Xboxlife forum

T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 2999,-

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 2999,-

Indlægaf S3 Synaptic » 31. okt 2014 10:23

Max: Curse of Brotherhood + Loco Cycle + 3 måneders Viaplay-abonnement

2999,-

http://www.elgiganten.dk/product/konsol-spil/konsoller/XONE500GBAV/xbox-one-500-gb-value-pakke
Daylight is the enemy!
S3 Synaptic
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf Slimjay DK » 31. okt 2014 11:50

Satme et godt tilbud :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf Reptyl » 31. okt 2014 20:20

Nice value. Skal bruge en Xbox One til når Halo MCC udkommer... Men Assassin's Creed siger mig ikke så meget dog. Mon det dog stadig er den billigste Xbox når man får solgt ekstra tilbehøret?
Reptyl
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf Slimjay DK » 1. nov 2014 11:58

Reptyl skrev:Nice value. Skal bruge en Xbox One til når Halo MCC udkommer... Men Assassin's Creed siger mig ikke så meget dog. Mon det dog stadig er den billigste Xbox når man får solgt ekstra tilbehøret?


Du kunne jo så sælge AC spillene og få din xbox endnu billigere ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf TerrificFalcon » 1. nov 2014 12:49

Ja, det er nok ikke svært at sælge AC-spillene. Jeg ville i hvert fald være helt frisk på et eksemplar af Unity med et afslag i prisen :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf silentdk » 1. nov 2014 15:36

Så er der købt en bundle i Kolding, glæder mig til at starte den op og se hvor godt X1 er.
Billede
silentdk
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf Reptyl » 3. nov 2014 19:20

Kan ikke blive enig med mig selv om hvor god en deal det her er :D Det vel en af de bedste priser på en Xbox One tilbehøret taget i betragtning so far?

Skal dog kun bruge den til Halo så kan det mon svare sig bare at kigge de næste måneder an med tilbud? ^^
Reptyl
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf propagandapanda » 3. nov 2014 19:54

Synes også der mangler et ordentlig tilbud, før jeg springer ud i det.

Banker mig selv i hovedet hver dag over jeg ikke benyttede mig af Experts tilbud på X1 inkl FIFA 15 og Forza 5 for 2699,- ](*,) ](*,) ](*,)
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf Reptyl » 3. nov 2014 20:00

Det expert tilbud var jeg utroligt tæt på at springe på også. Fifa 15 og Forza siger mig dog endnu mindre end Assassin's Creed så sprang fra. Det var så før jeg så hvor fedt Halo MCC bliver, og fortryder det så nu da de to spil jo nok var nemme at sælge videre :D
Reptyl
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf famulor » 5. nov 2014 11:24

Er det kun mig der synes det er et rigtig rigtig godt tilbud? "fortryder" næsten at jeg købte en x1 for en måneds tid siden :D
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf Reptyl » 5. nov 2014 18:23

Jeg tror også på det er rigtig rigtig godt hvis man ønsker sig de spil. Så nu har jeg tænkt mig at se en video om Assassins Creed 1 (orkede ikke det spil og er blevet anbefalet at spille 2'eren) for at genoplive interessen for de spil :D Får jeg success med det tror jeg sku lige jeg nupper sådan en xbox one her!
Reptyl
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf propagandapanda » 5. nov 2014 20:23

Synes personligt AC spillene er lidt "meh...". Behøver ikke flere af de "stik-i-rend-dreng"-spil med elendige danske oversættelser.

Havde det været en pakke med Alien Isolation og Forza Horizon 2, så havde jeg været hooked.

Væbner mig med tålmodighed lidt endnu - hvem ved om der måske kunne dukke et lækkert tilbud op på en af de udenlandske sider i forbindelse med Black Friday...
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf Saif » 6. nov 2014 01:07

Hvis nogen vil købe pakken men er I tvivl om AC så er jeg meget interesseret i at overtage koden til en rimelig penge. Køber kun digitalt til X1.
Saif
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf Reptyl » 6. nov 2014 13:03

og hvad er rimelig penge? :D
Reptyl
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf Saif » 6. nov 2014 20:00

Ved ik men det kan købes for 280 for alm og 500 ultimate edition på indisk marketplace.
Saif
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron