Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 16. aug 2014 10:39

Niller Interson skrev:
man kan dog ikk komme udenom at xbox one på nu værende tidspunkt befinder sig et par trin over ps4.


Aaaaaaaah, så er det derfor PS4 performer bedre end XB1 på alle punkter. Dét giver god mening. Jeg kunne heller ikke lige forstå det.

Du er simpelthen så langt væk fra almindelig, logisk tankegang og sund fornuft at det overrasker mig du får lov til at færdes alene, og ikke er indlagt på psykiatrisk afdeling.

Jeg har aldrig nogensinde i min tid herinde, se en skrive så meget lort som du gør. Det er lige før det er imponerende du har fantasi til at opdigte alt det lort du skriver :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niller Interson » 16. aug 2014 11:21

kære cena. syns måske ikk der er grundlag for sådan et sprogbrug. nej jeg har ikke spillet last of us men det ser bestemt interessant ud. jeg kan dog kun bedømme disse konsollers success ud fra hvad jeg har spillet. jeg har som sagt ikk spillet last of us og derfor kan jeg ikk give et kvalificeret synspunkt på ps4s spil bibliotek. det eneste jeg kan sige er at ps4 overordnet set tydeligvis henvender sig til et yngre segment end xbox one gør. hvorfor du og andre ser dette som noget helt vildt negativt forstår jeg ikke. nintendo wii gør det samme og den var jo også meget populær både blandt børn og voksne og det er jo super. det er jo nok også derfor ps4 sælger lidt bedre end xbox one. fordi den henvender sig til flere end blot den voksne gamer som xbox one.

kære gonzo. mens jeg kan se din pointe syns jeg måske ikk helt der er hold i din sammenligning. men det er jo også bare min mening. du har ret til din mening og jeg har ret til min. jeg står dog fast ved at ps4 henvender sig til et yngre segment end xbox one gør.

kære blauwy. der er i orden at du ikk er enig med mine synspunkter men jeg syns måske det er lidt trælst at du ikk prøver at finde på nogle ordentlige modargumenter i stedet for bare at angribe min person. det syns jeg måske er en anelse forkert. at ps4 performer bedre end xbox one er måske ikk helt præcist hvis du ser på spil som ryse og infamous. ja infamous ser godt ud men igen så er der en anden tone over det. der er flere vittigheder osv i mellemsekvenserne i det spil end der feks er i ryse og det syns jeg vidner om xbox ones position på markedet. den gennemsnitlige gamer er omrking 30 år ifølge undersøgelser og hvilket spil tror du helst en på 30 vil spille? ryse eller infamous?

kære nakka. din kommentar kræver lidt mere tid at besvare end jeg kan nå lige nu men jeg lover at jeg vil forsøge at svare senere i dag. eller imorgen. tak fordi du bidrager til en sober debat.
Niller Interson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 16. aug 2014 11:27

Folkens, det kan godt være at I er uenige, men ting som "luk røven" [STRAM OP] og hvad ved jeg, gavner slet ikke debatten, og det trækker niveauet endnu længere ned (hvis det overhovedet kan komme længere efterhånden...)

Som Skou sagde...

Morten Skou skrev:
Hvis der er folk som du synes skriver noget lort, så brug ignore funktionen til at skille dig af med det.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 16. aug 2014 11:34

Vi er helt enige Mike. Men det gavner heller ikke debatten at en som Niller skriver så meget lort at han er nødt til at vaske fingre bagefter! Det kan ikke være rigtig at alle andre skal bruge ignore fordi en person er helt væk.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niller Interson » 16. aug 2014 11:41

okay men så syns jeg måske det er bedst at vi bare stopper debatten her fordi jeg tror ærlig talt ikk vi kommer frem til enighed. i ser jo åbenbart en helt anden ps4 end jeg gør. tak for debatten
Niller Interson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 16. aug 2014 11:43

Niller Interson skrev:okay men så syns jeg måske det er bedst at vi bare stopper debatten her fordi jeg tror ærlig talt ikk vi kommer frem til enighed. i ser jo åbenbart en helt anden ps4 end jeg gør. tak for debatten


Var der overhovedet en debat? Kræver det ikke at der er saglige argumenter? Dem kan jeg ikke mindes du har præsenteret nogle af endnu, så jeg venter stadig. Vil gerne have en debat. Men det kan vi ikke med de argumenter du kommer med.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niller Interson » 16. aug 2014 11:47

hvis du læste mine indlæg ville du se rigelig med arguemnter. har dog ikke set nogen egentlige mod argumenter fra dig ud over eprsonlige angreb hvilket ikk høre hjemme i en saglig debat. det er alt hvad jeg har at sige i den her omgang
Niller Interson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 16. aug 2014 11:51

Niller du er simpelthen så galt på den at det er svært at starte en saglig debat med dig.
Du mener alligevel du har ret (selvom du er grueligt galt på den).

Du må simpelthen forstå hvor latterlig du fremstår med argumenter som:
Infamous har flere vittigheder og det vidner om PS' position på markedet - at det skulle være en konsol henvendt til børnene, hvilket det ikke er. Men du mener jo du har ret, så det må jo være sandheden.

Yderligere er det blevet bevist GANG PÅ GANG PÅ GANG PÅ GANG at PS4 er stærkest. At du mener noget andet gør det jo ikke sandt.
"XB1 har større detalje grad" - Ja, det er virkelig fakta der vil noget med 900p imod 1080p. Hvilken tror du på papiret og i virkeligheden leverer højere resolution og detalje grad? Hint: det er ikke 900p.

At du ligger alder op imod genre på spil er jo så langt ude som noget kan blive. Men igen, du kom også med argumenter som Uncharted var et børnespil pga dets farver.

Dit argument: MS er en voksen konsol. PS4 er til børn, pga et spil som Knack. Og det er virkelig et spil. MS har 3 gange så mange børnetitler i deres katalog.
Du har jo ingen brugbare argumenter. Du har en mening som er så virklighedsfjern. Når folk siger det modsatte og kommer med fakta siger du bare: nej det er en børnekonsol fordi det mener jeg.

Det er noget af en saglig debat man kan få ud af dig, hvis man gider begynde på det.

Fakta: Ps4 er stærkest, har bedre grafik og et par spil der henvender sig til det yngre publikum.
MS har dårligere grafik (overall og ikke målt ét spil mod hele kataloget hos modsatte konsol) og lavere kræfter PT og har OGSÅ spil der henvender sig til de yngre. Hvad tror du Kinect bruges til, udover at snakke til den og fitness til hjemmegående husmødre?
Senest rettet af Blauwy 16. aug 2014 11:54, rettet i alt 1 gang.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Dr_Gonzo » 16. aug 2014 11:54

Niller Interson skrev:den gennemsnitlige gamer er omrking 30 år ifølge undersøgelser og hvilket spil tror du helst en på 30 vil spille? ryse eller infamous?


Nu er jeg selv 38, så jeg er en af dem der trækker gennemsnittet op. Og jeg vil helst spille Infamous, og salgstalene bevidner hvis om, at jeg har flertallet på min side.

Men at tale til dig, er som at prøve at få en blind til at se. Hver gang der er nogen som påpeger "børne-ting" ved Xbone, lukker du øjene. Men hvis du skal være ærlig, kan vi så ikke godt blive enige om, at Kinnect, og især de spil der kommer til den, er meget barnlige?

At du synes Infamous er barnligt, bevidner måske om at du har et barnligt sind, som ikke har udviklet sig nok til at forstå, at man godt kan lave farvestrålende ting til voksne. Blod og vold er ikke særlig voksent, der forlægger faktisk undersøgelser der påviser at sådanne grafiske udtryksformer hovedsageligt tiltaler teenage drenge, altså må vi jo konkludere at Ryse er mere barnligt end Infamous. Og ydermere, at du er ret barnlig af din alder, da du fortrækker blod og vold over grafisk kunst og sort humor.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 16. aug 2014 11:55

Niller Interson skrev:hvis du læste mine indlæg ville du se rigelig med arguemnter. har dog ikke set nogen egentlige mod argumenter fra dig ud over eprsonlige angreb hvilket ikk høre hjemme i en saglig debat. det er alt hvad jeg har at sige i den her omgang


Nu skal jeg prøve at bevare fatningen i et helt indlæg. Jeg HAR læst dine indlæg, men dine argumenter giver simpelthen ikke mening. Men nu skal jeg prøve at skære det ud i pap og i små bider så du kan poste dine modargumenter til mine argumenter.

Du kan ikke sige at PS4 er rettet mere mod børn fordi det har Knack. Hvad så med Xbox One? Der er udgivet Zoo Tycoon. Er det IKKE et børnespil? Det er fint du syntes PS4 er rettet mod yngre spillere, men så vil jeg se et bedre argument end at PS4 har Knack, og at farverne er barnlige. Det er IKKE et ordentligt argument?

Du skriver også at detaljerne i Ryse gør at Xbox One har bedre grafik end PS4. Har du prøvet Killzone, TLoU, inFAMOUS:SS og set grafikken i dem? For af hvad jeg kan se at grafikken der på højde med Ryse?

Og så skriver du Xbox One er længder over PS4. Det vil jeg bare gerne have en uddybning på hvorfor?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Ragnarr90 » 16. aug 2014 11:57

Blauwy skrev:Hvad tror du Kinect bruges til, udover at snakke til den og fitness til hjemmegående husmødre?


Ældre mænd, der flasher deres private ejendele?
Ragnarr90
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Briskplayer1 » 16. aug 2014 12:06

Utrolig i gider blive ved. Det er den størst børnhave jeg har set her :-) i kunne lige så godt skrive min far er stærker inde din.
Vi ved godt hvad for en maskin der er best. Det står jo selv på papir :-)

Så er den ikke længer :)
Briskplayer1
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 16. aug 2014 12:15

Briskplayer1 skrev:Utrolig i gider blive ved. Det er den størst børnhave jeg har set her :-) i kunne lige så godt skrive min far er stærker inde din.
Vi ved godt hvad for en maskin der er best. Det står jo selv på papir :-)

Så er den ikke længer :)


Det er ligesom det vi prøver at fortælle knægten.

Men det er lidt en tabt sag ser det ud til.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Shooter DK » 16. aug 2014 12:56

Jeg vil vædde med, at det er på grund af tosser som Cigi & Niller, at et kommunistparti som enhedslisten stadig eksistere i dette land. At have en fornuftig debat med de to er lige så svært, som at forklare økonomi til en kommunist (enhedslisten).
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 16. aug 2014 13:10

Guys, Fuck 'em ... Hvis folk ikke viser interesse for deres indlæg, så føler de nok ikke den store interesse for at poste det. En fed ting ville være hvis Ignore funktionen på sitet gjorde at hvis folk Quoted en person man havde i sin ignore liste, så ville man ikke se den post :) på den måde kunne man helt slippe for at se på det personer man ikke gider.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster

cron