Xboxlife forum

Games with gold november 2014

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Games with gold november 2014

Indlægaf TerrificFalcon » 30. okt 2014 23:50

Du mener da vel ikke at det er spillets grafik, der afgør kvaliteten, og at ældre spil med 16-bit grafik ikke har nogen charme? Jeg glæder mig til at prøve Volgarr, og kan ikke se, hvordan spillet automatisk bliver dårligt af 16-bit grafik.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Lowlandet » 30. okt 2014 23:54

TerrificFalcon skrev:Du mener da vel ikke at det er spillets grafik, der afgør kvaliteten, og at ældre spil med 16-bit grafik ikke har nogen charme? Jeg glæder mig til at prøve Volgarr, og kan ikke se, hvordan spillet automatisk bliver dårligt af 16-bit grafik.


Foretrækker enhver tid godt gameplay fremfor god grafik. Watch Dogs er et glimrende eksempel. (IMO)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf CvKM » 31. okt 2014 00:44

Jeg har ikke haft gold i cirka et år, udover en 2-dages og 3-dages kode for ikke så lang tid siden, indtil fornyligt hvor jeg købte 12 måneder. Jeg købte de 12 måneder fordi jeg havde besluttet mig for at ville spille mere Forza Horizon 2 online free roam da jeg havde prøvet det via de ovennævnte 2-3 dages koder, og så fordi jeg ønsker at spille Battlefield 4 online. Men kigger man på Games with Gold så er der stort set intet der har haft en rygende fis af interesse for mig indtil videre. Der var vidst engang Halo 3 til Xbox 360 men på det tidspunkt havde jeg allerede solgt maskinen og derfor kunne jeg desværre ikke bruge det til så meget. Jeg synes bare ikke at indie titler som dette har det jeg søger efter. Nej, jeg spørger heller ikke efter AAA titler selvom det da ville være rart, så dum er jeg heller ikke. Men jeg synes personligt ikke at Games with Gold er det værd. Det var ihvertfald ikke derfor jeg valgte at gå til Pointheaven og købe en 12 måneders kode. Iøvrigt synes jeg det er mærkeligt at man ikke må brokke sig når noget er gratis. Man skal have lov at sige sin mening og hvad man synes om emnet. Det er jo heller ikke gratis alligevel i sidste ende.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Elgar » 31. okt 2014 06:08

Det der med at argumentere for at spillene bare er en gratis gave MS giver til os, fordi de synes vi er en samling af venlige oldinge og søde små gutter, det holder ikke. Games with Gold er nu en Xbox Live feature, også selvom det ikke var sådan fra start af. Det er naturligvis gjort for at sælge flere abonnementer, specielt henvendt til folk der ikke spiller ret meget online. Spillene er ikke gratis, det er jo ikke fordi de giver dem til sølv medlemmer.

At Xbox Live er en ret billig service er så en anden sag, som jeg er helt enig i.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Jake242 » 31. okt 2014 06:46

TerrificFalcon skrev:Du mener da vel ikke at det er spillets grafik, der afgør kvaliteten, og at ældre spil med 16-bit grafik ikke har nogen charme? Jeg glæder mig til at prøve Volgarr, og kan ikke se, hvordan spillet automatisk bliver dårligt af 16-bit grafik.


næh, men jeg mener ikke der er nogen årsag til det skal laves til x1 når det kan afvikles på en sega megadrive :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf heinstach » 31. okt 2014 10:00

Völgarr the Viking kan hentes nu.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Raxxu » 31. okt 2014 10:52

Kan det allerede hentes gratis nu? :O
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf heinstach » 31. okt 2014 11:32

Ja. Det er fedt, men voldsomt svært.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf pede B » 31. okt 2014 14:45

Jake242 skrev: ..At smide en title op med 16bit grafik til x1 ejere er som at pisse os i ansigtet, de skulle aldrig udgives på den platform.


Det her. Har ligesom købt X1 for at få super grafik, og er mildt sagt lidt skuffet over udvalget af de gratis spil.
De ligner jo noget jeg spillede på min PS1 for 10 år siden..
Dem til 360 har været ganske udemærkede, men til X1.. meh.

Har ikke spillet nogle af dem og kommer heller ikke til det. Vil ikke sige jeg er utilfreds med Games With Gold konceptet (det er jo trods alt gratis).. det er bare et møg uinteressant udvalg de kommer med :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Spankey103 » 31. okt 2014 15:34

pede B skrev:
Jake242 skrev: ..At smide en title op med 16bit grafik til x1 ejere er som at pisse os i ansigtet, de skulle aldrig udgives på den platform.


Det her. Har ligesom købt X1 for at få super grafik, og er mildt sagt lidt skuffet over udvalget af de gratis spil.
De ligner jo noget jeg spillede på min PS1 for 10 år siden..
Dem til 360 har været ganske udemærkede, men til X1.. meh.

Har ikke spillet nogle af dem og kommer heller ikke til det. Vil ikke sige jeg er utilfreds med Games With Gold konceptet (det er jo trods alt gratis).. det er bare et møg uinteressant udvalg de kommer med :)


I er godt nok til grin at høre på. Hvis spillet er sjovt, så er det vel fløjtene ligegyldigt med grafikken? #-o

Køb dog de spil du gerne vil spille med "super grafik" og lad være med at brokke dig over hvad du får gratis? Som andre har pointeret, har prisen på gold ikke ændret sig. Det er bare en ekstra lækker feature der er blevet addet.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf allanb » 31. okt 2014 15:42

Øhh, hvis ikke det var for at få et grafisk boost, hvorfor fanden skulle man så købe en Xbox one? Og så giver de spil væk der ligner noget der køre på en C64 engine...

Det hænger bare ikke sammen og jeg tror mange ligesom mig er ved at brække sig over det her 16 bit retro skammel. Og hvorfor må man ikke brokke sig over spil valget, bare fordi de er gratis?
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Garde92 » 31. okt 2014 19:28

Kunne godt tænke mig et link til den side der sælger gold for 180 om året :D
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Reinhold » 31. okt 2014 20:20

Første gang jeg INTET har - eller har det ene på PC - men stadig :)

One = elsker at de kommer med fede småtitler. Jeg har ikke haft tid til at checke dem endnu, men det kommer.
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf TerrificFalcon » 1. nov 2014 01:19

Garde92 skrev:Kunne godt tænke mig et link til den side der sælger gold for 180 om året :D


Private sælgere på diverse sider - det er ikke umuligt at få et års guldabonnement for 30 dollars.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Michelve » 1. nov 2014 02:11

TerrificFalcon skrev:
Garde92 skrev:Kunne godt tænke mig et link til den side der sælger gold for 180 om året :D


Private sælgere på diverse sider - det er ikke umuligt at få et års guldabonnement for 30 dollars.


Fik selv købt 3 mnd i dag til 25kr....han ville have 10kr men så overbudt jeg bare lidt så jeg var sikker at jeg fik fat i den :D
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron