Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 13. okt 2014 09:19

citysleeps skrev:
the 007 baker skrev:
citysleeps skrev:Har lige opdaget at coin sellers også eksisterer i fut 15! De bruger angiveligt en ny teknik som ea ikke kan spotte (endnu, forhåbenligt). Utroligt at der er så stort et behov for at snyde..


Hvordan det?


De har udviklet en teknik der gør handle med spillere "usynlig" for ea. Jeg kan dog ikke finde en decideret forklaring på hvordan de gør, men må regne med at et ban stadig er en sandsynlighed. Mon ikke EA er rimlig ops på dette


Rygterne går på, at der oprettes ti-tusinder af nye konti hver dag med autobuyer og coinseller formål. Det forklarer nok, hvorfor web-app og onlinedelen er totalt smadret.

EA er blevet til ofre for deres egen succes. Stabiliteten og troværdigheden ville have det SÅ meget bedre af at de lukkede web appen eller UT, men de 300 mio. USD de stopper i lommen om året siger bare noget andet.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 13. okt 2014 09:41

tue69 skrev:
Rygterne går på, at der oprettes ti-tusinder af nye konti hver dag med autobuyer og coinseller formål. Det forklarer nok, hvorfor web-app og onlinedelen er totalt smadret.

EA er blevet til ofre for deres egen succes. Stabiliteten og troværdigheden ville have det SÅ meget bedre af at de lukkede web appen eller UT, men de 300 mio. USD de stopper i lommen om året siger bare noget andet.


Nååh, så det er derfor web app er så dårlig. Det er simpelthen i håb om autobuyers giver op, fordi det er et fuldtidsjob at reliste på web app. Det giver god mening!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 14. okt 2014 10:08

Hejsa

Jeg tænkte på hvilken formation spiller i? Jeg syntes at mine 2 hold(bundesliga og brazil) fungere bedst i 4-5-1 & 4-3-3(4) henholdsvis.
Syntes dog jeg har nemmest ved at score når jeg spiller 4-3-3(4) men den opstilling fungere ikke når jeg spiller med mit bundesliga hold. Ved ikke hvorfor :)
Hvilke formationer syntes i er de bedste?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Mosaiieby » 14. okt 2014 17:25

Baker: Jeg kører 4-3-1-2. Elsker at have 2 angribere og 1 10er..


Og så et generelt spørgsmål: Jeg synes ikke quick tactics virker specielt godt i år? eksempelvis Park The Bus og Ultra Defensive.. Synes virkelig ikke de er særligt defensivt orienteret. Der er stadig kæmpe huller bag mine backs.

Har andre gode erfaringer med det?
Billede
Mosaiieby
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 14. okt 2014 17:34

Solgte mine dyre spillere fra mit Bundesliga hold, samt trak et par gode spillere i går. Fik samtidig Bale og Hazard til fornuftige priser pga. markedscrash (15k packs) - så nu bruger jeg et stort hold, med et simpelt Bundesliga fitness squad.

Alle spillere har 10 chem

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 15. okt 2014 17:25

Har lavet gode investeringer i denne uge. Har 50 hamsik og Gylfi og sælger med 1k i profit pr stk. Når de er solgt går jeg pack amok med ca 500k da jeg regner med at stoppe med FUT for i år :) Poster resultaterne her i tråden. Bliver nok i morgen engang :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. okt 2014 18:09

Jeg trak lige Aubameyang i en 7,5k pack.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 15. okt 2014 18:15

CaptainKicker skrev:Solgte mine dyre spillere fra mit Bundesliga hold, samt trak et par gode spillere i går. Fik samtidig Bale og Hazard til fornuftige priser pga. markedscrash (15k packs) - så nu bruger jeg et stort hold, med et simpelt Bundesliga fitness squad.

Alle spillere har 10 chem

Billede


Fedt hold kicker, godt vinklet med chem :-)


kører også med et PL hold og fitness holdet er russisk, det billigt og spiller mega godt, scorer faktisk flere mål end mit PL, så roterer hver kamp :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 15. okt 2014 18:16

Er det umuligt at sælge coins uden at EA kommer med bål og fakter? Jeg stopper snart tror jeg og har vel nok en 600.000 coins vil jeg tro som måske kunne finde anden ejermand.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf citysleeps » 15. okt 2014 18:23

CaptainKicker skrev:Solgte mine dyre spillere fra mit Bundesliga hold, samt trak et par gode spillere i går. Fik samtidig Bale og Hazard til fornuftige priser pga. markedscrash (15k packs) - så nu bruger jeg et stort hold, med et simpelt Bundesliga fitness squad.

Alle spillere har 10 chem



Voldsomt! :) Men Yaya og Di Maria foran Hazard og Bale? Og burde yaya ikke være bedre placeret på CM positionen, ift. hans def/psy? Men kommer nok til at gå lidt udover din chem..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. okt 2014 18:36

Yaya scorer stort set hver kamp, fordi han ikke kan stoppes. Det er ren og skær for chem-reasons, at han spiller CAM, ellers ville jeg helst have ham på CM.

Men han er bumstærk deroppe, og gør en offensiv forskel.

Hazard er ikke fremragende, men alternativerne på LM er begrænset, da jeg ikke bryder mig om Schurrle i år, og Eriksen er ringe.

Bale er forrygende.. Wow.

Og så er Ramos-Kompany en væg.

Jeg har en helvedes masse coins til overs takket være Aubameyang i den pack.. ARgh.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 15. okt 2014 18:43

Er du færdig med at trade for i år kicker?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 15. okt 2014 20:29

Så er det snart tid til kæmpe pack opening. De sidste spillere jeg havde i TP er sat ned så jeg er sikker på de sælger. Har i skrivende stund 432k og disse spillere i klubben, som jeg beholder til en dag hvis jeg vender tilbage til FUT:
Billede

Jeg kommer en update på hvor meget der er tilbage når det sidste i TP er solgt, og så begynder pack opening. Jeg poster et billede med hvad der er i klubben når jeg har åbnet pakker for alle coins. Wish me luck :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. okt 2014 20:31

Haugboelle skrev:Er du færdig med at trade for i år kicker?


Jeg holder i hvertfald en pause, og så spiller jeg bare kampe. Men man ved aldrig, kan være der kommer nogen gode IF's :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 15. okt 2014 20:31

Cena skrev:Så er det snart tid til kæmpe pack opening. De sidste spillere jeg havde i TP er sat ned så jeg er sikker på de sælger. Har i skrivende stund 432k og disse spillere i klubben, som jeg beholder til en dag hvis jeg vender tilbage til FUT:
Billede

Jeg kommer en update på hvor meget der er tilbage når det sidste i TP er solgt, og så begynder pack opening. Jeg poster et billede med hvad der er i klubben når jeg har åbnet pakker for alle coins. Wish me luck :)


Haha Cena også får du Messi og så stopper du ikke alligevel ;-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron