Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 5. nov 2014 20:17

Andre der har problemer med at spillene skal geninstalleres efter live har været nede idag?? Næsten halvdelen af mine mine spil ligger ude i Ready to Install ???
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf famulor » 5. nov 2014 21:07

Hvor er det bedst at købe Xbox one giftcards? (I dollars går jeg ud fra siden jeg køber spil i USA?)
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 5. nov 2014 21:08

Du kan bare bruge dit kreditkort på us storen
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 5. nov 2014 23:06

famulor skrev:Hvor er det bedst at købe Xbox one giftcards? (I dollars går jeg ud fra siden jeg køber spil i USA?)

Alt for bøvlet.
Bare smid et Master card eller Visa ind og brug det i stedet.
Tvivler på du spare ret meget ved at købe amerikanske pre-paid kort.
Med mindre man lige finder et på tilbud et sted.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 5. nov 2014 23:13

Den "normale" pris på pre-paid kort er omkring 80%. 20% rabat på alle Xbox One-titler er ikke værst.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 5. nov 2014 23:27

TerrificFalcon skrev:Den "normale" pris på pre-paid kort er omkring 80%. 20% rabat på alle Xbox One-titler er ikke værst.

Også på US kort?
Synes jeg bare aldrig jeg har kunne finde dem til.
Men kom da endelig med links.

EDIT:
Søgte lige lidt på det, og de 4 første sider jeg fandt ville have mellem $53 og $55 for et $50 kort.
Rimeligt tosset hvis du spørger mig.
Så hvis du kan finde nogle til 80% af prisen, så hører vi gerne fra dig.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf famulor » 6. nov 2014 09:59

BuBubbi skrev:
famulor skrev:Hvor er det bedst at købe Xbox one giftcards? (I dollars går jeg ud fra siden jeg køber spil i USA?)

Alt for bøvlet.
Bare smid et Master card eller Visa ind og brug det i stedet.
Tvivler på du spare ret meget ved at købe amerikanske pre-paid kort.
Med mindre man lige finder et på tilbud et sted.

Det var mest fordi kæresten efterspurgte ønsker til så tænkte at ku da være meget smart :P
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 6. nov 2014 18:51

BuBubbi skrev:
TerrificFalcon skrev:Den "normale" pris på pre-paid kort er omkring 80%. 20% rabat på alle Xbox One-titler er ikke værst.


Også på US kort?
Synes jeg bare aldrig jeg har kunne finde dem til.
Men kom da endelig med links.

EDIT:
Søgte lige lidt på det, og de 4 første sider jeg fandt ville have mellem $53 og $55 for et $50 kort.
Rimeligt tosset hvis du spørger mig.
Så hvis du kan finde nogle til 80% af prisen, så hører vi gerne fra dig.


Jeg køber privat, ikke fra store sider, så det er lidt svært at linke til :). Det er oftest gennem et netværk af personer jeg har lært at kende ved at være aktiv på en del sider i gennem årene.
Tjek fx CAG. I deres Xbox-byttetråd er der pt. en person som sælger 2 års Guld-abonnement for $70 og en person, som sælger i alt $20 pre-paid kort for $16. Jeg har købt en del af ham der hedder "Boosted" derinde, som plejede at sælge $100 for $80, men han er vidst stoppet med at poste derinde.
Jeg kiggede et par sider tilbage i tråden, og kunne ikke lige pt. finde nogen som solgte til 80%, men det er sagtens muligt at finde en del der sælger til 90%.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SteffenPoulsen » 6. nov 2014 21:09

Det var da noget af en kovending du lavede der Terrificfalcon :-) først skriver du at pre-paid cards normalt koster 80% af det de er værd, og nu skriver du så pludselig at det kun er dig selv som kan få dem til den pris eller det kan du så åbenbart heller ikke....haha!
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KingHans » 6. nov 2014 21:44

Er du sikker på han har fået dem på lovligvis?
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 6. nov 2014 21:53

Er der nogen af jer der har prøvet at returnere et spil købt digitalt ??

Jeg har fundet link/guide til det http://www.microsoftstore.com/store/mse ... urnProcess

Men når jeg logger ind på min konto, så står der intet under Ordrehistorik ? Da jeg har købt alle de spil jeg har digitalt, så burde der da stå noget, eller ??
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 6. nov 2014 22:13

JohnH skrev:Er der nogen af jer der har prøvet at returnere et spil købt digitalt ??

Jeg har fundet link/guide til det http://www.microsoftstore.com/store/mse ... urnProcess

Men når jeg logger ind på min konto, så står der intet under Ordrehistorik ? Da jeg har købt alle de spil jeg har digitalt, så burde der da stå noget, eller ??

Tror kun den guide gælder produkter købt i MS Store og ikke på konsollen. Jeg ville hive fat i Xbox supporten og høre dem. Jeg ved ikke hvordan man står i købeloven ved digitale køb.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 7. nov 2014 01:31

Er der en der kan hjælpe mig? Jeg har købt et headset til min Xbox One, Microsofts eget. Er rigtig glad for det, der er god lyd i det. Men når jeg spiller spil vil jeg gerne kunne skrue ned for chatlyden, altså folks stemmer - men jeg ved ikke hvordan jeg gør? Den bliver ved med at skrue ned for ingame lyden. Hjælp?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 7. nov 2014 01:59

SteffenPoulsen skrev:Det var da noget af en kovending du lavede der Terrificfalcon :-) først skriver du at pre-paid cards normalt koster 80% af det de er værd, og nu skriver du så pludselig at det kun er dig selv som kan få dem til den pris eller det kan du så åbenbart heller ikke....haha!


Jeg har naturligvis ikke kigget på hvad andre folk sælger dem til, fordi at jeg stadigvæk, når jeg en sjælden gang i mellem køber pre-paid kort, køber dem gennem de samme gamle mennesker jeg har kendt længe. Når jeg til tider har haft ting som 20 eksemplarer af Forza 5, så er det jo heller ikke fordi at jeg har skrevet i en tråd på internettet og spurgt efter dem ;). Jeg spiller primært spil, som jeg anmelder herinde, så jeg har ikke ligefrem fået brugt de $300, som jeg købte tidligere på året, og kigger simpelthen ikke inde på CAG særligt ofte længere. 80% har længe (dvs. de sidste par år) været en standardpris, men hvis de gamle forhandlere er væk eller at der af andre årsager er sket et eller andet form for skift, så kan jeg da godt forstå at prisen her i løbet af året er blevet til 90% i stedet. Det er nok sket inden for de sidste 3-4 måneder. Omkring episoden med GameStop for et par måneder siden kunne man sagtens købe $5-koder til 70-80% :).

KingHans skrev:Er du sikker på han har fået dem på lovligvis?

Altså jeg spørger aldrig, hvor folk jeg kender har fået deres ting fra. Jeg ved af erfaring, at nogle af brugerne på CAG gør ting, jeg egentlig synes er forkert, såsom at sælge anmeldereksemplarer af spil, men jeg synes at det moralske ansvar hviler på sælgeren, og ikke køberen.
Mht. koderne, så går jeg stærkt ud fra at de fleste af dem er blevet købt gennem det amerikanske ExpertZone, eller via udnyttelse af en eller anden form for tilbud. Jeg ville blive stærkt overrasket hvis en seriøst sælger med et stort udvalg og et fast 'supply', fx Boosted, overlevede som forhandler ved at stjæle sine varer på den ene eller den anden måde.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 7. nov 2014 06:13

CvKM skrev:Er der en der kan hjælpe mig? Jeg har købt et headset til min Xbox One, Microsofts eget. Er rigtig glad for det, der er god lyd i det. Men når jeg spiller spil vil jeg gerne kunne skrue ned for chatlyden, altså folks stemmer - men jeg ved ikke hvordan jeg gør? Den bliver ved med at skrue ned for ingame lyden. Hjælp?


Du kan justere balancen mellem spillyd og chatlyd på knapperne på 'pucken'

Billede

http://support.xbox.com/da-DK/xbox-one/ ... oubleshoot

Jeg plejer bare at starte et party op når jeg er træt af at høre på folks smasken og ungernes hyl, når jeg spiller online. :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron