Xboxlife forum

Xbox One DK vs US

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One DK vs US

Indlægaf Mike JezZ » 19. sep 2014 08:53

BuBubbi skrev:Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor Microsoft ikke har IP blokeret de andre stores.
Det kan gøres ret simpelt.


Fordi Microsoft ikke ser et problem med det?

Den blev jo fremvist som regionsfri i sin tid.

Du kan jo gøre akkurat det samme på PS4, du skal bare ha en US account, som så kan dele spillene med din oprindelige EU account.

På PC kan du det samme, jeg køber ofte spil til 150-199 for helt nye spil på PC'en.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One DK vs US

Indlægaf famulor » 19. sep 2014 10:25

Så i har ikke 2 kontoer hvor den ene er ens danske og den anden er primary men står til at være i US? Det var ellers sådan jeg gjorde da jeg havde min xbox one mener jeg
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One DK vs US

Indlægaf Mike JezZ » 19. sep 2014 10:31

noZiggy skrev:Altså at man er nød til at indkøbe spil med falsk adresse er vel snyd i en eller anden form.

Om der bliver gjort noget ved det, eller hvem der skulle gøre det udover Microsoft kan jeg ikke svare på.


Jeg har ringet ind til Microsoft kundesupport, og de siger at du ikke bliver banned på det. Du har betalt for produkterne.

famulor skrev:Så i har ikke 2 kontoer hvor den ene er ens danske og den anden er primary men står til at være i US? Det var ellers sådan jeg gjorde da jeg havde min xbox one mener jeg


Det er der aldrig nogen der har sagt at du skulle gøre :P

Vi bruger samme konto til alt herinde. Du skal skifte region på maskinen, ikke din konto.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One DK vs US

Indlægaf famulor » 19. sep 2014 12:20

Mike JezZ skrev:
famulor skrev:Så i har ikke 2 kontoer hvor den ene er ens danske og den anden er primary men står til at være i US? Det var ellers sådan jeg gjorde da jeg havde min xbox one mener jeg


Det er der aldrig nogen der har sagt at du skulle gøre :P

Vi bruger samme konto til alt herinde. Du skal skifte region på maskinen, ikke din konto.



Synes jeg bare folk sagde dengang jeg havde min xbox one :P Det er nok bare mig der blander tingene sammen
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One DK vs US

Indlægaf Derp » 19. sep 2014 13:03

På PS4 skal du have 2 profiler, på Xbox One kan du skifte region på samme profil. Jeg har prøvet begge dele og synes helt klart at det er lettere på Xbox One, også selvom man skal genstarte ens konsol. Det eneste jeg kan være lidt bekymret for er at man kan brug sit visa kort på Xbox One storen. På den anden side tænker jeg at hvis de banner folk/sletter spillene, så kan de godt vinke farvel til alle deres kunder uden for USA. Det værste der kan ske er nok at de lukker for muligheden, men at man stadig kan beholde ens spil. Det sker der nok næppe og vil jo heller ikke være verdens undergang.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One DK vs US

Indlægaf artemisthemp » 19. sep 2014 15:21

Jeg tror persolig ikke at, Microsoft vil ban folk for at, købe spil på US da, de jo har sagt at deres konsol er Region Free og vel du kan købe US spil på Sony.

Note: Ville virkelig ønske at, PSN koder ikke var region lock
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron