Xboxlife forum

AC: Unity... what?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

AC: Unity... what?

Indlægaf iPwnd94 » 12. nov 2014 08:22

Hej!

AC: Unity udkom igår (US store) og fik skam også købt det! :)
Det fungere som næsten alle andre AC spil, men dog.

DER ER SÅ MANGE FEJL!?

Enorme frame drops. Arno registrer, ikke altid hvor man vil hoppe hen. Incomplete finishers mod fjender, man slår i lufen?
Der er bare så mange ting, som ikke er gjort færdigt?

Dog udover alt dette, så elsker jeg den nye movement, de har tilføjet, ligner ægte parkour :)

Hvad med jer andre? Oplever i slet ikke dette? Eller er jeres oplevelse også sådan lidt.... What?
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Slimjay DK » 12. nov 2014 08:25

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Henrik_s » 12. nov 2014 08:26

Er lidt skuffet når jeg læser anmeldelserne, men disse fejl bliver nok rettet i en update. Lyder som samme problem som de andre samlebånds titler ofte har. Det skal gå stærkt idag, nogle gange virker det som om de ikke har haft tiden til at testet deres produkt for fejl. :/
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Major Oblivious » 12. nov 2014 08:51

Har oplevet, at skyggerne "flicker" når der er mange samlet, og nogle enorme framedrops inde i en kirke, men ellers har der ikke været nogen problemer overhovedet i de 3-4 timer jeg spillede igår. (PS4) Men jeg er heller ikke kommet så tæske langt, så måske kommer problemerne sidenhen.. :?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf nonameneo » 12. nov 2014 09:16

Oplevede ingen fejl overhovedet i løbet af 3 timers spil på X1 i går... :O
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Zeanix » 12. nov 2014 10:15

Jeg synes spillet er unplayable, alt for mange bugs og så er frameraten ALT for lav!
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf iPwnd94 » 12. nov 2014 10:44

Zeanix skrev:Jeg synes spillet er unplayable, alt for mange bugs og så er frameraten ALT for lav!


Synes jeg nemlig også! Det er ellers træls, for er sikker på at det er et godt spil.
Hvis ikke alle de fejl er der...
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: AC: Unity... what?

Indlægaf famulor » 12. nov 2014 11:28

Jeg står netop og overvejer om jeg skal have spillet på PC eller på Xbox og må indrømme at umiddelbart lokker PC da jeg så har nogen og spille co-op med da ingen af mine kammerater har xbox men derimod ps4 :P men spillet udkommer jo først i morgen i EU på PC så der er vel ingen måde man kan spille spillet før tid?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf iPwnd94 » 12. nov 2014 11:52

famulor skrev:Jeg står netop og overvejer om jeg skal have spillet på PC eller på Xbox og må indrømme at umiddelbart lokker PC da jeg så har nogen og spille co-op med da ingen af mine kammerater har xbox men derimod ps4 :P men spillet udkommer jo først i morgen i EU på PC så der er vel ingen måde man kan spille spillet før tid?


Altså på konsol kan du bare sætte region til US, så kan du få det i dag, det var på den måde jeg fik det i går. Ellers jo, så skal du vente til imorgen :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: AC: Unity... what?

Indlægaf iPwnd94 » 14. nov 2014 08:08

UPDATE: Spillede lidt i går, og det virkede meget mere stabilt! :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Major Oblivious » 14. nov 2014 09:15

Ja, jeg sad godt nok på PS4 - men frameraten var langt langt mere stabil. Selv i crowdede områder og steder, hvor frameraten tidligere gik amok. Oplevede dog et par gange, at en besked om, at nogle online-features ikke var tilgængelige, så tænker Ubisoft har lukket for nogle ting til at aflaste. ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Slimjay DK » 14. nov 2014 10:12

De er da i gang med at fikse, så der er håb endnu :) Der er en del folk der har meldt ind at hvis de spiller Offline, så løser det en stor del af Frame rate problemet.

We are currently working on our next update that will help address some of the specific issues some players are having, including:

Arno falling through the ground.
Game crashing when joining a co-op session.
Arno getting caught inside of hay carts.
Delay in reaching the main menu screen at game start.

In addition, we are already looking into many of the other issues you’ve told us about and we have more updates planned. This list doesn’t capture everything, but here are the most widely-reported problems we’ve heard about from you:

Frame rate issues.
Graphical and collision issues.
Matchmaking co-op issues.
Helix Credits issues.

We will be providing additional details in the coming days, so check back for updates. In the meantime, please continue to send us your feedback, and leave a comment if you have any questions for us.

-The AC Live Updates Team

http://assassinscreed.ubi.com/en-US/new ... 8-76770-32
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Bavi » 14. nov 2014 12:00

Hvis nogen har lyst, så har jeg lavet en social club der hedder Xboxlifedk, kom og vær med.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Combio » 15. nov 2014 18:56

Nogle som har prøvet Arno Master Assassin Armor? er den god?
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Niclau » 16. nov 2014 02:18

ACU kunne godt bruge lidt finpudsning, ja, men jeg syntes stadig det er pænt godt - Og grafikken er nu rigtig smuk, specielt indendøre eller i de små gyder i Paris. Klart det flotteste spil jeg har til min One. Det eneste der strammer, er de forbandede FPS drop - De kan virkeligt hive mig ud af oplevelsen!
Niclau
Niveau 0
 
Indlæg: 29
By: Odense


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron