Xboxlife forum

Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf UnrealPirate » 12. aug 2014 16:49

Minder sgu så dejligt om de gamle dage på den originale Xbox... Man, I really miss those times :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf SvAmP » 17. okt 2014 18:49

nogle som regner med at købe det på US store så man kan spille den 11 november? regner selv med at køre det :)!
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf jepsen80 » 17. okt 2014 18:51

SvAmP skrev:nogle som regner med at købe det på US store så man kan spille den 11 november? regner selv med at køre det :)!


Hvad koster det på us?
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf SvAmP » 17. okt 2014 18:56

det har jeg ikke kigget efter endnu : men der kommer en day one patch på 20 gb mon man kan downloade den når spillet er preloaded?
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf jepsen80 » 17. okt 2014 19:02

Det må man da håbe på :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf TerrificFalcon » 17. okt 2014 19:38

Man kan faktisk spille det før, ved at downloade det fra en af de europæiske markedspladser i stedet for USA. Det udkommer 00:01 lokal tid d. 11.
Mht. den store 20GB patch, så ja, den kan man downloade før tid, hvis man har slået automatiske opdateringer til og preloadet spillet.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf SvAmP » 17. okt 2014 19:40

fedt :)! havde slet ikke set de havde ændret dato i eu fra 14 til 11 :)! fuck jeg glæder mig til at game noget halo online!
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf Noga » 17. okt 2014 20:19

Lidt ærgerligt det skal være en så gigantisk Update for os der har en ret langsom forbindelse. Kommer ikke til at kunne spille MP de første 24 timer. Men så må jeg vel hygge med den fantastiske campaign :)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf Muggs » 18. okt 2014 10:07

jepsen80 skrev:
SvAmP skrev:nogle som regner med at købe det på US store så man kan spille den 11 november? regner selv med at køre det :)!


Hvad koster det på us?

$60
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf Totepiccolo » 18. okt 2014 16:26

Noga skrev:Lidt ærgerligt det skal være en så gigantisk Update for os der har en ret langsom forbindelse. Kommer ikke til at kunne spille MP de første 24 timer. Men så må jeg vel hygge med den fantastiske campaign :)


Hvorfor det? Er alle spil i et Blu-Ray CD?
Det virker lidt retardo, men kan godt forstå, hvis man skal skifte fra f.eks. Halo 1 til Halo 3 i MP eller campaign på 2-5 sekunder. Så behøver man ikke "Pleace insert Halo X disc"
Det kan også være, fordi de kan slår hårdt på piratkopier verden over.
Totepiccolo
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf Noga » 18. okt 2014 16:45

Totepiccolo skrev:
Noga skrev:Lidt ærgerligt det skal være en så gigantisk Update for os der har en ret langsom forbindelse. Kommer ikke til at kunne spille MP de første 24 timer. Men så må jeg vel hygge med den fantastiske campaign :)


Hvorfor det? Er alle spil i et Blu-Ray CD?
Det virker lidt retardo, men kan godt forstå, hvis man skal skifte fra f.eks. Halo 1 til Halo 3 i MP eller campaign på 2-5 sekunder. Så behøver man ikke "Pleace insert Halo X disc"
Det kan også være, fordi de kan slår hårdt på piratkopier verden over.


Der kommer kun 1 cd ja. De 20GB er multiplayer content, og du skal bruge den store update for at spille mp. Men alle campaigns vil være tilgængelige på disc'en.
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor de ikke bare lavede 2 cd'er, 1 play cd og 1 install cd. Jeg vælger med vilje ikke at gå "all digital" fordi min internetforbindelse er latterlig langsom, og nu skal jeg så alligevel downloade 20GB, hvilket kommer til at tage 1-2 dage..
Men fair nok, det er jo Halo, så de er undskyldt <3
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf spif2001 » 30. okt 2014 15:25

Er der egentlig gjort noget ved 1'eren, eller er det 100% den samme version som H:CE Anniversary? Tænkte på om de har lavet cutscenes lige så flotte som H2?

...og hvad med 3 & 4. Er der gjort noget ved dem i forhold til 360 versionerne?

Edit: Tog mig sammen og fandt en wiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Halo:_The_ ... Collection
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf Reinhold » 31. okt 2014 08:03

spif2001 skrev:Er der egentlig gjort noget ved 1'eren, eller er det 100% den samme version som H:CE Anniversary? Tænkte på om de har lavet cutscenes lige så flotte som H2?

...og hvad med 3 & 4. Er der gjort noget ved dem i forhold til 360 versionerne?

Edit: Tog mig sammen og fandt en wiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Halo:_The_ ... Collection


Halo: Combat Evolved Anniversary er yderligere forbedret i forhold til versionen til X360. Den afvikles nu i 1080p og 60fps :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf spif2001 » 31. okt 2014 08:10

Det er selvfølgelig også værd at tage med, men jeg må indrømme, at jeg tror sagtens jeg kan vente til den samling koster det halve :)

Det er jo nærmest kun for Halo 2's skyld man køber det. For mange penge for et remake - specielt når man ikke spiller mp.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Halo 1-4 Master Chief edition til Xone rygte !!!

Indlægaf Mhansen » 31. okt 2014 18:24

spif2001 skrev:Det er selvfølgelig også værd at tage med, men jeg må indrømme, at jeg tror sagtens jeg kan vente til den samling koster det halve :)

Det er jo nærmest kun for Halo 2's skyld man køber det. For mange penge for et remake - specielt når man ikke spiller mp.


15$ pr spil er satme billigt imo. Jeg er også Halo jomfru så det er slet ikke galt for mig!
Jeg glæder mig at kaste mig over denne titel som jeg har misset!
Mhansen
Niveau 1
 
Indlæg: 86


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster