Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 8. okt 2014 07:46

Cool det vil jeg prøve så :)
Det er bare op af bakke hvis man kommer bagud ligeså snart kampen fløjtes i gang!
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf NielsenDk » 8. okt 2014 08:07

Haugboelle skrev:
the 007 baker skrev:Er allerede træt af at det er så let at få et mål når bolden gives op. Når man spiller online løber folk ofte direkte ned og scorer eller er tæt på det.. Min midtbane er ikke til nogen hjælp og så er det tit en mand mod mand situation og hvis den ikke lykkes er vedkomne alene med min målmand. Han kan sættes nemt af med et langt træk :(
I FIFA 14 kunne du næsten det samme, her kunne man bare ligger en lang høj aflevering som røg over modstanderens forsvar også var man alene med målmanden..
Har i nogen ideer til at lukke ned for den metoden og bruger i den selv?


I 14 markerede man bare sin ene forsvarer med right stick og trak ham tilbage, så skete det aldrig.

Det noget mere tricky i 15, jeg markerer den midtbane mand der løber hurtigst for mig som starter bag cirklen og trækker ham lidt tilbage og centreret, så bruger jeg rb for passivt pres med sekundær spiller mens jeg skærmer af med den mand jeg styrer. Det virker stort set hvergang.

Er dog meget modtagelig hvis andre har en bedre metode :-)


Har lidt mere:
Hvis han kommer forbi midtbanen, så skifter jeg til den forsvarersspiller der er bagerst og og presser med den anden forsvarsspiller. :)
NielsenDk
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 8. okt 2014 08:21

NielsenDk skrev:
Haugboelle skrev:
the 007 baker skrev:Er allerede træt af at det er så let at få et mål når bolden gives op. Når man spiller online løber folk ofte direkte ned og scorer eller er tæt på det.. Min midtbane er ikke til nogen hjælp og så er det tit en mand mod mand situation og hvis den ikke lykkes er vedkomne alene med min målmand. Han kan sættes nemt af med et langt træk :(
I FIFA 14 kunne du næsten det samme, her kunne man bare ligger en lang høj aflevering som røg over modstanderens forsvar også var man alene med målmanden..
Har i nogen ideer til at lukke ned for den metoden og bruger i den selv?


I 14 markerede man bare sin ene forsvarer med right stick og trak ham tilbage, så skete det aldrig.

Det noget mere tricky i 15, jeg markerer den midtbane mand der løber hurtigst for mig som starter bag cirklen og trækker ham lidt tilbage og centreret, så bruger jeg rb for passivt pres med sekundær spiller mens jeg skærmer af med den mand jeg styrer. Det virker stort set hvergang.

Er dog meget modtagelig hvis andre har en bedre metode :-)


Har lidt mere:
Hvis han kommer forbi midtbanen, så skifter jeg til den forsvarersspiller der er bagerst og og presser med den anden forsvarsspiller. :)


Helt sikkert, mislykkedes det, så skifter jeg også hurtigt videre til næste led.

Det fungerer egentlig som irl, man skal for alt i verdenen ikke buse samt ikke være for passiv. Men der er taget lige en tand for meget af forsvarerne synes jeg, nogle dribles går igennem to mand der står tæt og tackler, det kan selvfølgelig ske, men i FIFA alt for tit.

Mon ikke de gør de passive spillere noget mere aggressive ved kickoff i en patch, man kan håbe :-)

Edit, tilgengæld har jeg minus disconnects, havde nogle få ved launch, men intet nu, ej heller når modstanderen quitter, det rart og jeg føler jeg stoler på det går rigtigt til nu. Har i andre Xbox one folk problemer?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 8. okt 2014 08:32

Udover det, har nogen af jer investeret i De Gea? Tænker han burde nappe en IF idag med hans brandkamp mod Everton. Jeg har selv købt 6 stk til 14k (er steget fra de oprindelige 10k han lå på inden kampen) men tænker han burde booste yderligere til en 20k min. Hvad siger I? :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Rasmusdc » 8. okt 2014 08:44

hvor er det fornuftigt at købe fifapoints, og kan man f.eks. bruge dem de sælger på playgames? da de bare hedder "origin"
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 8. okt 2014 08:50

Der er +10 attribute cards på markedet til 250 BIN i øjeblikket.
Jeg tror De Gea ender omkring 17-18 K i weekenden.
FIFA Points kan ikke købes billigere end hos EA Rasmusdc.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Rasmusdc » 8. okt 2014 08:55

mitzurugi

http://www.playgames.dk/fifa-2200-points-p-1333.html

er det her ikke billigere?
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 8. okt 2014 08:59

Rasmusdc skrev:mitzurugi

http://www.playgames.dk/fifa-2200-points-p-1333.html

er det her ikke billigere?

Tror det er normal pris ? :)

Men det her er forholdsvis billigt faktisk:
https://www.g2a.com/fifa-15-fifa-ultima ... order.html
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 8. okt 2014 10:03

Mitzurugi skrev:Der er +10 attribute cards på markedet til 250 BIN i øjeblikket.
Jeg tror De Gea ender omkring 17-18 K i weekenden.
FIFA Points kan ikke købes billigere end hos EA Rasmusdc.


Hvad sælger 10+ for normalt?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 8. okt 2014 10:27

Har købt points via us account skifte (skifter tilbage efterfølgende) og mit kreditkort står som værende us. Mener 2200 points koster 117 kr der.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf TigerJax007 » 8. okt 2014 11:17

Pas på venner!

Jeg har fået hacked min konto - alle mine spillere er væk og de ca. 400k de indbragte er efterfølgende brugt til at "købe" Rickie Lambert og Nkoulou.
Godt nok en ordentlig omgang skod at komme ind til :(
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 8. okt 2014 11:23

TigerJax007 skrev:Pas på venner!

Jeg har fået hacked min konto - alle mine spillere er væk og de ca. 400k de indbragte er efterfølgende brugt til at "købe" Rickie Lambert og Nkoulou.
Godt nok en ordentlig omgang skod at komme ind til :(


Æv æv æv, er jeg sku ked af at høre.

Havde du et ordentligt stærkt password? Bruger du meget wep app?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 8. okt 2014 12:01

TigerJax007 skrev:Pas på venner!

Jeg har fået hacked min konto - alle mine spillere er væk og de ca. 400k de indbragte er efterfølgende brugt til at "købe" Rickie Lambert og Nkoulou.
Godt nok en ordentlig omgang skod at komme ind til :(


Ja det er sgu godt nok nedtur... håber EA løser det med en passende kompensation... :cry:

Jeg syntes ellers netop sikkerheden er blevet højnet, fandme vildt nok der så alligevel stadig bliver hacked konti....
For et par dage siden oplevede jeg en ny type sikkerhed da jeg startede fifa op på boxen..., der skulle jeg igennem en process med at skrive 4 "tal" ud fra en del bokse med CAPTCHA, har dog kun oplevet det denne ene gang.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BonZo » 8. okt 2014 12:26

Har også oplevet det samme et par gange med CAPTCHA.

Sikkerhed er en god ting, men når det så på samme tid hindrer folk der gider at gøre en indsats for at handle lidt og tjene lidt coins så man kan forbedre sit hold, så står det af for mit vedkommende. Her er det specielt webappen jeg henviser til. Midt i en søgning skal man svare på et kontrolspørgsmål, fordi der inden for kort tid sker for meget på kontoen, og når man så svarer på spørgsmålet kan man starte forfra igen. Det kan da overhovedet ikke lade sig gøre at finde de gode handler når det foregår på denne måde. Det er sgu en ommer. Glæder mig til Fifa 16, eller måske PES2015 ;-(

Hvis det ikke skal kunne lade sig gøre at handle via webappen, hvorfor så lave den ?
Man bliver aldrig for gammel til at game - Man er først gammel den dag man holder op
BonZo
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 8. okt 2014 12:28

Hvor er det sindssygt træls, TigerJaxx!!

Har du haft fat i EA-supporten efterfølgende?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster