Xboxlife forum

Forza Horizon 2

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 7. okt 2014 08:58

Twinkling skrev:
JohnH skrev:Totalt urealistisk, men rigtig rigtig sjovt, en tunet Landrover Defender kan følge med selv de hurtigste Lamboer m.m. ;-)

http://gameclipscontent-d3002.xboxlive. ... a1a5f88be7


virker ikke for mig. :(


Hmm, dette burde virke

http://xboxclips.com/video.php?uid=2533 ... 4f4db6e6c5
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf famulor » 7. okt 2014 13:10

Er det kun mig der undrer mig over at feks Audi RS6 ikke er med eller Audi Q7 6,0 V12TDI?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf KlumpeStumpen » 7. okt 2014 13:11

famulor skrev:Er det kun mig der undrer mig over at feks Audi RS6 ikke er med eller Audi Q7 6,0 V12TDI?


Kommer vel i nogle af udvidelsespakkerne.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Slimjay DK » 7. okt 2014 13:24

Den første car pack skulle komme i dag .. dog indeholder den ikke Audi

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf GrillBillerDK » 7. okt 2014 17:24

Muhahaha... Har i læst de første anmeldelser af ps driveclub...
De er pænt lunkende... Og på megacrettic får den kun 75 point mod horizons 86 ;)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Jetsonboy » 7. okt 2014 19:53

Hvordan bliver man medlem af klubben herinde fra?:-)
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Morten Skou » 7. okt 2014 19:53

Du søger bare efter Xboxlife og joiner den :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Jetsonboy » 7. okt 2014 19:59

Morten Skou skrev:Du søger bare efter Xboxlife og joiner den :)

Er det under bjælken CLUBS? For den er ikke åben endnu?
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 7. okt 2014 20:02

Jetsonboy skrev:
Morten Skou skrev:Du søger bare efter Xboxlife og joiner den :)

Er det under bjælken CLUBS? For den er ikke åben endnu?


Du skal vinde 3 mesterskaber og så køre racet mod toget, så kan man kan lige bagefter.

The Clubs unlock after you complete three championships (Castelletto, Nice, and Sisteron), the Train in Vain event, and drive back to the Festival to end the first road trip.

There will be big options to join a friends club, browse clubs, or view recommended clubs, and at the bottom, it will tell you which button to push to create a club.

Kilde: viewtopic.php?f=10&t=89808&start=180#ixzz3FUHDeK5D
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Jetsonboy » 7. okt 2014 20:08

JohnH skrev:
Jetsonboy skrev:
Morten Skou skrev:Du søger bare efter Xboxlife og joiner den :)

Er det under bjælken CLUBS? For den er ikke åben endnu?


Du skal vinde 3 mesterskaber og så køre racet mod toget, så kan man kan lige bagefter.

The Clubs unlock after you complete three championships (Castelletto, Nice, and Sisteron), the Train in Vain event, and drive back to the Festival to end the first road trip.

There will be big options to join a friends club, browse clubs, or view recommended clubs, and at the bottom, it will tell you which button to push to create a club.

Kilde: viewtopic.php?f=10&t=89808&start=180#ixzz3FUHDeK5D

Mange tak :-)
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Benja190782 » 8. okt 2014 10:46

Har lige fået en opdatering til FH2 på XB1 på cirka 300 MB.

Hvad gør den?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Zagni » 8. okt 2014 11:01

Benja190782 skrev:Har lige fået en opdatering til FH2 på XB1 på cirka 300 MB.

Hvad gør den?

Mit umildbare gæt vil være at det er "Mobil 1 Car Pack" den skulle gerne udkomme omkring nu her. Så for et mindre beløb kan du udvide dit bil katalog :P
Zagni
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Fredericia


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf famulor » 8. okt 2014 14:40

Forsvinder div events såsom bucket list osv efter man har klaret horizon finalen?

Sidespørgsmål: Når man skal vælge hvilken roadtrip man gerne vil på (til championships) så kan jeg se at under div kategorier er der flere "underkategorier" feks 3 forskellige under classic offroad.. Kommer man automatisk igennem ALLE de kategorier og underkategorier eller skal man dicideret sidde og vælge hvad man vil køre for ellers glipper muligheden for at køre dét championship
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf heinstach » 8. okt 2014 14:42

famulor skrev:Forsvinder div events såsom bucket list osv efter man har klaret horizon finalen?

Sidespørgsmål: Når man skal vælge hvilken roadtrip man gerne vil på (til championships) så kan jeg se at under div kategorier er der flere "underkategorier" feks 3 forskellige under classic offroad.. Kommer man automatisk igennem ALLE de kategorier og underkategorier eller skal man dicideret sidde og vælge hvad man vil køre for ellers glipper muligheden for at køre dét championship


Nej, de er der også bagefter.

Mht. championships, så tror jeg, de bare kommer igen. Er 100% sikker på, at du ikke kan misse nogen på noget tidspunkt.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf famulor » 8. okt 2014 15:16

heinstach skrev:
famulor skrev:Forsvinder div events såsom bucket list osv efter man har klaret horizon finalen?

Sidespørgsmål: Når man skal vælge hvilken roadtrip man gerne vil på (til championships) så kan jeg se at under div kategorier er der flere "underkategorier" feks 3 forskellige under classic offroad.. Kommer man automatisk igennem ALLE de kategorier og underkategorier eller skal man dicideret sidde og vælge hvad man vil køre for ellers glipper muligheden for at køre dét championship


Nej, de er der også bagefter.

Mht. championships, så tror jeg, de bare kommer igen. Er 100% sikker på, at du ikke kan misse nogen på noget tidspunkt.

Dvs jeg kan køre dem efter finalen? altså championships
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster