Xboxlife forum

GTA 5 Xbox One - hype!

Diskussion om third-person action spil her.

Re: GTA 5 Xbox One - hype!

Indlægaf JohnH » 6. okt 2014 13:19

Mike JezZ skrev:Er der ingen der køber det for online delen?


Efter man er blevet bombet utallige gange i sessionerne, med c4, raketter og kampvogne, så tror jeg der er andre end mig der er ligeglade med online , men kan jo altid lave en privat :wink:
Senest rettet af JohnH 6. okt 2014 13:42, rettet i alt 1 gang.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA 5 Xbox One - hype!

Indlægaf Zt3pH » 6. okt 2014 13:28

Blev aldrig færdig med 5'eren på 360.
Synes begejstringen aftog voldsomt hurtigt. Tror næppe den bliver større af jeg generhverver det - Tror bare det kommer til, at give økonomiske tømmermænd!
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: GTA 5 Xbox One - hype!

Indlægaf Bavi » 6. okt 2014 14:53

Shooter DK skrev:Jeg havde godt nok aldrig troet, at jeg skulle høre nogen kalde GTA5 for uambitiøst, men respekt for forskellige smag. :)


Det er dejligt, at vi alle kan synes noget forskelligt. :)

Men altså, spillets historie var godt nok en tynd kop the. Jeg undres til stadighed over, at spilpressen ikke gik meget hårdere til GTA 5. Jeg er helt med på, at GTA 5, er sådan et type spil der på forhånd lå til en ren 10'er og hvis man ikke synes andet, så er man jo decideret sær. Det er bare en kedelig tendens. For jeg er da ligeglad med hvor mange penge de har spyttet i projektet. Med alt den hype, kan de næsten kun skuffe.

Med sådan en kæmpe stor ø, der huser så evigt mange bygninger, så er mulighederne for at åbne døren ind til disse bygninger stærkt begrænset. Jeg havde håbet, at man kunne skabe revenue på, at købe et hvilket som helst hus og leje det ud. Men næh nej, det tætteste man kommer på dette er, at man får en mission hvor man skal køre en masse ejendomsmæglerskilte ned, på huse man vel og mærke ikke kan få lov at købe. Jeg er egentligt også ret sikker på, at dette var en feature som man blev lovet. Men gider ikke sidde og rode efter tekst eller videoer, til at bakke min påstand op, så skulle jeg tage fejl, er det vel blot min egen hukommelse der har spillet mig et puds. Eller også er det bare ikke så vigtigt for mig at få ret... Skuffet blev jeg jo anyway... :)

Næ nej, i stedet forsøger man at skabe en illusion, ved at proppe spandevis af tomt indhold ind i spillet, ved at man bl.a. kan sidde og smadre sin stakkels controller ved, at hhv. svømme, cykle og løbe en triathlon.

Og jeg har slet ikke gentaget mig selv på den totale mangel på heists i både singleplay, såvel som multiplay. Hvad var der af heists som du reelt kunne planlægge med mulighed A og B? 3?
Det oser langt væk af, at man hellere vil proppe forbrugeren med lort istedet for reelt indhold med bare en anelse af substans.

Jeg havde glædet mig SÅ meget til GTA 5. Det var jo som om, at kun himlen var det umulige. Der var jo ikke det man ikke blev lovet forud for lancering. Historien var da også til tider sjov. Men den var simpelthen for hurtigt overstået. Sad sådan med en øøøøøh følelse da det var slut. Følte jo slet ikke man var kommet igang med at være en ordentlig røver.

Påstanden om, at GTA 5 var, og stadigt er uambitiøst, fastholdes ;)
Senest rettet af Bavi 6. okt 2014 17:08, rettet i alt 1 gang.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: GTA 5 Xbox One - hype!

Indlægaf dksiam » 6. okt 2014 17:07

Jeg er mega hyped (godt nok til PS4) Elskede det på Xbox 360, singleplayer såvel som online.. Var altid underholdt, og det kan da kun blive bedre med mere liv i byen og bedre grafik :)
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 419


Re: GTA 5 Xbox One - hype!

Indlægaf JohnH » 20. okt 2014 20:51

Nogen der ved hvornår man kan forudbestille online til X1 digitalt, det mener jeg har set at man kan allerede på PSN ?
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA 5 Xbox One - hype!

Indlægaf Mike JezZ » 21. okt 2014 11:14

JohnH skrev:Nogen der ved hvornår man kan forudbestille online til X1 digitalt, det mener jeg har set at man kan allerede på PSN ?


Jeg mener at ha hørt 2 uger først launch.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: GTA 5 Xbox One - hype!

Indlægaf Skillfulsheep » 21. okt 2014 11:31

Var rigtig hyped på det før launch på 360'eren. Fik det gennemført relativt hurtigt og gik så i gang med MP da det launchede 2 uger senere.
Er nu i level 142 og har en /played på 13d +-. Tvivler på at One versionen kan tilføre spillet en merværdi der er så høj, at jeg skal have den version også, men det må tiden jo vise.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: GTA 5 Xbox One - hype!

Indlægaf Rasmusdc » 21. okt 2014 12:24

er overhovedet ikke hyped på Current Gen konsol versionen, ligesom Last of us ikke rigtigt var nogen grafisk stor forbedring, og jeg lige så godt kunne have spillet den ps3 version jeg havde, så bliver GTA5 sgu lidt det samme..

PC versionen er en helt anden sag, netop fordi Modding, og mulighedernes verden åbner sig.. jeg tror klart på det er et bedre valg... og selvom jeg har gennemført Xbox 360 udgaven, så kan jeg klart se mig selv spille nok multiplayer på PC´en til at spillet kan "betale" sig selv tilbage i glæde.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: GTA 5 Xbox One - hype!

Indlægaf nuller » 21. okt 2014 13:16

http://www.bt.dk/digital/grand-theft-au ... od-svindel

bare til info hvis det er relevant !!!!!!
nuller
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: GTA 5 Xbox One - hype!

Indlægaf JohnH » 21. okt 2014 15:47

nuller skrev:http://www.bt.dk/digital/grand-theft-auto-skabere-advarer-mod-svindel

bare til info hvis det er relevant !!!!!!


Lyder da fedt at de slet ikke behøver os til at betateste, så er det perfekt fra dag 1 :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron