Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf CaptainKicker » 9. nov 2014 18:48

Der spekuleres om, det er alt det HK/Indien-køberri, som er skyld I at det blocket pt.

Ser ud til, at det hele er gået over gevind med at spare penge. Så vi må afvente, og se om blocking er permanent, når deres status er ændret til normal.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Jake242 » 9. nov 2014 19:53

Njoost skrev:Jeg købte COD: AW på hong kong store, med hulu på iphone og igennem safari uden problem.


Har du en hong kong adresse man kan kopiere og hvordan virker hulu contra hola? Nogen der har en vpn service til den indiske store?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf rasmusvn » 9. nov 2014 20:06

Xzoqq skrev:Rasmus.. Hvordan ændre du region på ipad så man kan komme ind på den amerikanske store hjemmeside?
Jeg har nemlig lige sat 60 dollars ind på min konto, men kan ikke købe via Xbox Us store, da de sidste 00,01 skal tilbage føres til et kort og det vil den ikke, så bliver nødt til at købe spillet via hjemmesiden, som du gjorde bare uden kort og med de reedem codes jeg har brugt.


General->Langauge & Region->Region

Så er der adgang til US-store via Smartglass. Adgang forstået på den måde at du kan se US-store, skal der købes noget, skal man igennem en VPN (kun ved kort?).

Det er dog en generel indstilling, og den slags er jeg ikke den store fan af, derfor virker "Tunnelbear" i øjeblikket mere fornuftig (i hvert fald for mig).

-

Region for https://store.xbox.com/en-US/ ændres i bunden til venstre.
Senest rettet af rasmusvn 9. nov 2014 20:08, rettet i alt 1 gang.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Njoost » 9. nov 2014 20:07

Hov mente hola. Brugte paypal til at betale. Så skulle ikke oplyse adresse
Billede
Njoost
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Xzoqq » 9. nov 2014 20:14

rasmusvn skrev:
Xzoqq skrev:Rasmus.. Hvordan ændre du region på ipad så man kan komme ind på den amerikanske store hjemmeside?
Jeg har nemlig lige sat 60 dollars ind på min konto, men kan ikke købe via Xbox Us store, da de sidste 00,01 skal tilbage føres til et kort og det vil den ikke, så bliver nødt til at købe spillet via hjemmesiden, som du gjorde bare uden kort og med de reedem codes jeg har brugt.


General->Langauge & Region->Region

Så er der adgang til US-store via Smartglass. Adgang forstået på den måde at du kan se US-store, skal der købes noget, skal man igennem en VPN (kun ved kort?).

Det er dog en generel indstilling, og den slags er jeg ikke den store fan af, derfor virker "Tunnelbear" i øjeblikket mere fornuftig (i hvert fald for mig).

-

Region for https://store.xbox.com/en-US/ ændres i bunden til venstre.




Rasmus, kan du ikke lige tjekke indbakke eller skrive til mig der?
Xzoqq
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Horsens


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf rasmusvn » 9. nov 2014 20:24

Njoost skrev:Hov mente hola. Brugte paypal til at betale. Så skulle ikke oplyse adresse


Men der er vel hæftet en adresse/region til PayPal-kontoen?

Og den har vel betydning, eller?
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Njoost » 9. nov 2014 20:36

Det er min egen adresse her i DK, som er oplyst på paypal. Så umiddelbart ingen betydning :)
Billede
Njoost
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Jake242 » 9. nov 2014 20:42

Har fået farcry fra chilensk store theif fra canadisk store.... Prøver på samme måde at købe diablo fra hong kong store men det virker sgu ikke, hverken papal eller visa. Har hola vpn sat til hong kong og hong kong adresse på xboxen... Lige lidt hjælper det
Senest rettet af Jake242 9. nov 2014 20:53, rettet i alt 1 gang.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Deeznutz » 9. nov 2014 20:50

Har også lige brugt smartglass fra iPhone til at hente assassins cred unity med, og den er begyndt og dl. Ret nemt bare ændre region på iPhone og husk at Xbox skal være indstillet til US også. Det tog en del forsøg da den åbenbart ikke er så stabil på vpn. Men tror efter en 5 forsøg så gik den igennem.
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Jake242 » 9. nov 2014 20:51

Njoost skrev:Det er min egen adresse her i DK, som er oplyst på paypal. Så umiddelbart ingen betydning :)


Paypal kan kun oprettes med adresse på boxen? Det skulle jeg på hong kong store ihvertfald
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Idealerik » 9. nov 2014 22:01

Jeg købte assassin's creed unity nu her via Hola på telefonen, - Det virkede helt fint.
Idealerik
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf JohnH » 9. nov 2014 22:13

Har også lige prøvet at lave et lille køb, på min tablet over Smartglass med Hola koblet til, virker fint, tak for tippet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf dk_iceman » 10. nov 2014 01:37

hvis man bruger over smartglass igennem hola er det så korrekt forstået man stadig kan bruge sit betalingskort hvor jeg har skrevet US adresse ? eller kan jeg også bruge paypal
dk_iceman
Niveau 2
 
Indlæg: 100
By: 7950


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf JohnH » 10. nov 2014 06:06

dk_iceman skrev:hvis man bruger over smartglass igennem hola er det så korrekt forstået man stadig kan bruge sit betalingskort hvor jeg har skrevet US adresse ? eller kan jeg også bruge paypal


Jeg brugte mit kreditkort, og med amerikansk adresse som jeg har brugt hele tiden.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf iPwnd94 » 10. nov 2014 08:37

Vil nu lige tilføje, at jeg købte det nye AC: unity igår. Ingen bøvl eller blokering herfra.

Udover at jeg skulle update mine konto oplysninger, men brugte bare den samme US adresse og trykkede "Save".
Så tror ikke de har blokeret det, håber jeg i hvert fald ikke.

PS: Er igang, med at downloade det nu. :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster