adresse, med mit danske visa. Det er altså ikke nødvendigt, at lave om i kreditkortoplysningerne med Delaware this and that.
Senest rettet af Bavi 14. nov 2014 19:37, rettet i alt 1 gang.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Tbigum » 14. nov 2014 19:37

Jeg gør det også fra min ipad
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf SvAmP » 14. nov 2014 19:49

Bavi skrev:Lige nu, og i dette øjeblik har jeg brugt Tunnelbear og kørt en transaktion igennem på min danske adresse, med mit danske visa. Det er altså ikke nødvendigt, at lave om i kreditkortoplysningerne med Delaware this and that.


du spare stadig penge ved at gøre det med delaware ! ;)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron