Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Officiel tråd

For sport fanatikere.

Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 29. aug 2014 05:18

Så er det igen tid til at lave hårde tacklinger i årets Madden NFL udgivelse!

Skriv dit navn i denne tråd, hvis du gerne vil spille med andre danskere (husk at skriv om det er Xbox One eller Xbox 360). Jeg opdaterer løbende første indlæg, med gamertagsne på dem der melder sig. Der plejer at blive arrangeret nogle hygge turneringer herinde, det håber jeg i alle tilfælde, at vi kan gøre igen i år.

Tråden kan selvfølgelig også bruges til normal snak om Madden NFL 15.

Billede

BilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Spillere
Skou
KlumpeStumpen
KingPantic
zaarGoth
MaraBoomBoom
Drembi DK
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf KlumpeStumpen » 29. aug 2014 13:01

Købt og går i krig senere idag på Xbox One.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf KlumpeStumpen » 29. aug 2014 16:22

Kan se der er noget med en custom online league ting, måske vi skulle lave en xboxlife liga??
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 29. aug 2014 16:47

Det tænkte jeg også på, men ville personligt gerne have lidt flere timer med spillet før jeg er klar til en liga :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf KlumpeStumpen » 29. aug 2014 16:54

Ja samme her, har kun lige spillet lidt af det træning nu. Så vil jeg give mig i kast med offline liga iaften.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Adampantic » 29. aug 2014 16:57

Er også klar - på Xbox One.

Spillede de 6 timer med early access, og må indrømme jeg er pænt tilfreds indtil nu. Det virker mere realistisk, og ser frem til at game imorgen i en offline karriere med min faste makker :D..
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 29. aug 2014 17:28

Adampantic skrev:Spillede de 6 timer med early access, og må indrømme jeg er pænt tilfreds indtil nu. Det virker mere realistisk, og ser frem til at game imorgen i en offline karriere med min faste makker :D..


Jeg startede også med de 6 timer - og måtte bare købe spillet bagefter. Er i fuld gang med offline franchise, synes at det er det bedste Madden NFL spil jeg har prøvet indtil videre.

I øvrigt så kan jeg anbefale at bruge Xbox One SmartGlass sammen med spillet, det er meget sjovt med alle de live stats man får :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Adampantic » 29. aug 2014 18:07

Morten Skou skrev:
Adampantic skrev:Spillede de 6 timer med early access, og må indrømme jeg er pænt tilfreds indtil nu. Det virker mere realistisk, og ser frem til at game imorgen i en offline karriere med min faste makker :D..


Jeg startede også med de 6 timer - og måtte bare købe spillet bagefter. Er i fuld gang med offline franchise, synes at det er det bedste Madden NFL spil jeg har prøvet indtil videre.

I øvrigt så kan jeg anbefale at bruge Xbox One SmartGlass sammen med spillet, det er meget sjovt med alle de live stats man får :D


Jeg kan næsten kun være enig. Jeg har haft samtlige Madden titler siden 2005, og som mange andre, syntes jeg de var kørt lidt fast, og manglede lidt "ekstra" i omgivelserne. Lidt blær efter et stort spil, der spicede det hele lidt op. Det syntes jeg de har fået godt med denne gang. Jeg skal dog stadig lige skære ned på mine interceptions :D (blevet til 12 stk i de første 7 kampe, på All-Pro). Men alt i alt, må jeg sige at jeg er rigtig godt tilfreds med titlen. Bliver den iøvrigt anmeldt her på XL?

Har lige hentet SmartGlass. Man kan aldrig få nok stats, når det kommer til NFL :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf zarGoth » 29. aug 2014 23:50

Får først min X1 når Day one udkommer om 1 uges tid, men så er jeg også med på Madden vognen :)

Nick: zaarGoth
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Divi » 30. aug 2014 11:32

Samme her, er klar når X1 bliver udgivet i danmark.

GT: MaraBoomBoom
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 30. aug 2014 12:45

Divi skrev:Samme her, er klar når X1 bliver udgivet i danmark.

GT: MaraBoomBoom


Så er den opdateret - husk lige at rette dit gamertag til det rigtige herinde også :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Dr.Herman » 30. aug 2014 18:54

Jeg er som regel også klar på en kamp på X1 :)

Og jeg er ganske enig med jer andre. Bedste madden i flere år!
Dr.Herman
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 30. aug 2014 19:05

Er i fuld gang med at opbygge mit MUT.. det er godt nok en penge maskine så det vil noget for EA :D

Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 30. aug 2014 19:34

Det irriterer mig ret meget, at jeg spiller som NY Jets - jeg er overbevist om at jeg valgte Patriots i starten.. er det fordi jeg ikke har Patriots trøjer endnu eller noget i den stil? (Eller kan man skifte hold?).

Edit: Det ser ud til at det er fordi jeg ikke har Patriots udstyret - det er der jo råd for, men det kan blive dyrt :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Divi » 30. aug 2014 21:12

Morten Skou skrev:Er i fuld gang med at opbygge mit MUT.. det er godt nok en penge maskine så det vil noget for EA :D

Billede


Hvor mange penge har du brugt på pakker for at få sådanne spillere? D.Thomas og Big Ben ser voldsome ud!
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster