Xboxlife forum

Muligheder for HBO Nordic på Xbox One

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Muligheder for HBO Nordic på Xbox One

Indlægaf Lord Beef Jerky » 26. okt 2014 20:51

Hvordan kan man gøre?

DLNA aner jeg ikke om man kan gøre noget smart ved, men jeg har set en Skype mulighed over youtube (der dog kræver et Skype Premium medlemskab), og så går jeg stærkt ud fra, at mirroring fra iPad med Lightning-HDMI også er en oplagt mulighed. Begge dele kræver dog penge fra min side, så hvis nogen kender til en gratis løsning, vil jeg meget gerne høre om den.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Muligheder for HBO Nordic på Xbox One

Indlægaf Jake242 » 26. okt 2014 23:40

ipad mirroring på xbox one? det vil jeg se før jeg tror på det. Gratis HBO nordic? doubtful
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Muligheder for HBO Nordic på Xbox One

Indlægaf BuBubbi » 27. okt 2014 00:25

Jake242 skrev:ipad mirroring på xbox one? det vil jeg se før jeg tror på det. Gratis HBO nordic? doubtful

Som han skriver vil han mirror til HDMI-in porten via et Lightning Port -> HDMI kabel.

Men i stedet for ledning, ville en Chromecast så ikke kunne gøre det næsten lige så billigt og udover det så også trådløst?
Ved selvfølgelig ikke om man kan mirror noget fra iOS til en Chromecast, eller om chromecasten på en måde selv kan vise HBO.

Ellers vil jeg næsten foreslå at investere i en Apple TV, så er der trådløs Mirroring til HDMI porten.
Det vil du ikke fortryde.
Eller håbe på HBO vågner op og får lavet et app til Xbox One nu da ViaPlay gør det.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Muligheder for HBO Nordic på Xbox One

Indlægaf Spankey103 » 27. okt 2014 00:28

Der florede nogle billeder rundt på nettet af HBO GO App til Xbox One for et par uger siden. Der har dog været noget mere info siden.

EDIT:

Dette billede jeg så dengang.

Billede
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Muligheder for HBO Nordic på Xbox One

Indlægaf Spankey103 » 27. okt 2014 00:29

Spankey103 skrev:Der florede nogle billeder rundt på nettet af HBO GO App til Xbox One for et par uger siden. Der har dog været noget mere info siden.

EDIT:

Dette billede jeg så dengang.

Billede


Og her er source: http://www.gamespot.com/articles/hbo-go ... 0-6423036/

EDIT: Durh -.- Var ikke meningen jeg ville quote mig selv.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Muligheder for HBO Nordic på Xbox One

Indlægaf Lord Beef Jerky » 27. okt 2014 06:50

Nåh ja, havde helt glemt Apple tv. Det er naturligvis også en oplagt mulighed. Ved dog ikke om man skal sætte det op på nogen måde, hver gang man fjerner det, for min set top boks er også tilsluttet HDMI in. I så fald ville et lightning-HDMI være den hurtigere løsning.

Personligt tror jeg ikke på en app før om et års tid. Der gik lang tid mellem Go og Nordic versionere på 360, og Nordic er generelt vanvittigt sløve. Desuden gider jeg ikke have min 360 stående længere, når jeg kun bruger den til det ene formål.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron